SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Dark World

Paskaitos autorius: Dėstytojas IgniuX@Z

2009.11.27
( +30 Taškų )
Kaladės aprašymas: Black Salvo Edition
Paskaitą papildė: Rektorius M-zidinys
2010.01.17

Paskaita Dark World gerbėjams.

SPALVINGAS TAMSOS PASAULIS

Tamsai priklausančių monstrų tipas turbūt yra gausiausiai atstovaujamas tarp visų kitų tipų. Tačiau ši tamsos kariauna yra tiesiogiai susijusi su tamsos pasauliu, kuris pasirodo yra pakankamai spalvingas, nes kiekviename šį pasaulį ginančio kariūno varde užkoduota konkreti spalva, o vyriausio ir galingiausio valdovo vardas siejamas su vaivorykšte (Reign-Beaux = Rainbow). Šis tamsos pasaulio ir spalvų derinys sukelia dviprasmybės jausmą, nes jų negalime priskirti nei tamsai - blogiui, nei sodrių spalvų gėrio jėgoms. Kūrėjai sukūrė kažkokį eksperimentinį hibridą.

Kaip ir kiekvienas naujai išleistas kortų tipas žaidėjams pasiūlo unikalias strategijos galimybes. Pirmosios kortos pasirodė Elemental Energy, o paremiančios kortos Strike of Neos papildymo pakuotėse. Tipas pasižymi savo išskirtiniais efektais, kurie suveikia tada, kai kitų kortų efektų pagalba kortos iš rankos yra išmetamos į kapinyną. Tada galime manipuliuoti savo ir priešininko kortomis: traukti, išmesti, naikinti monstrus, burtus bei spąstus. Tačiau naudingiausias jų efektas leidžia specialiai į savo gretas išsikviesti tiesiai iš rankos į kapinyną išmestus tamsos pasauliui atstovaujančius padarus.

SVARBU: Dark World monstrų kortų efektai nesuveikia jei: 1) kortos buvo išmestos iš kaladės, o ne iš rankos; 2) į kapinyną jie yra išmetami kaip auka (Cost). PVZ: Jei iš rankos juos išmesime tokių kortų aktyvacijai kaip Snipe Hunter, Magic Jammer, Tribute to the Doomed, Monster Reincarnation ar Lightning Vortex; 3) išmetamos kortos yra pašalinamos iš žaidimo.

PRIVALUMAI :)

1) Naikinantis kaladės pobūdis. Yra daugybė kortų, kurios išmeta iš rankos kortas ir leidžia traukti naujas (Card Destruction ar Morphing Jar), taip pat yra specializuotos kortos (Dark World Dealings, Dark World Lightning, Brron, Mad King of Dark World) ir daugelis kitų (Fine, The Cheerful Coffin, Dangerous Machine Type-6, Depth Amulet ar Fiend Roar Deity Raven - kuris Dark World kalades pakylės į naują lygį, Veil of Darkness, kuri beveik specialiai yra sukurta šiam tipui). Mes iš to gausime naudą, o priešininkas patirs žalą, nes daugumai kaladžių nėra naudinga mėtyti kortas iš rankos į kapinyną. Įsidėję Forced Requisition spąstų kortą, dar greičiau mažinsime varžovo kortų skaičių bei riziką, kad tos kortos bus panaudotos prieš mus.

2) Kaladėje puikiai dera naujieji Synchro monstrai, kuriuos be vargo iškviesime su Tuner'iais Dark Resonator (3), Blackwing - Gale the Whirlwind (3) , Plaguespreader Zombie (2), Krebons (2). Visi jie yra Dark tipo, todėl derės tamsos kaladėje. Be vargo galėsime išsikviesti 8-7 Lygio Synchro monstrus, nes pasinaudoję Sillva ir Goldd monstrų efektais, lauke turėsime 5 lygio monstrą, kurį reiks tik sujungti su 3-2 lygio Tuner monstru. Taip pat šauniai veikia ir Tuner'is Black Salvo (3) suderintas su Dekoichi the Battlechanted Locomotive (4).

