SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Gera Kaladė

Straipsnio autorius: Obeliskų Dekanas SpiriT

2007.06.23
Paskaita pradedantiesiems

KAIP LENGVAI IR GREITAI SUKURTI GERĄ KALADĘ

1. Užeiname į Yu-Gi-Oh žaidimą, į DECK CONSTRUCTION. Išmetame dabar iš ten visas esančias kortas, kad galėtume kurti naują kaladę.

2. Dauguma naujokų naudoja mišraines, pririnktas visokių kortų (dažniausiai su didele ATK), bet tokia kaladė nebūna efektyvi. Taigi lengviausia kaladę susidėti iš vieno Atributo (toliau Att) monstrų. Kodėl būtent iš Att paklausit? Atsakymą bandysiu pagrįsti kortų pavyzdžiais:

I. Kiekviena Att kaladė turi savo field kortas, kurios prideda 500 ATK ir sumažina DEF 400. (Pvz. Gaia Power – Earth monstrams, Rising Air Current – Wind monstrams)

II. Taip pat yra specialių monstrų, veikiančių panašiai kaip field kortos tik su vienu skirtumu. Jos didina jūsų Att monstrų ATK 500, o kito kito tipo mažina 400.

(Pvz. Hoshiningen – paididina Light Att monstrų ATK ir sumažina Dark; Witch's Apprentice - paididina Dark Att monstrų ATK ir sumažina Light)

III. Kiekviename Att yra kortos su vienodomis ATK ( po 1400) ir su tokiu pačiu efektu. „Kai ši korta siunčiama į kapinyną kaip kovos rezultatas, jūs galite išsikviesti kitą šio Att monstrą su ATK 1500 ar mažesne.“ Labai geras efektas, būtent šių kortų dėka daroma daugiausia kombinacijų.

(Pvz. Sunaikina priešininkas šią kortą, o jūs išsikviečiate monstrą (minėtą II) ir jau kitą turą turėsite vieną karį, kurį galėsite stiprinti, panaudoti jo efektą arba paaukoti )

IV. Ir paskutinis labai didelis privalumas Special Summon monstrai, yra visose kaladėse: earth, wind, water ir fire – šių Att Spirit'ai, kurie iškviečiami iš kapinyno pašalinus šio Att monstrą (taigi turime turėti jų nemažai). Light – Soul reikalaujantis pašalinti 2 šio Att monstrus, bet su didesniu ATK ir geresniu efektu ir pagaliau Dark – Necrofear, kurios iškvietimui reikia net 3 fiend tipo monstrų, bet kurios efektas tikrai pranoksta beveik visas kitas kortas žaidime, nes sunaikinęs ją stipresnis monstras (jei sugebės ) per kitą ėjimą bus jūsų.


Visos šios kortos turi nemažai ATK (2 po 1600, 2 po 1700, 2000, 2200) ir gerus efektus bei nereikalauja paprasto Summon, todėl galėsit per vieną ėjimą išsikviesti kelis monstrus.

Pasakiau privalumus, o dabar aiškinu kaip lengviausia susidėt kaladę. Manau vertėtų įmest aukščiau minėtas kortas, po to kitas su efektais ir pabaigoje didelę smogiamąją galią turinčius Normal monstrus. Patarčiau turėt apytiksliai po lygų monstrų ir spell bei trap skaičių 20 - Monstrų, 15 - Spell , 5 - Trap. (tada nebus tokios problemos, kad kortos nekrito).

PS: Spell kortas reikia labai atidžiai rinktis, nes kiekvienas kortų tipas pasižymi tam tikromis savybėmis. ( Pvz: Fire - deginti gyvybės taškus, Wind - naikinti priešininko spell, trap kortas ir t.t)

Susijusi paskaita: Kaladės tobulinimas.

Redagavo: M-zidinys