SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

KCVDS Žodynas

Žodyno autorius: Obelisk'ų studentas Cecens
2009.07.11

ŽODYNO RODYKLĖ

Žodynas pasenęs, nes pateikia 1.15 KCVDS versijos kaladžių strategijas, todėl ši idėja tęsiama Kaladžių Aruodas projekte.

~ B ~
Burn
~ D ~
Dark World
Demise One Turn Kill
~ E ~
Evil Hero
~ H ~
Horus Lock
~ M ~
Macro Monarch
~ S ~
Six Samurai

B

Burn - šių kaladžių tikslas yra priešininko gyvybės taškų deginimas efektinių kortų pagalba. Tad jums nereikės pulti, kad laimėtumėte. Ši kaladė turi įvairių atšakų: Volcanic Burn ir pan. Tačiau populiariausia ir turbūt galingiausia yra tradicinė deginimo kaladė, kurios tikslas stabdyti žaidimą su Level Limit - Area B, Gravity Bind ar panašiomis kortomis. Taip pat naudojamos kortas, kurių efektai nenumaldomai mažina gyvybės taškus.

Privalumai: Su reikiamomis kortomis galime laimėti per kelis ėjimus. Taip pat ši kaladė labai erzina priešininką, nes tu stabdai žaidimą ir degini jo gyvybės taškus, o jis padaryti nieko negali, jei neturi specialios kaladės.

Trūkumai: Kaladė labai lėta, sunku ištraukti gerų kortų ir kartais traukimai gali labai nuvilti. Pagrindiniai monstrai yra su maža puolamąja galia ir gynyba, o tai reiškia, kad be paremiančių kortų jie yra lengvai sunaikinami.

Pagrindinės kortos:

Wave-Motion Cannon tęstinio veikimo burtų korta, kuri turi įspūdingą efektą. Ją tiesiog aktyvuojame ir bandome išsilaikyti kuo ilgiau, nes už kiekvieną savo Standby fazę ( fazė po traukimo fazės ) mūsų priešininkas patirs -1000 LP. Tačiau žalą priešininkas gaus tik tada, kai mes per savo Main Phase ( Fazė po Standby fazės ) panaikinsime šią burtų kortą nuo lauko ir suskaičiuosime kiek mūsų ėjimų praėjo nuo šios kortos aktyvavimo.

Kita svarbi korta Lava Golem [3000/2500; 8lv] monstras, turintis taip pat labai puikų efektą. Ši korta gali būti iškviesta tik paaukojus 2 priešininko monstrus. Kiekvieną ėjimą per Standby fazę mūsų priešininkas patirs 1000 gyvybės taškų žalą. Jei šį galiūną sulaikysime nuo mūsų puolimo, jis mums neš tik naudą.

Stealth Bird [700/1700; 3lv]. Kartą per ėjimą galime užversti šią kortą (užverstas, gynybos pozicijoje), kai ši korta yra atverčiama ( Flip-Summon ) priešininkas gauna 1000 gyvybės taškų žalą. Jei apsaugosime jį nuo sunaikinimo, efektą galėsime naudoti daug kartų.

Pagalbinės kortos:

1) Minėtosios Level limit - Area B ir Gravity Bind, kurių efektai neleidžia pulti priešininko 4 ir didesnio lygio monstrams. Deja, jos yra limituotos, tad kaladėje galime turėti tik po vieną kopiją.

2) Taip pat kaladėje tinka kortos, kurios momentaliai padaro žalą: Tremendous Fire (-1000), Meteor of Destruction (-1000) ir Ookazi (-800) ar pan. Kaladėje tinka ir kortos, kurios negali būti sunaikintos kovoje, nes jos stabdo žaidimą: Spirit Reaper ir Marshmallon, kuris padaro ir vienkartinę 1000 žalą.