3) Galima ir OTK Dark World kaladės versija. Tokia kaladė turi neblogą traukimo greitį ir per vieną ėjimą gali specialiai iškviesti (Swarm) galingų monstrų, o su silpnesniais Grenn, Kakhi galėsime naikinti kortas. Tokiai kaladei labai pravers Card of Safe Return, kuri už kiekvieną specialiai iš kapinyno iškviestą monstrą leis traukti kortą.

4) Galima Skill Drain kaladės sudėtis, nes ši spąstų korta, nenuneigia monstrų efektų, kurie aktyvuojasi kapinyne. Todėl mes turėsime pranašumą. Taip pat efektams nekenks ir Necrovalley, kuri nuneigia monstrų efektus kapinyne. Taip pat galime pasiskolinti dar vieną kortą iš Gravekeeper's ir naudoti Royal Tribute, kuris išmes mūsų ir priešininko visus rankoje turimus monstrus.

5) Kadangi visi monstrai yra Dark atributo, galime naudoti itin galingas ir populiarias kortas kaip: Allure of Darkness, Dark Armed Dragon. Kadangi visi monstrai yra Fiend tipo tinka Dark Ruler Ha Des, Dark Necrofear, Raviel, Lord of Phantasms, Darkness Neosphere ir pan. Žaidime yra daugybė galingų Dark tipo monstrų, kurie praplėstų galimybes dar labiau, kurias riboja tik jūsų fantazija.

TRŪKUMAI :(

1) Kaladei labai svarbus specialus kvietimas, todėl Royal Oppression, neleidžianti atlikti specialųjį kvietimą, sužlugdys kaladės strategiją.

2) Macro kaladės yra didžiausi priešininkai, nes Dimensional Fissure, Karma Cut, or Macro Cosmos visiškai nukenksmina tamsos pasaulio kaladę. Nors galėsime dar normaliai kviesti monstrus ir panaudoti Dark World Lightning efektą.

3) Šviesos kariai Tualatin, Banisher of the Radiance, Vanity's Ruler, spąstų korta Shadow-Imprisoning Mirror nukenksmina kaladę.

4) Silpnoki antraplaniai monstrai, kurie dažniausiai į kaladę nėra dedami. Todėl yra tik maža monstrų dalis, kurie sudaro rimtą Dark World tipo kaladės sudėtį

Tad Dark World kaladės strategija yra pakankamai trapi ir gali būti sužlugdyta vos kelių kortų. Tačiau galime pasiruošti tam: pvz.: prieš Macro kalades suveiks Imperial Iron Wall spąstų korta.

SPECIALUS KVIETIMAS – išmetus kortas.

Beiige, Vanguard of Dark World 1600/1300 4 Lv / Dark / Fiend
Beige (#F5F5DC) - rusvai gelsvas, smėlio spalvos.

Jei šis tamsos pasaulio būrio pėstininkas dėl kitos kortos efekto yra išmetamas iš rankos į kapinyną, specialiai iškviesk šią kortą į savo lauką. [Pakankamai silpna korta, todėl reikia pagalvoti ar tikrai jos prireiks kaladėje]

Sillva, Warlord of Dark World 2300/1400 5 Lv / Dark / Fiend
Siler – sidabro spalvos.

Jei šis tamsos pasaulio kariuomenės vadas dėl kortos efekto yra išmetamas iš rankos į kapinyną, specialiai iškviesk šią kortą į savo lauką. Jei ši korta yra išmetama priešininko kortos efektu, priešininkas išsirenka (select) 2 kortas savo rankoje ir sugrąžina jas į kaladės apačią. [Kaladės pagrindinis monstras!]

Goldd, Wu-Lord of Dark World 2300/1400 5 Lv / Dark / Fiend
Gold – aukso spalva.

Jei šis tamsos pasaulio valdovas dėl kortos efekto yra išmetamas iš rankos į kapinyną, specialiai iškviesk šią kortą į savo lauką. Jei ši korta yra išmetama priešininko kortos efektu, tu gali (can) išsirinkti (select) iki 2 priešininko lauke valdomų kortų ir sunaikinti jas. [Kaladės pagrindinis monstras!]

