SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Dream Archetype

BALSAVIMO REZULTATAI

Buvo beprotiškai sunku išrinkti keturis geriausius darbus. Tačiau su jūsų ir žinovų pagalba (ne vieną valandą laužėm galvas) buvo nuspręsta...

Kadangi balsavimas buvo vangus, darbus taip pat vertino žinovai J_BYYX (atrinko 3; 5; 6; 9; 10; 11; 12 darbus) ir aš (subalansuoti pasirodė šie darbai: 3; 5; 9; 10; 11; 12).

Jūs daugiausia savo balsų skyrėte 1 ir 9 (po 9 taškus); 5 ir 6 (po 7 taškus) ir 7 ir 12 (po 6 taškus).

Iš jų nepateko tarp nugalėtojų:
1 darbas, nes archetipui trūksta paramos ir sunku išsikviesti monstrus (reikalingas pvz. Lightsworn variklis) (nėra efektų suderinamumo);
6 darbas, nes archetipas per daug galingas (su lauko korta ir archetipo monstrais (nenurodyta kaip summoned (special ar Normal) per vieną ėjimą galima išmesti visas priešininko kortas ir išsikviesti 5 monstrus).
7 darbas, nes su 3 kortomis galimas labai galingas derinys Halloween's House (lauko korta) > Halloween's Wicth (4 lv) effect specialiai kviečiam iš rankos > Halloween's Owl (3lv) tuner effect: numetam 2x Halloween's Gourd effect: specialiai juos išsikviečiam > Halloween's Ghost (Synchro) (naikinam dvi priešininko kortas). Lauke 2800 monstras ir 2x 3 lv monstrai su apsauga nuo bet kokių efektų ir priešininkas netenka 2 kortų.

Taip pat nesubalansuoti archetipų efektai:
2 darbo: 5 monstrus galima išsikviesti per vieną ėjimą, nes nėra aišku iš kur galima iškviesti.
4 darbo: per daug galingas kortos: ypač Xyz ir spąstas;
13 darbo: Archetipas per daug stiprus, galima daug kartų kviestis monstrus ir ne po vieną, o po du net.
14 darbo: Labai galingas archetipas, kurio derinys leidžia išsikviesti galingą Synchro, pavogti priešininko monstrą ir dar specialiai išsikviesti monstrą.
8 darbo: Efektai atrodė per daug žalingi pačiam naudotojui, o ne priešininkui.

TAIGI LAIMĖTOJAI:
1 vieta: 9 darbas - Ryuk Moliūgai su Counter'iais (+30 pagrindinių kortų; +100 reputacijos taškų);
2 vieta: 5 darbas - Zfighter64 Mumijos su įdomia LP idėja (+20 pagrindinių kortų; +80 reputacijos taškų)
3 vieta: 12 darbas - Zfighter64 Chaos Witch (+15 pagrindinių kortų; +60 reputacijos taškų)
4 vieta: 11 darbas - Tery gerai subalansuotas Bandead archetipas, tačiau pusę jo nelabai atitiko konkurso temos reikalavimų (ateiviai - daugiau mokslinės fantastikos temai tinka) (+10 pagrindinių kortų; +40 reputacijos taškų).

Visi dalyviai gauna +25 taškus (skiriami ne už darbų skaičių, o už dalyvavimą).

Taip pat verti dėmesio darbai:
3 darbas - įdomus ritualinis archetipas, su kuriuo būtų išties sunku žaisti;
10 darbas - įdomi mintis, tik ne visi efektai yra išbaigti (yra neaiškumų, taip pat kyla įtarimas, kad kai kurie efektai gali būti per daug galingi).
15 darbas - balansuoja ant ribos, tarp per daug galingo archetipo (labai stiprus Xyz).

