|
Žodyno autorius: Obelisk'ų studentas Cecens
2009.07.11
|
ŽODYNO RODYKLĖ
Žodynas pasenęs, nes pateikia 1.15 KCVDS versijos kaladžių strategijas, todėl ši idėja tęsiama projekte.
~
B ~
~
D ~
~
E ~
~
H ~
~
M ~
~
S ~
B
Burn - šių kaladžių tikslas yra priešininko gyvybės taškų deginimas efektinių kortų pagalba. Tad jums nereikės pulti, kad laimėtumėte. Ši kaladė turi įvairių atšakų: ir pan. Tačiau populiariausia ir turbūt galingiausia yra tradicinė deginimo kaladė, kurios tikslas stabdyti žaidimą su , ar panašiomis kortomis. Taip pat naudojamos kortas, kurių efektai nenumaldomai mažina gyvybės taškus.
Privalumai: Su reikiamomis kortomis galime laimėti per kelis ėjimus. Taip pat ši kaladė labai erzina priešininką, nes tu stabdai žaidimą ir degini jo gyvybės taškus, o jis padaryti nieko negali, jei neturi specialios kaladės.
Trūkumai: Kaladė labai lėta, sunku ištraukti gerų kortų ir kartais traukimai gali labai nuvilti. Pagrindiniai monstrai yra su maža puolamąja galia ir gynyba, o tai reiškia, kad be paremiančių kortų jie yra lengvai sunaikinami.
Pagrindinės kortos:
tęstinio veikimo burtų korta, kuri turi įspūdingą efektą. Ją tiesiog aktyvuojame ir bandome išsilaikyti kuo ilgiau, nes už kiekvieną savo Standby fazę ( fazė po traukimo fazės ) mūsų priešininkas patirs -1000 LP. Tačiau žalą priešininkas gaus tik tada, kai mes per savo Main Phase ( Fazė po Standby fazės ) panaikinsime šią burtų kortą nuo lauko ir suskaičiuosime kiek mūsų ėjimų praėjo nuo šios kortos aktyvavimo.
Kita svarbi korta [3000/2500; 8lv] monstras, turintis taip pat labai puikų efektą. Ši korta gali būti iškviesta tik paaukojus 2 priešininko monstrus. Kiekvieną ėjimą per Standby fazę mūsų priešininkas patirs 1000 gyvybės taškų žalą. Jei šį galiūną sulaikysime nuo mūsų puolimo, jis mums neš tik naudą.
[700/1700; 3lv]. Kartą per ėjimą galime užversti šią kortą (užverstas, gynybos pozicijoje), kai ši korta yra atverčiama ( Flip-Summon ) priešininkas gauna 1000 gyvybės taškų žalą. Jei apsaugosime jį nuo sunaikinimo, efektą galėsime naudoti daug kartų.
Pagalbinės kortos:
1) Minėtosios Level limit - Area B ir Gravity Bind, kurių efektai neleidžia pulti priešininko 4 ir didesnio lygio monstrams. Deja, jos yra limituotos, tad kaladėje galime turėti tik po vieną kopiją.
2) Taip pat kaladėje tinka kortos, kurios momentaliai padaro žalą: (-1000), (-1000) ir (-800) ar pan. Kaladėje tinka ir kortos, kurios negali būti sunaikintos kovoje, nes jos stabdo žaidimą: ir , kuris padaro ir vienkartinę 1000 žalą.
3) Tinka visos kortos, kurios daro efektinę žalą už kiekvieną tavo ar priešininko judesį. Pvz: (-400 už kiekvieną tavo aktyvuotą Normal butų kortą), (-400 už kiekvieną kortą priešininko rankoje), (- pusę originalios priešininko monstro atakos ), (-200 už kiekvieną priešininko kortą lauke ir rankose) ir t.t.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 16
3x
2x
2x
3x
1x
3x
1x
1x
Burtai 17
2x
1x
3x
3x
1x
1x
2x
3x
1x
Spąstai 7
1x
1x
2x
2x
1x
---
D
Dark World - kaladės tikslas iš rankos į kapinyną išmesti specialius tamsos pasauliui atstovaujančius monstrus ir tada pasinaudojus jų išskirtiniais efektais naikinti kortas lauke, traukti naujas kortas ar speciailiai į savo gretas išsikviesti tiesiai iš rankos į kapinyną išmestus baisūnus ( išskyrus atvejus, kai išmetame kortas iš kaladės, o ne iš rankos ).