3) Tinka visos kortos, kurios daro efektinę žalą už kiekvieną tavo ar priešininko judesį. Pvz: Rapid-Fire Magician (-400 už kiekvieną tavo aktyvuotą Normal butų kortą), Des Koala (-400 už kiekvieną kortą priešininko rankoje), Misfortune (- pusę originalios priešininko monstro atakos ), Secret Barrel (-200 už kiekvieną priešininko kortą lauke ir rankose) ir t.t.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 16

3x LAVA GOLEM
2x RAPID-FIRE MAGICIAN
2x SOLAR FLARE DRAGON
3x DES KOALA
1x PRINCESS OF TSURUGI
3x STEALTH BIRD
1x SPIRIT REAPER
1x MARSHMALLON

Burtai 17

2x DARK ROOM OF NIGHTMARE
1x LEVEL LIMIT - AREA B
3x METEOR OF DESTRUCTION
3x MISFORTUNE
1x NIGHTMARE'S STEELCAGE
1x SWORDS OF REVEALING LIGHT
2x TREMENDOUS FIRE
3x WAVE-MOTION CANNON
1x OOKAZI

Spąstai 7

1x CEASEFIRE
1x GRAVITY BIND
2x JUST DESSERTS
2x SECRET BARREL
1x MAGIC CYLINDER

---

D

Dark World - kaladės tikslas iš rankos į kapinyną išmesti specialius tamsos pasauliui atstovaujančius monstrus ir tada pasinaudojus jų išskirtiniais efektais naikinti kortas lauke, traukti naujas kortas ar speciailiai į savo gretas išsikviesti tiesiai iš rankos į kapinyną išmestus baisūnus ( išskyrus atvejus, kai išmetame kortas iš kaladės, o ne iš rankos ).

Privalumai: tokios kortos kaip Dark World Dealings, Card Destruction ar Morphing Jar, kurios jums ir priešininkui išmeta kortas iš rankos ir leidžia traukti naujas, kaladėje labai praverčia, o priešininkui daro žalą, nes jokiai kaladei nėra naudinga mėtyti kortas iš rankos į kapinyną. Taigi, jūs išmesdami savo monstrus, įgaunate jų efektus ir mažinate varžovo kortų skaičių bei riziką, kad tos kortos bus panaudotos prieš jus.

Trūkumai: kaladei svarbus specialusis kvietimas, todėl tokios kortos kaip Royal Oppression ir kitos kortos, kurios neleidžia atlikti specialųjį kvietimą, žlugdo ją.

Pagrindinės kortos:

Dark World Dealings ir Dark World Lightning - pagrindinė kortų išmetamoji jėga. Pagrindiniai kaladės monstrai yra Goldd, Wu-Lord of Dark World (2300/1400; 5lv) ir Sillva, Warlord of Dark World (2300/1400; 5lv). Jūsų kortos efektu išmesti iš rankos minėti monstrai grįžta į kovos lauką. Šį efektą turi ir Beiige, Vanguard of Dark World ( 1600/1300; 4 lv) bei Reign-Beaux, Overlord of Dark World (2500/1800; 7lv). Taip pat išmesti monstrus iš rankos į kapinyną gali ir Brron, Mad King of Dark World (1800/400; 4lv).

Pagalbinės kortos:

1) Kaladėje sau vietą gali rasti įvairūs tamsos monstrai - Dark Armed Dragon ar Destiny Hero - Dasher, kuris tarp savo efektų turi vieną labai naudingą: tik kartą, kai ši korta yra tavo kapinyne, ir kai per savo traukimo fazę ištrauki monstrą, jį gali parodyti priešininkui ir specialiai iškviesti į lauką.

2) Kadangi kaladė monstrus kviečia specialiuoju būdu, į ją galima įsidėti Card of Safe Return, kuri leis traukti naują kortą su lyg kiekvienu specialiuoju kvietimu, o jei dar arenoje turime Solemn Wishes gausime papildomus +500 LP už kiekvieną kartą, kai trauksime naują kortą. O jei visiškai nėra ką dėti, labai gali pagelbėti Gateway to Dark World, kuri leis mums specialiai išsikviesti vieną Dark World monstrą.