1. DARBAS - Evaldas255

        Istorija - Tikriausia kaikuriems kyla klausimas kaip atsirado šitokios kortos kaip baisieji vampyrai?
        Gyveno toks sargas vardu Haroldas.Jis gyveno labai prastoje trobelėje, kurioje žinoma buvo daugybe pėlių. Tai pat jis turėjo šunį vardu Sargis ir katiną vardu Murkis. Vieną kartą į to sargo namus atskrido vienas vampyras ir įkando pačiam sargui, jo šuniui, jo katinui bei netyčia pasitaikiusiai žiurkei. Kai tik jiems įkando jiems dingo atmintis ir tas vampyras pasakė, kad jie yra vampyrai. Tas vampyras, kuris jiems įkando greitai sugalvojo jiems naujus vardus: Sargą pavadino Naikintoju, jo šunį sargį pavadino Hidejum, katiną murkį pavadino Drajums, o tam žiurkei buvo lengviausia sugalvoti vardą, nes manoma, kad jis neturėjo jo. Jo vardas Pacakas.
         Jie įgavo įspūdingų gebėjimų: išmoko šnekėti, gavo stiprias iltis, išmoko pasiversti į šikšnosparnį ir išmoko šaltakraujiškai žudyti. Žinoma sargas ir anksčiau mokėjo šnekėti.
        Dabar galvojate Kodėl jie baisieji? Jiems neužteko žudyti žmones ir pavertinėti juos vampyrais. Jie pradėjo žudyti kitus vampyrus ko nebuvo galima daryti. Žinoma jie nužudė ir tą, kas juos sukūrė. Štai kokia istorija apie juos, o dabar pažiūrėkite aprašymą.

        Aprašymas - Taigi pirmiausia baisiųjų vampyrų panašumai: Visi monstrai naikina, blokuoja priešininko burtų/spąstų kortas. Manau šio gebėjimo dėka jie ir yra ganėtinai stiprus, visi monstrai išskyrus Pacaką iškviečiami tik specialiuoju būdu.
        Skirtumai: Pacakas, Hidėjus ir Dajus naikina priešininko burtus/spąstus, o Naikintojas tiesiog blokuoja. Hidejus, Drajus ir Naikintojas yra tik specialiuoju iškvietimu iškviečiami monstrai, o Pacakas yra normalaus škvietimo.
        Baisiųjų vampyrų pliusai: Jie naikina burtus ir spąstus taigi jus galėsite lengvai nupulti priešininko monstrus.
        Baisiųjų vampyrų trūkumai/minusai: Jie yra ganetinai silpni, jeigu ištrauksi tik drajų arba Hidėjų negalėsi jo iškviesti į kovos lauką.
        Burtų korta baisiųjų vampyrų įkandimas: Ši korta daro tą patį kaip ir monstrai - naikina burtų/spąstų kortas iš priešininko kovos lauko.
        Kortos pliusai: Jeigu tu esi blogoje situacijoje dėl to, kad priešininkas naudoja stiprias burtų/spąstų kortas gali aktyvuoti šią kortą ir susitvarkysi situaciją.
        Kortos minusai: Norint ją panaudoti reikia turėti kapinyne 5 baisiųjų vampyrus monstrus. Taipogi ji yra Normal tipo burtų korta.
        Spąstų korta baisiųjų vampyrų sugryžimas: Ši korta prikelia iš kapinyno vieną baisiųjų vampyrų monstrą į kovos lauką. Negana to ji dar ir sunaikina vieną priešininko atverstą burtų/spąstų kortą (gravity bind, swords of revealing light ir pan.). Taigi iš to galima spręsti, kad ši korta vėl susijusi su monstrų efektu.
        Kortos pliusai:Jeigu neturi jokio monstro savo kovos lauke, o turi baisiųjų vampyrų monstrų kapinyne gali iš jų vieną iškviesti ir sunaikinti priešininko 1 burtų/spąstų atverstą kortą, o jei jos neturi tiesiog prikelk, o antras efektas nesuveiks savaime aišku (net neminėjau to kortos efekte, nes tai yra akivaizdu nebent reikėtų sunaikinti betkokią burtų/spąstų kortą).
        Kortos Minusai:Korta minusų kaip ir neturi, nebent tas, kad galima prikelti tik baisiųjų vampyrų monstrą. Taipogi ji yra Normal tipo spąstų korta
        Šie monstrai yra ZOMBIE tipo monstrai. Tamsos atributo. Taigi juos būtų galima derinti su kokia nors zombių ar vampyrų kalade. Bet manyčiau, kad tiesiog reikėtų daugiau baisiųjų vampyrų kortų ir ji galėtų veikti savarankiškai (Nebent synchro arba xyz galima būtų dėti kitų).

2. DARBAS - YUGIS

        Aprašymas - Transylvania Frankenstein ir Transylvania Mummy pasižymi tuo jog jų efektai yra iškviesti vienas kitą. Transylvania Drakula bei Transylvania Werewolf monstrai pasižymi savybe,kad jie gali prisidėti atakos bei ginybos taškų nuo Dark tipo monstrų bei spell kortų. Transylvania Hotel yra Field tipo korta ji pridėda kiekvienam iš Transylvania tipo monstrų po 300 atakos bei 200 ginybos. Transylvania Sight yra Trap Card kurią panaudojus priešo monstrą sustingdote 3 ejimams ir jis negali pulti.
        Jie yra Zombie tipo bei Dark atributo, todėl gali derintis su Dark bei Zombie tipo monstrais, bei tam skirtais spell cards ir trap cards.

