SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Machina Gadgets

Paskaitos autorius: Rektorius M-zidinys
2011.06.25

Sužinok viską apie Gadget'us!

MACHINA GADGET

Ką reikia žinoti dedantis pirmąją klubinę arba turnyrinę kaladę?

Naujokai dažnai klausia, - "Kokią pasiūlytumėte dėtis nebrangią ir gerą kaladę turnyrui"? Šiuo metu, visiems norintiems pradėti žaisti realybėje, patarčiau susirinkti būtent Machina Gadget kaladę, nes jos efektyvumo bei kainos santykis yra vienas geriausių. Taip pat su šia kalade labai paprasta žaisti, todėl darysite mažiau klaidų, susipažinsite su žaidimo gudrybėmis bei greitai mėgausitės visaverčiu žaidimu. Tai būtų puiki pradžia!

Minimaliai investavę į šios kaladės sudėtį, galėsite nesijaudinti, kad po kurio laiko kaladės galimybės bus apribotos arba ji nebegalės varžytis su naujausiomis kaladėmis, nes Gadget'ai gali prisitaikyti prie bet kokių žaidimo sąlygų (pvz. jiems nekenkia dabartinis uždraustų kortų sąrašas) ir ateity jiems žadamos neblogos perspektyvos - pvz. gali būti panaudoti kartu su Xyz naujojo tipo monstrais.

Šios paskaitos tikslas - aptarti tipinės Machina kaladės galimybes ir, pasiūlius optimaliausią kainos bei efektyvumo variantą, pateikti kaladės sudėtį. Bus aptartos galimos kaladės variacijos ir ateities perspektyvos. Viską ką sužinosite, galėsite išbandyti praktikoje. Taip pat perskaitę visą paskaitą, kilus bet kokiam klausimui, galėsite drąsiai klausti specialiai tam sukurtoje temoje Forume. Todėl jei jus bando apgauti, žinosite kur galima kreiptis.

GADGET'Ų KALADŽIŲ PASIEKIMAI LIETUVOS TURNYRUOSE

2009-2011 m. vykusių turnyrų surinkta statistika. Paspaudus ant turnyro pavadinimo, rasite kai kurių kaladžių sudėtis, tačiau atkreipkite dėmesį į šiuo metu galiojantį uždraustų kortų sąrašą, kurio reikia laikytis oficialiuose turnyruose, todėl ne visos kaladžių sudėtys yra legalios. Šių kaladžių turnyruose buvo dar daugiau, tačiau tik dalis jų pateko bent į TOP 16.

2009 Diečkaus Cup:
TOP 8 Tragoedia Gadgets

2010 Nacionalinis Yu-Gi-Oh turnyras:
TOP 8 Machina Gadgets + Jinzo Returner

2010 Summer Cup:
TOP 2 Machina Gadgets + Jinzo Returner
TOP 8 Machina Gadgets
TOP 16 (9 vieta) Machina Gadgets + Jinzo Returner

2010 Autumn Cup:
TOP 4 Machina Gadgets + Jinzo Returner
TOP 16 (16 vieta) Machina Gadgets

2011 Nacionalinis Yu-Gi-Oh turnyras:
TOP 8 Anti-Meta Machina Gadgets (su Doomcaliber Knight ir Thunder King Rai-Oh)
TOP 16 (9 vieta) Machina Gadgets
TOP 16 (15 vieta) Machina Gadgets
_ _ _ _

GADGET'Ų PRIEŠISTORĖ - VEIKIMO PRINCIPAS

Apie Gadget'us buvo rašyta daug (peržiūrėkite žalias nuorodas arba susijusias paskaitas paskaitos apačioje). Jos pagrindą sudaro po 2-3 kopijas Green, Red bei Yellow Gadget'ų. Jų efektai traukia vienas kitą, taip mažindami kortų skaičių kaladėje ir didindami jų kiekį rankoje. Iki pasirodžius Machina Mayhem struktūrinei kaladei, vyravo elementarios Gadget'ų kaladės - mišrainės, kurių tikslas buvo, alinant varžovą ir eikvojant savo neišsenkamus resursus, nusikasti iki priešininko gyvybės taškų.

Būdavo Oppression, Counter, Macro, Tragoedia (Kaladės aprašymas) Gadget kaladės, kurios dažniausiai sudarydavo nepalankias sąlygas varžovui, todėl dar buvo vadinamos Anti-Meta. Kadangi Gadget'ų kaladėms nekenkia kortų šalinimas iš žaidimo ir specialaus kvietimo suvaržymai, jos gali tuo pasinaudoti ir sudaryti daug nepatogumų kitoms kaladėms.