Privalumai: tokios kortos kaip , ar , kurios jums ir priešininkui išmeta kortas iš rankos ir leidžia traukti naujas, kaladėje labai praverčia, o priešininkui daro žalą, nes jokiai kaladei nėra naudinga mėtyti kortas iš rankos į kapinyną. Taigi, jūs išmesdami savo monstrus, įgaunate jų efektus ir mažinate varžovo kortų skaičių bei riziką, kad tos kortos bus panaudotos prieš jus.
Trūkumai: kaladei svarbus specialusis kvietimas, todėl tokios kortos kaip ir kitos kortos, kurios neleidžia atlikti specialųjį kvietimą, žlugdo ją.
Pagrindinės kortos:
Dark World Dealings ir - pagrindinė kortų išmetamoji jėga. Pagrindiniai kaladės monstrai yra (2300/1400; 5lv) ir (2300/1400; 5lv). Jūsų kortos efektu išmesti iš rankos minėti monstrai grįžta į kovos lauką. Šį efektą turi ir ( 1600/1300; 4 lv) bei (2500/1800; 7lv). Taip pat išmesti monstrus iš rankos į kapinyną gali ir (1800/400; 4lv).
Pagalbinės kortos:
1) Kaladėje sau vietą gali rasti įvairūs tamsos monstrai - ar , kuris tarp savo efektų turi vieną labai naudingą: tik kartą, kai ši korta yra tavo kapinyne, ir kai per savo traukimo fazę ištrauki monstrą, jį gali parodyti priešininkui ir specialiai iškviesti į lauką.
2) Kadangi kaladė monstrus kviečia specialiuoju būdu, į ją galima įsidėti , kuri leis traukti naują kortą su lyg kiekvienu specialiuoju kvietimu, o jei dar arenoje turime gausime papildomus +500 LP už kiekvieną kartą, kai trauksime naują kortą. O jei visiškai nėra ką dėti, labai gali pagelbėti , kuri leis mums specialiai išsikviesti vieną Dark World monstrą.
SVARBU - Dark World monstrų kortų efektai nesuveikia, jei į kapinyną jie yra išmetami kaip auka ( Cost ). PVZ: Jei iš rankos juos išmesime tokių kortų aktyvacijai kaip ar , negalėsime panaudoti Dark World pasauliui priklausančių monstrų efektų.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 19
2x
3x
2x
1x
3x
2x
1x
2x
2x
1x
Burtai 18
3x
3x
2x
1x
1x
1x
2x
1x
1x
1x
2x
Spąstai 3
1x
1x
1x
---
Susijusios paskaitos:
Demise One Turn Kill - kaladė skirta iškviesti Demise, kuris viską sunaikina ir prikvietus daug monstrų užpulti priešininko gyvybės taškus.
Privalumai: tinkamai pasiruošus, per vieną ėjimą galima nušluoti visą areną ir atlikti vieno ėjimo pergalę.
Trūkumai: visos kortos kaladėje sukasi apie vieną ritualinį monstrą, kurį lengva nukenksminti su tokiomis kortomis kaip , , , , ar pan.
Pagrindinės kortos:
Demise, King of Armageddon [Fiend/Ritual/Effect] Dark / lv8 / ATK 2400 DEF 2000. Ši korta gali būti kviečiama tik ritualiniu kvietimu su ritualine burtų korta End of the World, kuri reikalauja paaukoti tiek monstrų kovos lauke ar rankoje, kad žvaigždučių suma būtų lygi arba didesnė už 8. Tada gali paaukoti 2000 savo gyvybės taškų ir sunaikinti visą kovos lauką, išskyrus šią kortą.
Pagalbinės kortos:
1) Iškviesti Demise mums padės ( iš kaladės išmetę kelis normalius monstrus, kurių žvaigždučių suma lygi 8, kviečiame ritualinį monstrą ) arba ( End of the World kortos pakaitalas, nes ji leidžia iškviesti bet kokį Dark tipo ritualinį monstrą, laikantis tų pačių minėtų sąlygų: paaukoti tiek monstrų lauke ar rankoje, kurių žvaigždučių suma lygi ar yra didesnė už norimo išsikviesti ritualinio monstro lygį )
2) Susiieškoti Demise arba ritualiniams burtams yra skirtos: (Burtams), (Monstrams), ( Abiems ).
3) Taip pat šioje kaladėje tinka įvairiausi aukšto lygio vabzdžiai: (ATK 2800; 8 lv), aukštą ataką turintys vabzdžiai: (ATK 1800; 4 lv) ir (ATK 1900; 4lv). Kai kapinynas yra pilnas vabzdžių, galima iškviesti (ATK 2800; 8 lv), kuris labai padeda daryti OTK, nes yra specialiai iškviečiamas iš kapinyno pašalinant du vabzdžius, kuriuos sunaudojome ir į kapinyną jau nusiuntėme Demise kvietimui.