3. DARBAS - matkius1

        Aprašymas - "Devil" kortos turi gerus efektus ir milžinišką ataką, tačiau darant sutartis su velniu reikia skaudžiai užmokėti, todėl po savo monstrų mirties tu prarandi labai daug gyvybės taškų. Jei ši kaladė egzistuotų tikrovėje, reikėtų susikoncentruoti į tai, kaip savo monstrus apsaugoti, o ne kaip greičiau sumušti priešininką, todėl šio archaetipo spell'ai/trap'ai padeda apsisaugoti nuo tavo monstrų pražūties arba nuo gyvybės taškų praradimo.
         P.S. visų kortų paveiksliukai yra vieno mano mėgstamiausių žaidimų "The Binding of Isaac" (that game is awesome and everyone should play it...)

4. DARBAS - Yami

        Aprašymas - Nemirtingieji vampyrai grįžta su dar didesniu pulku karių. Šis priedas prie vampire architipo yra padarytas taip, kad vampyrai galėtu vėl grįšti į savo teisėta vieta Yu-Gi-Oh! pasaulyje Jie šį kartą parsigabeno netik šykšnosparnius, bet ir kitus naktinius grobuonis tokiu kaip vylkolakius dragonoidus.

5. DARBAS - Zfighter64

        Aprašymas - Mummid Imortal esmė yra turėti mažiau LP negu tavo priešininkas. Tada turint 2 Mummied Imortal monstrus su jais daryti Xyz: Mummied Imortal Giant. Kuo priešininko LP bus didesni nei tavo, tuo Giant'o ATK bus didesnė ir bus galima laimėti per kelis ėjimus. Visų monstru def yra 1400 išskyrus Giant'o.

6. DARBAS - aurisg55

        Aprašymas - Kortų tikslas discartinti kuo daugiau priešininko kortų ir taip jį žlugdyti. Žaidimo tikslas actyvuoti field spella ir šitaip išsikviesti kuo daugiau monstru ir daryti xyz ( nebūtinai pagal poreikį).

7. DARBAS - dvdss

        Aprašymas - Halloween archetipo monstrai yra dark atributo bet kiekvienas priklauso kitam tipui. Jų bendra savybė kad jie gauna papildoma efektą jei "Halloween house" lauko burtų korta yra aktyvuota. O apie atskiros šio archetipo kortos yra tokios:
        "Halloween owl" Tai geroji pėlėda, bet panaudota synchro iškvietimui jos piktoji dvasia suaktyvėja ir nusineša dar du monstrus iš kaladės į kapinyną.
       "Halloween gourd" Tai helovyno moliūgas tai lyg silpnesnis "Lightworn wulf" tik su efektu su dar vienu efektu pritaikyti tik tai Halloween kaladei. Jis numestas nuo kaladės i kapinyną prisikelia ir savo šviesa saugo kitus Helovyween monstrus nuo kitų kortų efektų.
       "Halloween ghost" Tai piktoji helovyno dvasia taip pat galingiausias šio archetipo monstras ir vienintelis synchro monstras. Jo efektas beveik toks pats kaip "Master Hyperion". Jis panaudoja Haloween monstru sielas, kad sunaikintų kitas kortas.
       "Haloween witch" Tai helovyno ragana, kurios pirmasis efektas yra toks kaip "Goblindbergh" kai ji yra iškviečiama galima ją pakeisti į gynybos poziciją ir iškviesti dar vieną helovyno monstrą, o antruoju efektu sugrąžina iš žaidimo pašalintų helovyno monstrų sielas į kapinyną.
       "Halloween house" Šios lauko burtų kortas efektas nėra labai geras galima vieną kartą per ėjimą nunegeitinti vieną priešo ataką jei paaukosim vieną monstrą, o jei "Halloween ghost" yra atverstas lauke tada tai galim padaryti išmesdami vieną kortą, efektai tikrai nėra labai naudingi, nes jie padeda tik tada jei turim mažiausiai du monstrus lauke, kad mums ji būtų naudinga, bet ši korta duoda papildomus efektus visiems "Halloween" monstrams tad ji tikrai yra labai vertinga ir ją reikia stengtis išlaikyti visada atverstą lauke, nes be jos neveiks nei "Halloween gourd" antrasis efektas, ar/ir kitų trijų monstrų efektai bus susilpninti. Tai ir yra kaladės silpnybė, nes šią kortą atverstą lauke išlaikyti sunku, nes didžioji dalis kaladžių naudoja ne vieną "Mystical space typhoon" kopiją kuri labai lengvai gali sunaikinti šią kortą tai pat šiais laikais dažniausiai kaladės būna ir kitų kortų naikinančius burtū/spąstų kortas. Tad jei šį archetipą būtų galima naudoti tikrovėj reiktų naudoti tokias kortas kaip "Dark bribe", " "Magic jammer" ir kt.
       "Moonlight" Tai besitęsiančio veikimo burtų korta leidžianti "Halloween ghost" naudoti monstrus iš priešininko kapinyno (nebūtinai "Halloween") kad galėtų aktyvuoti savo efektą. Iš pažiūros atrodo silpna korta , bet pagalvokit ką darys "Evilswarm Kerykeion", "Constellar sombre", "Vayu emblem of honor", "Chaos drakonai: ar tie patys "Elemental dragons" be jiems reikalingų monstrų kapinyne. Tačiau jei ši korta būtų sunaikinta, tai nepadarytų daug žalos jos naudotojui dėl to kad su "Halloween witch" galėtume papildyti kapinyną, ar su "Halloween owl" numilinti monstrų ir t.t.