SVARBU - Dark World monstrų kortų efektai nesuveikia, jei į kapinyną jie yra išmetami kaip auka ( Cost ). PVZ: Jei iš rankos juos išmesime tokių kortų aktyvacijai kaip Snipe Hunter ar Lightning Vortex, negalėsime panaudoti Dark World pasauliui priklausančių monstrų efektų.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 19

2x BEIIGE, VANGUARD OF DARK WORLD
3x GOLDD, WU-LORD OF DARK WORLD
2x KAHKKI, GUERILLA OF DARK WORLD
1x REIGN-BEAUX, OVERLORD OF DARK WORLD
3x SILLVA, WARLORD OF DARK WORLD
2x BRRON, MAD KING OF DARK WORLD
1x MORPHING JAR
2x DESTINY HERO – DASHER
2x DARK ARMED DRAGON
1x SNIPE HUNTER

Burtai 18

3x DARK WORLD LIGHTNING
3x DARK WORLD DEALINGS
2x GATEWAY TO DARK WORLD
1x GIANT TRUNADE
1x CARD DESTRUCTION
1x MYSTICAL SPACE TYPHOON
2x CARD OF SAFE RETURN
1x MONSTER REBORN
1x HEAVY STORM
1x THE CHEERFUL COFFIN
2x FOOLISH BURIAL

Spąstai 3

1x FORCED REQUISITION
1x THE FORCES OF DARKNESS
1x TORRENTIAL TRIBUTE

---
Susijusios paskaitos: Dark World

Demise One Turn Kill - kaladė skirta iškviesti Demise, kuris viską sunaikina ir prikvietus daug monstrų užpulti priešininko gyvybės taškus.

Privalumai: tinkamai pasiruošus, per vieną ėjimą galima nušluoti visą areną ir atlikti vieno ėjimo pergalę.

Trūkumai: visos kortos kaladėje sukasi apie vieną ritualinį monstrą, kurį lengva nukenksminti su tokiomis kortomis kaip Hammer Shot, Smashing Ground, Lightning Vortex, Fissure, Bottomless Trap Hole ar pan.

Pagrindinės kortos:

Demise, King of Armageddon [Fiend/Ritual/Effect] Dark / lv8 / ATK 2400 DEF 2000. Ši korta gali būti kviečiama tik ritualiniu kvietimu su ritualine burtų korta End of the World, kuri reikalauja paaukoti tiek monstrų kovos lauke ar rankoje, kad žvaigždučių suma būtų lygi arba didesnė už 8. Tada gali paaukoti 2000 savo gyvybės taškų ir sunaikinti visą kovos lauką, išskyrus šią kortą.

Pagalbinės kortos:

1) Iškviesti Demise mums padės Advanced Ritual Art ( iš kaladės išmetę kelis normalius monstrus, kurių žvaigždučių suma lygi 8, kviečiame ritualinį monstrą ) arba Contract With The Abyss ( End of the World kortos pakaitalas, nes ji leidžia iškviesti bet kokį Dark tipo ritualinį monstrą, laikantis tų pačių minėtų sąlygų: paaukoti tiek monstrų lauke ar rankoje, kurių žvaigždučių suma lygi ar yra didesnė už norimo išsikviesti ritualinio monstro lygį )

2) Susiieškoti Demise arba ritualiniams burtams yra skirtos: Sonic Bird (Burtams), Senju of the Thousand Hands (Monstrams), Manju of the Ten Thousand Hands ( Abiems ).