Reign-Beaux, Overlord of Dark World 2500/1800 7 Lv / Dark / Fiend
Pirmieji žodžiai tariasi kaip (Reinbeu – “Rainbow” vaivorykštė)

Jei šis tamsos pasaulio vyriausias valdovas dėl priešininko kortos efekto yra išmetamas iš rankos į kapinyną, specialiai iškviesk šią kortą į savo lauką. Jei monstras yra iškviečiamas tokiu būdu sunaikink visus priešininko monstrus arba (or) burtų ir spąstų kortas. [Sunkiai panaudojamas monstras, todėl jo į kaladę neverta dėtis]

MANIPULIUOJA KORTOMIS – efektai suveikia tik išmetus kortą.

Broww, Huntsman of Dark World 1400/800 3 Lv / Dark / Fiend
Brown – ruda, rusva spalva.

Jei šis tamsos pasaulio medžiotojas dėl kortos efekto yra išmetamas iš rankos į kapinyną, iš kaladės trauk vieną kortą. Jei korta į kapinyną buvo išmesta dėl priešininko kortos efekto, iš kaladės trauk vieną papildomą kartą (2 kortas). [Yra geresnių būdų traukti kortoms]

Kahkki, Guerilla of Dark World 300/500 2 Lv / Dark / Fiend
Khaki – (#BDB76B) - rusvai žalsvos spalvos.

Jei šio tamsos pasaulio partizanas dėl kortos efekto yra išmetama iš rankos į kapinyną, sunaikink vieną monstrą arenoje (nesvarbu kieno ir kokios pozicijos). [Silpnas monstras]

Gren, Tactician of Dark World 300/500 2 Lv / Dark / Fiend
Green – žalia spalva.

Jei šio tamsos pasaulio taktikas dėl kortos efekto yra išmetama iš rankos į kapinyną, sunaikink vieną burtų ar spąstų kortą lauke (nesvarbu kieno ir kokioje pozicijoje).

MANIPULIUOJA KORTOMIS – efektai suveikia įvykdžius sąlygas.

Scarr, Scout of Dark World 500/500 2 Lv / Dark / Fiend
Scarlet – skaisčiai raudona spalva.

Jei šis tamsos pasaulio žvalgas yra sunaikinamas kovos metu ir yra nusiunčiamas į kapinyną, gali iš kaladės į ranką pasiimti (add) vieną 4 ar žemesnio lygio monstrą, kurio pavadinime yra žodžiai „Dark World“. [Silpnas monstras]

Brron, Mad King of Dark World 1800/400 4 Lv / Dark / Fiend
Bronze (#CD7F32) – bronzos spalvos.

Kai šis pamišęs tamsos pasaulio karalius (koks dar karalius galėtų valdyti tokią karalystę...) padaro kovinės žalos priešininko gyvybės taškams, gali (vadinasi neprivaloma) pasirinkti vieną kortą iš savo rankos ir išmesti ją į kapinyną. [Padeda aktyvuotis kitų monstrų efektams]

NEEFEKTINIAI

Renge, Gatekeeper of Dark World 100/2100 4 Lv / Dark / Fiend
Orange - oranžinė spalva

Tamsos pasaulyje išgarsėjo dėl savo atletiško kūno sudėjimo. Jį vadina „Geležine Siena“, nes niekas negali pralaužti jo įspūdingos gynybos.

Zure, Knight of Dark World 1800/1500 4 Lv / Dark / Fiend
Azure (#007FFF) – mėlyna, žydra spalva.

Visi tamsos pasaulio gyventojai žino šio garsaus riterio vardą. Jis neengia nekilmingų žmonių.

PAREMIANČIOS KORTOS - vertingos

Dark World Lightning ir Dark World Dealings pagrindinės išmetimo kortos. Pirmoji leidžia sunaikinti vieną užverstą kortą lauke (nesvarbu kieno ir kokio tipo) ir tada reikia išmesti vieną savo kortą. Antroji priverčia mus ir priešininką išmesti po vieną kortą ir traukti naują kortą.

SUSIJUSIOS KORTOS - nevertingos

Gateway to Dark World. Greito veikimo burtų korta. Aktyvavus kortą, šį ėjimą, mums negalima bus normaliai, specialiai ar flip kviesti monstrų. Tačiau galėsime specialiai išsikviesti vieną mūsų kapinyne esantį Dark World monstrą. [Kam tiek vargo?]