8. DARBAS - malis

        Aprašymas - Vaiduoklinių zombių aprašimas: Šie monstrai turi daug galių ir burtų stebuklingai traukti kortas. Visas vaiduoklinių zombių klanas susidaręs iš nedaug monstrų, bet yra pakankamai galingi, kad nugalėtų savo priešus.

9. DARBAS - Ryuk

        Aprašymas - Pumpkins archetipas - tai žemes elemento burtininkai kuriu atakos ir gynybos bendra suma yra 2750. Jie turi specialias galias, kurias gali aktyvuoti tik tuomet, kai lauke yra jų sėklos t.y. Pumpkins seed kaunteriai. Kiekvieno Šio archetipo efektų aktyvavimui privaloma paaukoti kaunterius.
         Kaunteriai gaunami iš stebuklingo moliūgų lauko. "Pumpkins Field" (field spell) Pagrindinė šio archetipo korta yra "Pumpkins Queen" (xyz monstras). Ji gali kviesti daugiau moliūgų, iš kurių gaunama daugiau kaunteriu ir taip kortų efektai seka vienas po kito. Šio archetipo galia yra ne vien tik kvietimas kitų moliūgų, bet ir priešininko kortų naikinimas("Pumpkins Dark Witch") bei monstrų efektų nuneigimas ("Pumpkins Hourseman"). Moliūgai sunkiai sunaikinami ir tai apsunkina dar vienas iš pagrindinių monstrų ("Pumpkins Major"). Jis gali prikelti sunaikintą sunaikinta Pumpkins monstrą kitam gyvenimui.
         Šis archetipas turi tikrai daug problemų pridarančią spąstų kortą ("Pumpkins Clock Tower"). Taigi šis archetipas pasižymi monstrų kvietimu, efektu nuneigimu, kortu naikinimu bei monstrų prikėlimu. Jis turi tikrai didelę galia ir kuri įsibėgėjusi sunkiai gali būti sustabdoma.

10 DARBAS - Ryuk

        Aprašymas - Witches Trick archetipas priklausė Pomirtinio pasaulio valdovui Hadui. Tačiau kilus karui tarp Hado ir jo pavaldinių Witches Trick jos buvo ištremtos iš Hado tvirtoves už nepaklusnumą. Atsiskyrusios pradėjo kurti atskirą savo bendruomenę.
         Taip būdamos vienos išmoko išgyventi ir apsisaugoti. Jos yra pasižyminčios ypatingomis galiomis naikinti burtų, spąstų ir monstrų kortas bei apsaugoti nuo spąstų ir burtų. Kiekviena korta gauna vis kitokią bet šiek tiek viena į kitą panašią galią.
         Pagrindinė korta yra "Witches Trick: Black Raven Witch Utopia" ji turi stipriausią galią iš visų "Witches trick" monstrų, tačiau ją sunku iškviesti. Pasižyminti absoliučiu spąstų ar burtų atsparumu "Witches trick: Candy Witch", nemirtingumo galią galinti gauti "Witches Trick: Witch Reaper", burtų ieškojimo galia pasižyminti "Witches Trick: Black Raven Witch".
         Witches trick gyvenimą palengvina speciali jų spąstų korta, kuri gali padidinti leveli, pridėti atakos ir apsaugoti nuo spąstų kortų. Visiškai kontrolei ir apsaugai nuo burtų ar spąstų kortų padeda užsitikrinti "Witch House".
         Taigi likdamos vienos atšiauriame pasaulyje be jokios apsaugos jos išmoko saugotis nuo burtų ir spąstų ir tai joms padėjo išgyventi ir atsilaikyti nuo Hado paspęstu spąstų.