3) Taip pat šioje kaladėje tinka įvairiausi aukšto lygio vabzdžiai: Metal Armoned Bug (ATK 2800; 8 lv), aukštą ataką turintys vabzdžiai: Neo Bug (ATK 1800; 4 lv) ir Insect Knight (ATK 1900; 4lv). Kai kapinynas yra pilnas vabzdžių, galima iškviesti Doom Dozer (ATK 2800; 8 lv), kuris labai padeda daryti OTK, nes yra specialiai iškviečiamas iš kapinyno pašalinant du vabzdžius, kuriuos sunaudojome ir į kapinyną jau nusiuntėme Demise kvietimui.

4) Tinka visos stiprinančios burtų kortos: United We Stand, Mage Power, Megamorph. Norint atstatyti gyvybės taškus, galime naudoti Solemn Wishes, o pagreitinti kortų traukimą - Reckless Greed kortas.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 20

1x NEO BUG
3x INSECT KNIGHT
1x METAL ARMORED BUG
3x DEMISE, KING OF ARMAGEDDON
2x SONIC BIRD
2x SENJU OF THE THOUSAND HANDS
3x MANJU OF THE TEN THOUSAND HANDS
3x DOOM DOZER
1x SPIRIT REAPER
1x MARSHMALLON

Burtai 11

1x ADVANCED RITUAL ART
3x END OF THE WORLD
2x CONTRACT WITH THE ABYSS
1x MEGAMORPH
1x GIANT TRUNADE
1x HEAVY STORM
1x AUTONOMOUS ACTION UNIT
1x SWORDS OF REVEALING LIGHT

Spąstai 9

1x TORRENTIAL TRIBUTE
2x RECKLESS GREED
1x MIRROR FORCE
1x GRAVITY BIND
1x MAGIC CYLINDER
1x WABOKU
2x SOLEMN WISHES

---
Susijusios paskaitos: One Turn Kill ( aprašytas Demise OTK veikimo būdas )

E

Evil Hero - kaladė paremta sulydytais (Fusion) monstrais, kuri išsiskiria tuo, kad visi monstrai turi labai galingus efektus: per vieną ėjimą galime iškviesti monstrą su 7500 ataka be jokių stiprinančių kortų.

Privalumai: Monstrai turi dideles atakas ir gerus efektus, kaladė lengvai padaro OTK (vieno ėjimo pergalė). Labai lengva iškviesti Fusion monstrą, tačiau sunkiausia dalis jį išsaugoti.

Trūkumai: Kaladė paremta sulydytais monstrais, kuriuos iškviesti nėra labai lengva, nes reikia panaudoti 3 kortas, o priešininkui tereikia vienos kortos, kad jį sunaikintų: Smashing Ground, Hammer Shot, Lightning Vortex, Snipe Hunter, Neo-Spacian Grand Mole ir daug kitų, kurios žlugdo šią kaladę. Non-fusion Area korta išvis uždraudžia kviestis jungtinius monstrus. Taip pat kaladėje pilna aukšto lygio monstrų, kurie net nėra kviečiami, o laikomi tik tam, kad galima būtų iškviesti stipresnį Evil Hero. Tad, jei krenta vien tik aukšto lygio monstrai, laimėti labai sunku.

Pagrindinės kortos:

Pagrindinis kaladės monstras yra Evil Hero Dark Gaia, kurį, kaip minėjau, galime iškviesti net su 7500 ataka. Norint jį iškviesti, reikia sujungti Fiend ir Rock tipo monstrus. Jų bendra ataka tampa šio monstro puolamąja galia. Taigi, paaukoję monstrus su 4000 (The Wicked Dreadroot) ir 3500 (Valkyrion the Magna Warrior) ataka, iškviečiame Evil hero su 7500 ataka. Taip pat ši korta turi ir kitą efektą: kai ji puola, visi priešininko užversti monstrai yra atverčiami į atakos poziciją, tuo metu jų atverčiamieji efektai nesuveikia.