4) Tinka visos stiprinančios burtų kortos: , , . Norint atstatyti gyvybės taškus, galime naudoti , o pagreitinti kortų traukimą - kortas.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 20
1x
3x
1x
3x
2x
2x
3x
3x
1x
1x
Burtai 11
1x
3x
2x
1x
1x
1x
1x
1x
Spąstai 9
1x
2x
1x
1x
1x
1x
2x
---
Susijusios paskaitos: ( aprašytas Demise OTK veikimo būdas )
E
Evil Hero - kaladė paremta sulydytais (Fusion) monstrais, kuri išsiskiria tuo, kad visi monstrai turi labai galingus efektus: per vieną ėjimą galime iškviesti monstrą su 7500 ataka be jokių stiprinančių kortų.
Privalumai: Monstrai turi dideles atakas ir gerus efektus, kaladė lengvai padaro OTK (vieno ėjimo pergalė). Labai lengva iškviesti Fusion monstrą, tačiau sunkiausia dalis jį išsaugoti.
Trūkumai: Kaladė paremta sulydytais monstrais, kuriuos iškviesti nėra labai lengva, nes reikia panaudoti 3 kortas, o priešininkui tereikia vienos kortos, kad jį sunaikintų: , , , , ir daug kitų, kurios žlugdo šią kaladę. korta išvis uždraudžia kviestis jungtinius monstrus. Taip pat kaladėje pilna aukšto lygio monstrų, kurie net nėra kviečiami, o laikomi tik tam, kad galima būtų iškviesti stipresnį Tad, jei krenta vien tik aukšto lygio monstrai, laimėti labai sunku.
Pagrindinės kortos:
Pagrindinis kaladės monstras yra , kurį, kaip minėjau, galime iškviesti net su 7500 ataka. Norint jį iškviesti, reikia sujungti Fiend ir Rock tipo monstrus. Jų bendra ataka tampa šio monstro puolamąja galia. Taigi, paaukoję monstrus su 4000 () ir 3500 () ataka, iškviečiame Evil hero su 7500 ataka. Taip pat ši korta turi ir kitą efektą: kai ji puola, visi priešininko užversti monstrai yra atverčiami į atakos poziciją, tuo metu jų atverčiamieji efektai nesuveikia.
Kitas stiprus sulydytas monstras yra , kurį iškviečiame sujungus ir 6 arba aukštesnio lygio Fiend tipo monstrą. Per priešininko kovos fazę, visi monstai privalo pulti šį monstrą. Naudingas ir , kurį išsikviečiame sujungus ir . Šis monstras katą per ėjimą gali sunaikinti vieną monstrą.
Tamsiųjų Herojų neiškviesime su paprastomis lydymo burtų kortomis. Tad mums būtinos , kuri sulydys monstrą ir vienam ėjimui apsaugos jį nuo efektų, kurie taikosi (Target - efektas taikosi, kai jis reikalauja pasirinkti vieną kortą, ant kurios norėsime panaudoti efektą. Pvz: Dark Hole, Lightning Vortex ar Raigeki nesitaiko, nes nereikia pasirinkti ką norėsime sunaikinti. Taikosi visos stiprinančios Equip kortos) ir .
Pagalbinės kortos:
1) (Fiend 2600/1800; 7lv) šį monstrą galime išsikviesti, paaukodami tik vieną monstrą, jei mūsų priešininkas turi monstrą lauke. Šiam monstrui puolant užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui. (Fiend 1600/0; 4lv) korta turinti labai puikų efektą: gali šią kortą pašalinti iš žaidimo ir pasirinkti vieną Fiend monstrą, kuris galės pulti 2 kartus per kiekvieną kovos fazę. Per kitą ėjimą (Standby Phase) ši korta grįžta į kovos lauką puolimo režime. (Fiend 300/600; 2lv) jei neturi monstrų kovos lauke, šią kortą gali iškviesti specialiuoju kvietimu. Jei ši korta yra paaukojama Evil Hero monstrui, ėjimo pabaigoje gali traukti 1 kortą.