Dark World Grimoire. Tęstinio veikimo burtų korta. Per savo End Phase, jei mes išmetame monstro kortą/as į kapinyną dėl to, kad mūsų rankoje buvo daugiau kaip 6 kortos, galėsime specialiai išsikviesti vieną iš tų monstrų. [Lyg mes kažko lauksime ir kaupsime kortas...]

The Forces of Darkness ir Dark Deal spąstų kortos, kurios nebus naudingos. Pirmoji leis susigrąžinti 2 Dark World monstrus iš kapinyno į ranką. Antrąją galėsime aktyvuoti tik tada, kai mūsų priešininkas aktyvuos normalaus veikimo burtų kortą. Sumokėję 1000 LP tos burtų kortos efektą galėsime pakeisti į: "iš savo rankos išmesk vieną (Random) kortą".

DARK WORLD ENGINE [BLACK SALVO EDITION]

Šis tipas turi daug galimų strategijų, yra daugybė kortų, todėl pateiksime netradicinės Dark World kaladės sudėties variantą. Ši kaladė nėra labai galinga ir kažko daug su ja nepasieksite, tačiau su ja linksma žaisti. Aišku, jūs tikriausiai pamanėte: „Eik tu Ignai, visai nusišneki. Matę mes tų Dark World deck‘ų...“ Na taip, aš ir jų matęs, bet deja, čia ne tokia... Nežadu aukštų rezultatų, tačiau galite pamėginti šią sudėtį:

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2009.09.01 Ban sąrašas)
Monstrai [20]
[2] Black Salvo
[1] Blackwing - Gale The Whirlwind
[1] Cyber Dragon
[3] Cyber Valley
[1] Dark Armed Dragon
[3] Dekoichi the Battlechanted Locomotive
[3] Goldd, Wu-Lord of Dark World
[1] Gorz the Emissary of Darkness
[1] Morphing Jar
[3] Sillva, Warlord of Dark World
[1] Treeborn Frog

Burtai [16]
[2] Allure of Darkness
[2] Book of Moon
[1] Brain Control
[1] Card Destruction
[3] Dark World Dealings
[3] Dark World Lightning
[1] Heavy Storm
[1] Mind Control
[2] Pot of Avarice

Spąstai [6]
[2] Bottomless Trap Hole
[1] Call of the Haunted
[1] Mirror Force
[1] Return from the Different Dimension
[1] Torrential Tribute

Extra [11]
[1] Ally of Justice - Catastor
[2] Black Rose Dragon
[1] Blackwing Armor Master
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier
[1] Colossal Fighter
[1] Gaia Knight, the Force of Earth
[1] Goyo Guardian
[1] Psychic Lifetrancer
[1] Red Dragon Archfiend
[1] Stardust Dragon

Iš viso: [42]

Kaip matote, kaladėje vyrauja DARK tipo monstrai. Tikriausiai vėl kas nors salėje sušuko: „Ignai, ir vėl tie Dark...“. Tikriausiai taip ir būtų, jei kas nors dar žaistų tokiomis kaladėmis ir realybėje. Deja, ilgą laiką nebematau Dark world tipo kaladžių Lietuvoje. Kaladė naudoja išmetamąjį (Discard) variklį, kuriuo remdamiesi ir gauname pranašumą. Su tokiomis kortomis kaip Dark World Dealings ar Dark World Lightning, masinėmis metimo galimybėmis kaip Morphing Jar ir Card Destruction jūs dažnai iškviesite Goldd ar Sillva. Tai 2300 atakos turintys padarai. Be to, panaudoję pirmąsias mano minėtas kortas, jūs dar gausite naudos: trauksite kortą ar sunaikinsite varžovo užverstą kortą.

Bet vėlgi, pagalvosite: „Juk čia tik 6 Dark World monstrai, o išmetimo kortų daug. Kas bus, kai jos baigsis?“. Na, todėl ir kūriau variantą, kuris turėtų ir atsarginius planus. Pasibaigus pagrindiniams monstrams, jūs galėsite išmesti Treeborn Frog, Dekoichi, kuris labai pravers rankoje turint Black Salvo.