Kitas stiprus sulydytas monstras yra Evil Hero Malicious Fiend, kurį iškviečiame sujungus Evil Hero Malicious Edge ir 6 arba aukštesnio lygio Fiend tipo monstrą. Per priešininko kovos fazę, visi monstai privalo pulti šį monstrą. Naudingas ir Evil Hero Lightning Golem, kurį išsikviečiame sujungus Elemental Hero Sparkman ir Elemental Hero Clayman. Šis monstras katą per ėjimą gali sunaikinti vieną monstrą.

Tamsiųjų Herojų neiškviesime su paprastomis lydymo burtų kortomis. Tad mums būtinos Dark Fusion, kuri sulydys monstrą ir vienam ėjimui apsaugos jį nuo efektų, kurie taikosi (Target - efektas taikosi, kai jis reikalauja pasirinkti vieną kortą, ant kurios norėsime panaudoti efektą. Pvz: Dark Hole, Lightning Vortex ar Raigeki nesitaiko, nes nereikia pasirinkti ką norėsime sunaikinti. Taikosi visos stiprinančios Equip kortos) ir Dark Calling.

Pagalbinės kortos:

1) Evil Hero Malicious Edge (Fiend 2600/1800; 7lv) šį monstrą galime išsikviesti, paaukodami tik vieną monstrą, jei mūsų priešininkas turi monstrą lauke. Šiam monstrui puolant užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui. Evil Hero Infernal Gainer (Fiend 1600/0; 4lv) korta turinti labai puikų efektą: gali šią kortą pašalinti iš žaidimo ir pasirinkti vieną Fiend monstrą, kuris galės pulti 2 kartus per kiekvieną kovos fazę. Per kitą ėjimą (Standby Phase) ši korta grįžta į kovos lauką puolimo režime. Evil Hero Infernal Prodigy (Fiend 300/600; 2lv) jei neturi monstrų kovos lauke, šią kortą gali iškviesti specialiuoju kvietimu. Jei ši korta yra paaukojama Evil Hero monstrui, ėjimo pabaigoje gali traukti 1 kortą.

2) Krūva aukšto lygio monstrų, kuriuos naudosime lydyme.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 24:

2x ELEMENTAL HERO SPARKMAN
2x ELEMENTAL HERO CLAYMAN
3x DARK DREADROUTE
3x VALKYRION THE MAGNA WARRIOR
3x LAVA GOLEM
3x EVIL HERO MALICIOUS EDGE
3x EVIL HERO INFERNAL GAINER
1x ELEMENTAL HERO STRATOS
1x ELEMENTAL HERO WILDHEART
1x BREAKER THE MAGICAL WARRIOR
2x EVIL HERO INFERNAL PRODIGY

Burtai 10:

3x DARK FUSION
3x DARK CALLING
2x MAGICAL STONE EXCAVATION
2x E - EMERGENCY CALL

Spastai 6:

3x SOLEMN JUDGMENT
1x SAKURETSU ARMOR
1x MIRROR FORCE
1x ORDEAL OF A TRAVELER

Extra kaladė 9

3x HERO DARK GAIA
3x EVIL HERO MALICIOUS FIEND
3x EVIL HERO LIGHTNING GOLEM

---

H

Horus Lock - tikslas užrakinti priešininką, pasitelkiant Horus drakonus, kurie savo efektais nuneigia oponento burtų kortas. O su Royal Decree ir Jinzo sustabdomos spąstų kortos. Pasitelkdami šias kortas mes visiškai uždarom priešininką ir jis lieka be burtų bei spąstų kortų. Kaladė dažniausiai veikia su drakonais, tačiau čia bus pateiktas kitoks šios kaladės variantas.

Privalumai: kai priešininkas nebegali naudoti burtų bei spąstų kortų ir lieka priklausomas vien tik nuo monstrų, dvikova būna jau beveik laimėta. Kaladės pagrindiniai monstrai yra su LV prierašu pavadinime, tai reiškia kad galime naudoti tokias kortais kaip Level Up ar Level Modulation.