11. DARBAS - Tery

        Aprašymas - "Bandead" - tai ištremti numirėliai kurie priklauso tamsos pasauliui. Juos ištreme dievai už tai kad bandė sunaikinti visa žmonija, bet tai padarė juos dar stiprėsniais ir galiausiai pabego iš ten. Visu "Bandead" kortu efektai susijė su banish zona kurie kviečia/siunčia kitus "Bandead" monstrus.

12 DARBAS - Zfighter64

        Aprašymas - Chaos Witch tikslas padaryti, kad priešininkas turėtų kuo daugiau kortų kapinyne. Yra burtų, kurie padeda tą padaryti lengviau, bet už tai turi sumokėti savo LP. Chaos Witch tai Fortune Lady revoliucija. Deja su visai kitokiu efektu. Šiam deckui yra kortų, kurios padėtų lengviau numill'inti kuo daugiau kortu iš priešininko deck'o. Šios kortos būtų gerai naudojamas "Emty Jar" decke.

13 DARBAS - Leonardas

        Aprašymas - Taigi, savo monstrų archetipą pavadinau ,,Blood Absorbents" tai galinga šikšnosparnių armija, kuri remiasi siuntimu į kapinyną ir grįžimu iš jo. Blood Absorbents kaip ir tikri šikšnosparniai siurbia kraują (mažina varžovo ATK). Galingiausią šio archetipo monstrą pavadinau ,,Blood Absorbator SAMHAIN", nes taip buvo vadinama senovės keltų šventė, iš kurios ir kilo dabartinis helovinas.

14 DARBAS - Ryuk

        Aprašymas - Undead archetipas atsirado prieš daugybę tūkstančių metų. Visa karališka šeimyna troško amžino gyvenimo, todėl pasirašė sutartį su Velniu. Už tai, kad atiduotų visą savo turtą, jie gaus gyvenimą net ir po mirties. Atidavus visa turtą karališkoji šeimyna gavo amžino gyvenimo galią.
         Šie monstrai pasižymi gana didele 2000 ataka išskyrus Karališkąją armiją, kuri turi vos 300 atakos. Didžiausią galią turi Undead Skull Queen siekianti net 3000. Tačiau visi iki vieno monstrai negali pasižymėti didelę gynyba. Gynybos jie neturi, nes visų iki vieno monstrų gynyba yra 0.
        Su didele galia ateina ir didelė atsakomybė. Undead pasižymi amžino gyvenimo savybėmis. Daugumos monstrų efektai yra sumokejus duoklę Velniui t.y. sumokęjus tam tikrą skaičių gyvybės taškų jie gali prisikelti ir grįžti į kovos lauką.
        Pagrindinės šio archetipo kortos yra "Undead Skull Queen" ir "Undead King". Šios kortos kviečia kitus undead monstrus bei grąžina priešininko kortas į kaladę. Undead Princess turi specialią galę atsilaikyti prieš burtų ir spąstų kortas.
        Maža ataka, bet didelę žalą padaranti Army of Undead korta prisideda prie karališkos šeimynos dideliais darbais. Juk sakoma svarbu ne ūgis o smūgis. Būtent tuo ir pasižymi Army of Undead.
        Undead Soul savo efektu primena Return from the Different Dimension. Ši korta padeda mirusiai Karališkai šeimai greičiau grįžti į gyvenimą.
        Undead Invasion savo efektu turi panašumo į Double-Edged Sword Technique tik ši korta žaidėjui kainuoja kur kas daugiau ir jos poveikis ilgesnis.

15 DARBAS - GMB

        Aprašymas - This archetype is a hand/graveyard control type. This kind of deck can by use for bouth aggro style or control type. The main point of the deck is to summon your XYZ monster to control the field. The cards like Zombie master/mezuki realy helps to do make this deck faster. This deck lets you get fast Xyz monster while also dont letting your oponent do his big plays. Alacurd and jackals is the main deck combo. Alucard lets you summon a monster that he kills from graveyard while jacklas lets you draw each time a monster is summon from graveyard.That way your hand is always full. Since Alucard can be easy killed by effect of monster/spells/traps Harkonnen is your card to protect him while Seras Victoria serch from bouth Harkonnen or Jackal.Integra and Walter C. Dornez is support monster to summon fast Xyz monster while also giving options for anothere kind of combos.