Man asmeniškai smagu žaisti kaladėmis, su kuriomis niekas nebežaidžia. Tai padaro tave išskirtinį. O kur smagumas? Atsakymas - matyti kaip varžovas mėto galbūt jam reikalingas kortas. Gal pasiseks padaryti OTK (One Turn Kill) ar pašalinti varžovo lauką su viena korta (Black Salvo pagrindas. Jį padėję, iškviečiame Dekoichi iš savo kapinyno ir kviečiame tarkim Black Rose Dragon.) Tai tikrai praskaidrina dieną. Įdėtos ir kelios Synchro galimybės (Black Salvo ir Gale) bei didelis traukimo (Draw) variklis, kuris greit „suveiks“ jums reikalingas kortas. Tai Cyber Valley, Allure of Darkness, Pot of Avarice, Dark world Dealings, Dekoichi.

Aišku, susirinkti visas kortas nėra labai pigu. Vien tokios kortos kaip Dark Armed Dragon ar Black Salvo (pastarieji labai sunkiai randami Lietuvoje) privers gerai paieškoti. Cyber Valley taip pat nėra labai jau pigūs, bet ateinanti nauja Struktūrinė kaladė jas pateiks Common versija.

Bet susirinkę visas kortas, nenusivilsite. Esu su‘siprox‘inęs šią kaladę (t.y. pasidaręs savo kortas, t.y. atsispausdinęs spausdintuvu) ir galiu pasakyti, kad tikrai ji veikia. Taip pat yra paprastesnis būdas: išmėginti per KCVDS, J_P ir pan.

Deriniai, kuriuos galite padaryti, yra tikrai geri. Jums duoda pranašumą, o varžovas praranda bent vieną kortą. Pavyzdžiui:

- Book of Moon (Optional) + Dark World Lightning = Vienas padaras arenoje, Treeborn ar Dekoichi kapinyne ar taip nereikalinga korta išmetimui, o varžovas praranda užverstą kortą.
- Return From the Different Dimension dažnai praverčia ir viena. Jei išmestų iš žaidimo kortų (RFG) zonoje yra bent keli panaikinti monstrai ir pora Cyber Valley, galite ištraukti dar bent kelias kortas ar jas panaudoti OTK.

Bet tikriausiai dauguma ir taip pastebėjo visa tai. Tačiau, yra situacijų, kai jūs pagalvosite: „Ir reikėjo man dėtis šią kaladę...“ Tokias mintis turėjau ir aš, kai žaidžiau prieš Macro kalades, kurios visiškai sugniuždo kaladę. Kadangi viskas eina į RFG zoną, negausite nei Dark World padarų, nei panaudosite Black Salvo.

Taip pat žaisdamas prieš Skill Drain variantus pagalvoji, kad bus sunku, tačiau dar gali prasisukti, nes Dark World monstrų efektai vis dar veikia, nes aktyvuojasi kapinyne, o ne lauke. Baisiausia, kaip ir daugumai specialųjį kvietimą turinčiai kaladei, yra Oppression kaladės, kurios nuneigia beveik visus efektus.

Deja, idealių kaladžių nėra ir galite tik galvoti, kaip sumažinti atsilikimą nuo priešininko.
Be brangių kortų, yra dar vienas trūkumas - šios kaladės kortų nepakeisite beveik niekuo, nes tai yra itin sunku. Aš negalvojau apie pakeitimus, bet ir dabar (rašydamas) nesugalvojau nieko.

Visumoje, kaip jau sakiau kelis kartus, kaladė yra tikrai linksma, gali išvystyti OTK ir priversti varžovą nervintis, o tai – jums tik į naudą. Jeigu turite pasiūlymų – prašau, rašykite man (IgniuX@Z) į PM/ICQ/Skype/MSN ar tiesiog į paskaitos skiltyje. Būtinai išklausysiu kiekvieną.

Ačiū už dėmesį. Pagarbiai jūsų, IgniuX@Z.

SUSIJUSIOS PASKAITOS

1) Archfiends arba Šachas ir Matas
2) 1.15 KCVDS Žodynas (Dark World kaladė)