Tačiau šios kaladės dažnai stokojo agresyvumo, nes silpniems Gadget'ams (stipriausias turi tik 1400 ATK) būdavo sunku išsilaikyti lauke, todėl naudota itin daug apsauginių kortų (Shrink, Book of Moon, Smashing Ground, Bottomless Trap Hole, Enemy Controller ir t.t.). Kaladės taip pat neturėjo nusistovėjusios sudėties, todėl naudota: (Gorz the Emissary of Darkness, Spirit Reaper, D.D Warrior Lady, Neo-Spacian Grand Mole, Breaker The Magical Warrior, Snipe Hunter, Banisher of the Radiance ir t.t.). Šias kortas galima naudoti ir dabar, tačiau jos buvo pakeistos.

Tai Machina monstrai, kurie dar labiau pagreitino kaladę, suformuodami kaladės monstrų branduolį ir išstumdami senąsias Gadget'ų kalades. Todėl dabartinėse Machina kaladėse dažnas laiko po 3x Machina Gearframe, 3x Machina Fortress bei vieną Machina Force, kurį visi greitai keis į Machina Cannon. Kiti dar laiko kelis Machina Peacekeeper, tačiau yra manančių, kad ši korta lėtina žaidimą. O aš sakau, kad ji turi potencialo ir dera prie visos kaladės monstrų šeimynos.

MACHINA kortos kartu su GADGET'AIS sudaro kaladės monstrų pagrindą!

Pav. 1. Baltomis rodyklėmis pažymėti kortų traukimo efektai t.y. kas ką traukia iš kaladės į ranką. Gaunami du kortų traukimo ciklai - Gadget'ų ir Machina.

KAS DAR DEDAMA Į KALADĘ?

Į kaladės sudėtį be Gadget'ų ir Machina dažniausiai dedami 2x Cyber Dragon, tačiau jie mums labiau kenkia nei padeda, nes jei lauke turėsime Cyber Dragon ir bet kokį kitą Machine tipo monstrą, mūsų priešininkas per savo ėjimą, paaukojęs abu mūsų monstrus, galės išsikviesti Chimeratech Fortress Dragon (aišku, tik tada jei turi šį monstrą savo Extra kaladėje). Tačiau, žaisdami prieš Machina Gadget, įgautume pranašumą. Tad su šia korta reikia žaisti atsargiai, galbūt, ją vertėtų laikyti šalutinėje kaladėje. Šiose kaladėse monstrų skaičius nėra didelis, todėl realiai 15 kortų užtektų, tačiau jei norite, galite įsidėti daugiau Machine tipo monstrų.

Kaladės monstrų pagrindą jau turime, dabar reikalingos mus paremiančios kortos. Čia galima rinktis kokią strategiją norėsime naudoti: užsikelti ATK arba tiesiog viską šluoti nuo lauko ir tada pulti. Jei norime žaisti išties agresyviai, į kaladę galime įsidėti 3x Solidarity, kurios prie mūsų monstrų pridės po +800 ATK (tada kaladėje reiks būtinai laikyti tik Machine tipo monstrus). Taip pat būtina Limiter Removal korta, kuri dažniausiai panaudojama paskutiniam puolimui, reikalingos Monster Reborn, Dark Hole bei Giant Turnade (agresyvioms ir ypač greitoms kaladėms) kortos. Galiausiai į kaladę prisikraunam daug priešininko kortas naikinančių spąstų ir esame jau pasirengę.

Galiu jums pasiūlyti šią itin paprastą kaladės sudėtį, kuri 2011 m. Nacionaliniame turnyre užėmė 15 vietą (kelios kortos yra pakeistos). Tai gali būti pagrindas formuojant savo kaladę.


KORTŲ KAINOS NUSTATYMO POLITIKA

Orientacinės kainos nurodytos, remiantis užsienio Online parduotuvių (pvz. www.trollandtoad.com; www.yugiohmint.com; www.ideal808.com) kainomis (dolerio santykis 2.6 Lt.) bei Lietuvoje vyraujančiomis konkrečių kortų vidutinėmis kainomis (pagal 2011.06 duomenis), todėl kortų kainos gali nežymiai svyruoti +/- 2 Lt. Tačiau jos netūrėtų labai skirtis. Atkreipkite dėmesį į kortų retumą, nes retesnės kortų versijos yra brangesnės. Visi kaladės monstrai yra būtini, nes be jų kaladė neveiks, kitas kortas galima lengvai keisti į jau turimas, taip sumažinant visą kaladės kainą iki jums priimtinos.