Trūkumai: Kadangi kaladė naudoja specialųjį kvietimą, ją gali sustabdyti tokios kortos kaip Royal Oppression ar kortos šalinančios kortas iš žaidimo, nes norint išsikviesti Horus, jį reikia nusiųsti į kapinyną. Taip pat 8 lygio Horus drakoną iškviesti nėra taip ir lengva. Jei mūsų priešininkas perima iniciatyvą, jį būna labai sunku sustabdyti, nes šiai kaladei trūksta stabdančių kortų.

Pagrindinės kortos:

Horus the Black Flame Dragon LV 4 (1600/1000 4 lv) kai su šiuo drakonu sunaikiname priešininko monstrą, ėjimo pabaigoje galime iš rankos ar kaladės išsikviesti 6 lygio Horus drakoną.
Horus the Black Flame Dragon LV 6 (2300/1600 6 lv) drakono neveikia jokios burtų kortos. Kai jis sunaikina priešininko monstrą, ėjimo pabaigoje galime iš savo rankos ar kaladės išsikviesti 8 lygio Horus drakoną.
Horus the Black Flame Dragon LV 8 (3000/1800 8 lv) įspūdinga korta, kuri gali nuneigti bet kokią burtų kortą. Priešininkas uždaromas sukombinavus šią kortą su Royal Decree arba Jinzo. Tačiau ji turi minusą - negali būti iškviesta paaukojus 2 monstrus ir turi būti iškviesta būtent 6 lygio Horus drakono pagalba.

Level Up puiki burtų korta, kuri nusiuntus vieną atverstą LV monstrą iš savo lauko į kapinyną, specialiai iš rankos ar kaladės padeda išsikviesti monstrą, kuris buvo minimas nusiųstos kortos efekte, ignoruojant kvietimo sąlygas. Todėl net nepuolę priešininko, galime greičiau išsikviesti 8 LV drakoną (net per vieną ėjimą 4 LV pakelti iki 8 LV).
Level Modulation dar viena šauni burtų korta, kuri priešininkui leidžia traukti 2 kortas, o mums suteikia galimybę specialiai išsikviesti vieną monstrą iš savo kapinyno, kurio pavadinime yra žodis LV, ignoruojant kvietimo sąlygas. Monstras, kuris buvo iškviestas šiuo efektu, negali atakuoti arba pasinaudoti savo efektu tą patį ėjimą, kai buvo iškviestas. Tad minusai: priešininkas gauna 2 kortas, mes negalime pulti bei naudoti iškviestojo monstro efekto.

Pagalbinės kortos:

Didžiausia pagalbininkė yra Royal Decree, Jinzo, Mirage Dragon ir kortos, kurios naikina burtus ir ypač spąstus, nes jie ir yra labiausiai pavojingi šiai kaladei. Taip pat monstrai, kuriuos galėsime panaudoti LV 6 Horus aukojimui.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 22

2x HORUS THE BLACK FLAME DRAGON LV4
3x HORUS THE BLACK FLAME DRAGON LV6
2x HORUS THE BLACK FLAME DRAGON LV8
1x CHAOS SORCERER
1x CYBER DRAGON
3x THUNDER KING RAI-OH
1x JINZO
1x MIRAGE DRAGON
1x BREAKER THE MAGICAL WARRIOR
1x SNIPE HUNTER
1x D.D. WARRIOR LADY
2x DEKOICHI THE BATTLECHANTED LOCOMOTIVE
1x TWIN-HEADED BEHEMOTH
1x SPIRIT REAPER
1x MARSHMALLON

Burtai 13

2x LEVEL MODULATION
3x LEVEL UP
3x DIFFERENT DIMENSION CAPSULE
1x MYSTICAL SPACE TYPHOON
1x HEAVY STORM
1x BOOK OF MOON
1x ENEMY CONTROLLER
1x SHIELD CRUSH

Spąstai 7

3x ROYAL DECREE
1x MIRROR FORCE
1x TORRENTIAL TRIBUTE

---

M

Macro Monarch - Kaladė, kurios tikslas šalinti (Eng. remove) monstrus nuo lauko iš žaidimo ir pasitelkus kai kurių specialių kortų efektus, savo monstrus grąžinti į lauką, juos aukoti Monarchams ir daryti žalą priešininkui, nuolat prikeliant D.D monstrus.