2) Krūva aukšto lygio monstrų, kuriuos naudosime lydyme.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 24:
2x
2x
3x
3x
3x
3x
3x
1x
1x
1x
2x
Burtai 10:
3x
3x
2x
2x
Spastai 6:
3x
1x
1x
1x
Extra kaladė 9
3x
3x
3x
---
H
Horus Lock - tikslas užrakinti priešininką, pasitelkiant Horus drakonus, kurie savo efektais nuneigia oponento burtų kortas. O su ir sustabdomos spąstų kortos. Pasitelkdami šias kortas mes visiškai uždarom priešininką ir jis lieka be burtų bei spąstų kortų. Kaladė dažniausiai veikia su drakonais, tačiau čia bus pateiktas kitoks šios kaladės variantas.
Privalumai: kai priešininkas nebegali naudoti burtų bei spąstų kortų ir lieka priklausomas vien tik nuo monstrų, dvikova būna jau beveik laimėta. Kaladės pagrindiniai monstrai yra su LV prierašu pavadinime, tai reiškia kad galime naudoti tokias kortais kaip ar .
Trūkumai: Kadangi kaladė naudoja specialųjį kvietimą, ją gali sustabdyti tokios kortos kaip ar kortos šalinančios kortas iš žaidimo, nes norint išsikviesti Horus, jį reikia nusiųsti į kapinyną. Taip pat 8 lygio Horus drakoną iškviesti nėra taip ir lengva. Jei mūsų priešininkas perima iniciatyvą, jį būna labai sunku sustabdyti, nes šiai kaladei trūksta stabdančių kortų.
Pagrindinės kortos:
(1600/1000 4 lv) kai su šiuo drakonu sunaikiname priešininko monstrą, ėjimo pabaigoje galime iš rankos ar kaladės išsikviesti 6 lygio Horus drakoną.
(2300/1600 6 lv) drakono neveikia jokios burtų kortos. Kai jis sunaikina priešininko monstrą, ėjimo pabaigoje galime iš savo rankos ar kaladės išsikviesti 8 lygio Horus drakoną.
(3000/1800 8 lv) įspūdinga korta, kuri gali nuneigti bet kokią burtų kortą. Priešininkas uždaromas sukombinavus šią kortą su Royal Decree arba Jinzo. Tačiau ji turi minusą - negali būti iškviesta paaukojus 2 monstrus ir turi būti iškviesta būtent 6 lygio Horus drakono pagalba.
puiki burtų korta, kuri nusiuntus vieną atverstą LV monstrą iš savo lauko į kapinyną, specialiai iš rankos ar kaladės padeda išsikviesti monstrą, kuris buvo minimas nusiųstos kortos efekte, ignoruojant kvietimo sąlygas. Todėl net nepuolę priešininko, galime greičiau išsikviesti 8 LV drakoną (net per vieną ėjimą 4 LV pakelti iki 8 LV).
dar viena šauni burtų korta, kuri priešininkui leidžia traukti 2 kortas, o mums suteikia galimybę specialiai išsikviesti vieną monstrą iš savo kapinyno, kurio pavadinime yra žodis LV, ignoruojant kvietimo sąlygas. Monstras, kuris buvo iškviestas šiuo efektu, negali atakuoti arba pasinaudoti savo efektu tą patį ėjimą, kai buvo iškviestas. Tad minusai: priešininkas gauna 2 kortas, mes negalime pulti bei naudoti iškviestojo monstro efekto.
Pagalbinės kortos:
Didžiausia pagalbininkė yra Royal Decree, Jinzo, ir kortos, kurios naikina burtus ir ypač spąstus, nes jie ir yra labiausiai pavojingi šiai kaladei. Taip pat monstrai, kuriuos galėsime panaudoti LV 6 Horus aukojimui.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 22
2x
3x
2x
1x
1x
3x
1x
1x
1x
1x
1x
2x
1x
1x
1x
Burtai 13
2x
3x
3x
1x
1x
1x
1x
1x
Spąstai 7
3x
1x
1x
---
M
Macro Monarch - Kaladė, kurios tikslas šalinti (Eng. remove) monstrus nuo lauko iš žaidimo ir pasitelkus kai kurių specialių kortų efektus, savo monstrus grąžinti į lauką, juos aukoti Monarchams ir daryti žalą priešininkui, nuolat prikeliant D.D monstrus.
Privalumai: mirtinas ginklas prieš kalades, kurios žaidžia per kapinyną. Prieš šią kaladę sunku žaisti.
Trūkumai: jei prarandi visus , žaisti būna labai sunku, o jei kortos nekrenta ši kaladė tampa bevertė.
Pagrindinės kortos:
Kaladės variklis yra D.D Survior, o pagrindinė kaladės strategija pašalinti iš žaidimo minėtąjį monstrą arba ir kitą ėjimą jiems grįžus, paaukot juos kuriam nors iš Monarchų. Paaukoti monstrai vėl grįš į lauką, jei jie nukeliauja ne į kapinyną, o yra išmetami iš žaidimo.