Privalumai: mirtinas ginklas prieš kalades, kurios žaidžia per kapinyną. Prieš šią kaladę sunku žaisti.

Trūkumai: jei prarandi visus D.D Survivor, žaisti būna labai sunku, o jei kortos nekrenta ši kaladė tampa bevertė.

Pagrindinės kortos:

Kaladės variklis yra D.D Survior, o pagrindinė kaladės strategija pašalinti iš žaidimo minėtąjį monstrą arba D.D Scout Plane ir kitą ėjimą jiems grįžus, paaukot juos kuriam nors iš Monarchų. Paaukoti monstrai vėl grįš į lauką, jei jie nukeliauja ne į kapinyną, o yra išmetami iš žaidimo.

D.D. Survivor [Warrior/Effect] Dark / 4lv / ATK 1800 DEF 200 Kai yra panaikinamas iš žaidimo, tuo metu kai būna atverstas kovos lauke, per End Phase specialiai iškviečiamas į lauką.
D.D. Scout Plane [Machine/Effect] Dark / 2lv / ATK 800 DEF 1200 Jei ši korta yra pašalinama iš žaidimo, sugrąžink ją atakos režime per End Phase.

Pašalinti kortas iš žaidimo galėsime su Macro Cosmos, Dimensional Fissure, Banisher of the Light, Banisher of the Radiance.

Pagalbinės kortos:

1) Kaladėje puikiai tinka visi D.D. monstrai, nes jų tikslas būti pašalintiems iš žaidimo. Kad kaladė būtų dar stipresnė, joje tinka visi Monarchai ir stabdančios monstrų bei naikinančios burtų bei spąstų kortos.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 20

3x THESTALOS THE FIRESTORM MONARCH
2x ZABORG THE THUNDER MONARCH
2x MOBIUS THE FROST MONARCH
1x GRANMARG THE ROCK MONARCH
1x CYBER DRAGON
3x D.D. SURVIVOR
3x D.D. SCOUT PLANE
1x BREAKER THE MAGICAL WARRIOR
1x MARSHMALLON
1x SPIRIT REAPER
1x SNIPE HUNTER
1x MORPHING JAR

Burtai 15

3x DIMENSIONAL FISSURE
2x REINFORCEMENT OF THE ARMY
2x ENEMY CONTROLLER
1x HEAVY STORM
1x MYSTICAL SPACE TYPHOON
1x BRAIN CONTROL
1x BOOK OF MOON
1x NOBLEMAN OF CROSSOUT
1x SWORDS OF REVEALING LIGHT
1x LIGHTNING VORTEX
1x SMASHING GROUND

Spąstai 5

3x MACRO COSMOS
1x MIRROR FORCE
1x TORRENTIAL TRIBUTE

---
Susijusios paskaitos: The Dark Emperor ( Macro branduolio aprašymas )

S

Six Samurai - 6 Warrior tipo monstrai. Tikslas kontroliuoti bent du samurajus, kad galima būtų pasinaudoti jų efektais: naikina priešininko kortas, kviečia kitus samurajus ir t.t.

Privalumai: kaladė greita, puikiai daro OTK (vieno ėjimo pergalė), nemažai turi paremiančių kortų. Pagrindą sudaro kariai, o tai reiškia, kad mums tinkamos visos Warrior tipą paremiančios kortos pvz. Reinforcement of the Army, kuri leidžia iš kaladės pasiimti bet kokį Warrior tipo monstrą.