D.D. Survivor [Warrior/Effect] Dark / 4lv / ATK 1800 DEF 200 Kai yra panaikinamas iš žaidimo, tuo metu kai būna atverstas kovos lauke, per End Phase specialiai iškviečiamas į lauką.
D.D. Scout Plane [Machine/Effect] Dark / 2lv / ATK 800 DEF 1200 Jei ši korta yra pašalinama iš žaidimo, sugrąžink ją atakos režime per End Phase.
Pašalinti kortas iš žaidimo galėsime su , , , .
Pagalbinės kortos:
1) Kaladėje puikiai tinka visi D.D. monstrai, nes jų tikslas būti pašalintiems iš žaidimo. Kad kaladė būtų dar stipresnė, joje tinka visi Monarchai ir stabdančios monstrų bei naikinančios burtų bei spąstų kortos.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 20
3x
2x
2x
1x
1x
3x
3x
1x
1x
1x
1x
1x
Burtai 15
3x
2x
2x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
Spąstai 5
3x
1x
1x
---
Susijusios paskaitos: ( Macro branduolio aprašymas )
S
Six Samurai - 6 Warrior tipo monstrai. Tikslas kontroliuoti bent du samurajus, kad galima būtų pasinaudoti jų efektais: naikina priešininko kortas, kviečia kitus samurajus ir t.t.
Privalumai: kaladė greita, puikiai daro OTK (vieno ėjimo pergalė), nemažai turi paremiančių kortų. Pagrindą sudaro kariai, o tai reiškia, kad mums tinkamos visos Warrior tipą paremiančios kortos pvz. , kuri leidžia iš kaladės pasiimti bet kokį Warrior tipo monstrą.
Trūkumai: kaladei pražūtingas (Machine 1350/1800; 3lv), kurio galia padidėja iki 3350, kai kaunasi prieš karių tipo monstrus. Vienas samurajus kovos lauke yra bevertis, nes jų efektus galime naudoti tik tada, kai turime bent du. Visų samurajų ATK yra nedidelė.
Pagrindinės kortos:
Pagrindą sudaro samurajai, kurių efektai veikia tik tada, kai kontroliuojame bent du samurajus su skirtingais vardais. Visi turi skirtingus efektus: (1800/1300 4lv) užpultasis monstras po žalos skaičiavimo yra sunaikinamas (nesvarbu kokio galingumo jis bebūtų). (1700/1200 4lv) jei puola užverstą monstrą, jis yra sunaikinamas be jokio atvertimo. (1500/1000 3lv) gali sunaikinti atverstą burtų arba spąstų kortą. (1300/800 3lv) gali sunaikinti užverstą burtų ar spąstų kortą. (1400/700 4lv) gali atakuoti du kartus. (1000/500 3lv) gali tiesiogiai pulti gyvybės taškus.
SVARBU: Taip pat visi šie monstrai, turi bendrą efektą - kai ši korta yra sunaikinama, galime vietoje jo sunaikinti kitą samurajų.
(2100/800 5lv) galime išsikviesti specialiuoju būdu iš rankos, jei turime nors vieną samurajų savo lauke. Kadangi jis irgi yra samurajus, turėdami tik vieną iš 6 minėtų samurajų, galėsime naudotis jų efektais. (2500/2400 7lv) gali būti specialiai iškviestas iš rankos, jei turime bent du samurajus lauke. Priešininkas gali aktyvuoti tik vieną burtų/spąstų kortą per vieną ėjimą. (2200/1200 6lv) specialiai iškviečiamas iš kapinyno pašalinus du samurajus. Kartą per ėjimą galime sunaikinti vieną monstrą, tačiau tada šiuo monstru atakuoti jau nebegalėsime.
Pagalbinės kortos:
Turi specialiai samurajams pritaikytas burtų ir spąstų kortas: 1) lauko burtų korta, kuri samurajus puolantiems priešininko monstrams ATK sumažina -500 taškų. 2) burtų korta, leidžianti sunaikinti vieną atverstą samurajų, kad iš kapinyno iškviestum kitą samurajų. 3) spąstų korta, leidžianti iš kapinyno išsikviesti vieną samurajų, tačiau ėjimo pabaigoje jis yra sunaikinamas.
Kaladės sudėtis:
Monstrai 20:
3x
3x
2x
2x
3x
2x
1x
1x
1x
1x
1x
Burtai 13:
3x
2x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
Spąstai 7:
1x
1x
1x
1x
1x
2x
---