Trūkumai: kaladei pražūtingas Kinetic Soldier (Machine 1350/1800; 3lv), kurio galia padidėja iki 3350, kai kaunasi prieš karių tipo monstrus. Vienas samurajus kovos lauke yra bevertis, nes jų efektus galime naudoti tik tada, kai turime bent du. Visų samurajų ATK yra nedidelė.

Pagrindinės kortos:

Pagrindą sudaro samurajai, kurių efektai veikia tik tada, kai kontroliuojame bent du samurajus su skirtingais vardais. Visi turi skirtingus efektus: Zanji (1800/1300 4lv) užpultasis monstras po žalos skaičiavimo yra sunaikinamas (nesvarbu kokio galingumo jis bebūtų). Irou (1700/1200 4lv) jei puola užverstą monstrą, jis yra sunaikinamas be jokio atvertimo. Kamon (1500/1000 3lv) gali sunaikinti atverstą burtų arba spąstų kortą. Yaichi (1300/800 3lv) gali sunaikinti užverstą burtų ar spąstų kortą. Nisashi (1400/700 4lv) gali atakuoti du kartus. Yariza (1000/500 3lv) gali tiesiogiai pulti gyvybės taškus.

SVARBU: Taip pat visi šie monstrai, turi bendrą efektą - kai ši korta yra sunaikinama, galime vietoje jo sunaikinti kitą samurajų.

Grandmaster of the Six Samurai (2100/800 5lv) galime išsikviesti specialiuoju būdu iš rankos, jei turime nors vieną samurajų savo lauke. Kadangi jis irgi yra samurajus, turėdami tik vieną iš 6 minėtų samurajų, galėsime naudotis jų efektais. Great Shogun Shien (2500/2400 7lv) gali būti specialiai iškviestas iš rankos, jei turime bent du samurajus lauke. Priešininkas gali aktyvuoti tik vieną burtų/spąstų kortą per vieną ėjimą. Enishi, Shien's Chancellor (2200/1200 6lv) specialiai iškviečiamas iš kapinyno pašalinus du samurajus. Kartą per ėjimą galime sunaikinti vieną monstrą, tačiau tada šiuo monstru atakuoti jau nebegalėsime.

Pagalbinės kortos:

Turi specialiai samurajams pritaikytas burtų ir spąstų kortas: 1) Shien's Castle of Mist lauko burtų korta, kuri samurajus puolantiems priešininko monstrams ATK sumažina -500 taškų. 2) Cunning of the Six Samurai burtų korta, leidžianti sunaikinti vieną atverstą samurajų, kad iš kapinyno iškviestum kitą samurajų. 3) Return of the Six Samurai spąstų korta, leidžianti iš kapinyno išsikviesti vieną samurajų, tačiau ėjimo pabaigoje jis yra sunaikinamas.

Kaladės sudėtis:

Monstrai 20:

3x THE SIX SAMURAI – ZANJI
3x THE SIX SAMURAI – IROU
2x THE SIX SAMURAI – KAMON
2x THE SIX SAMURAI – YAICHI
3x GRANDMASTER OF THE SIX SAMURAI
2x GREAT SHOGUN SHIEN
1x ENISHI, SHIEN'S CHANCELLOR
1x CYBER DRAGON
1x JINZO
1x EXILED FORCE
1x NEO-SPACIAN GRAND MOLE

Burtai 13:

3x REINFORCEMENT OF THE ARMY
2x BOOK OF MOON
1x BRAIN CONTROL
1x ENEMY CONTROLLER
1x LIGHTNING VORTEX
1x SMASHING GROUND
1x SWORDS OF REVEALING LIGHT
1x HEAVY STORM
1x UNITED WE STAND
1x MONSTER REBORN

Spąstai 7:

1x COMPULSORY EVACUATION DEVICE
1x PHOENIX WING WIND BLAST
1x TORRENTIAL TRIBUTE
1x BOTTOMLESS TRAP HOLE
1x DUST TORNADO
2x SOLEMN JUDGMENT

---