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2011.03.01 Ban sąrašas)
Monstrai [15] (Branduolys) visi 6x Gadget'ai kainuoja apie 4 Lt + Machina monstrai apie 28 Lt.
[2] Green Gadget (Common) ~ 1.20 Lt. (po 60 ct.)
[2] Red Gadget (Common) ~ 1.20 Lt. (po 60 ct.)
[2] Yellow Gadget (Common) ~ 1.20 Lt. (po 60 ct.)
[3] Machina Gearframe (Ultra Rare) ~ 12 Lt. (po 4 Lt.)
[3] Machina Fortress (Ultra Rare) ~ 15 Lt. (po 5 Lt.)
[1] Machina Force (Common) ~ 0.60 Lt.
[2] Cyber Dragon (Common) ~ 20 Lt. (po 10 Lt.)

Burtai: [11] (Tipinė sudėtis - galima laisvai rinktis, siūlomos naikinančios ir keliančios ATK kortos)
[2] Smashing Ground (Common) ~ 10 Lt. (po 5 Lt.)
[2] Mystical Space Typhoon (Common) ~ 1 Lt. (po 50 ct.)
[3] Solidarity (Common) ~ 6 Lt. (po 2 Lt.)
[1] Dark Hole (Common) ~ 7 Lt.
[1] Giant Trunade (Common) ~ 0.50 Lt.
[1] Monster Reborn (Common) - 8 Lt.
[1] Limiter Removal ~ 1 Lt.

Spąstai: [14] (Tipinė sudėtis - galima laisvai rinktis, siūlomos Counter ir naikinančios kortos)
[2] Seven Tools of the Bandit (Common) ~ 7 Lt. (po 3.50 Lt.)
[2] Compulsory Evacuation Device (Common) ~ 7 Lt. (po 3.50 Lt.)
[1] Trap Dusthsoot (Common) ~ 3 Lt.
[1] Torrential Tribute (Common) ~ 5 Lt.
[1] Royal Oppression (Common) ~ 8 Lt.
[2] Dimensional Prison (Common) ~ 30 Lt. (po 15 Lt.) - pati brangiausia kaladėje korta...
[2] Bottomless Trap Hole (Common) ~ 12 Lt. (po 6 Lt.)
[1] Mirror Force (Common) ~ 7 Lt.
[1] Call of the Haunted (Common) ~ 0.50 Lt.
[1] Mind Crush (Common) ~ 4 Lt.

Extra: (šis monstras reikalingas, jei mes arba mūsų priešininkas naudoja Cyber Dragon)
[1] Chimeratech Fortress Dragon (Super Rare) ~ 15 Lt.

VISO APIE: 180 LT. Būtini monstrai kainuoja ~32 Lt., o visa kita jau yra jūsų pasirinkimas, nes viskas su Machina Gadget'ais daugiau ar mažiau veiks. Taip pat visas kaladės kortas galėsite panaudoti ateities kaladžių sudėtims, todėl visos investicijos nenueis veltui jei ir nuspręsite kardinalei keisti kaladę.

SVARBU: Visų siūlomų derinių kaina skaičiuojama atskirai ir turi būti pridedama prie bazinės kaladės kortų kainos, nes į derinius neįtraukiama siūlomoje kaladėje esančios kortos.

KOKIOS DAR GALI BŪTI MACHINA GADGET'Ų KALADĖS?

A) + JINZO - RETURNER (OTK DERINYS - pergalė vienu ėjimu)

Prie jau turimų monstrų galime pridėti po 2-3x Jinzo, 2-3x Jinzo-Returner, 1x Chimeratech Overdragon bei 1x Future Fusion ir gausime kaladę, kuri gali laimėti per vieną ėjimą. Kaip veikia šis derinys, išsamiai aprašyta paskaitoje: JINZO - RETURNER. Išesmės deriniui reikia turėti vieną kortą rankoje, o visas kitas kaladėje. Padėjus į lauką Future Fusion, priešininkui parodome Chimeratech Overdragon, tada į kapinyną išmetam būtinai Cyber Dragon ir tada kiek turime Jinzo bei Jinzo - Returner (svarbu išmesti porinį Jinzo ir Jinzo-Returner skaičių).

JINO - JINZO RETURNER DERINIO KAINA

1x Jinzo (reiks 2-3x) (Ultra Rare) ~ 15 Lt; 1x Jinzo-Returner (reiks 2-3x) (Rare) ~ 3 Lt; Future Fusion (reiks 1x) (Common) ~ 0.50 Lt; Chimeratech Overdragon (reiks 1x) (Rare) ~ 10 Lt. Mums reikės bent 2x Jinzo, todėl VISO ~ 47 Lt; jei norėsime turėti 3x Jinzo ~ 65 Lt.

Per vieną ėjimą lauke turėsime 2-3 Jinzo (mums nebaisios spąstų kortos), o dar galime iškviesti kokį Gadget'ą ar Machina monstrą arba pasikelti ATK su Solidarity. Tačiau tokiu būdu iškviesti Jinzo per mūsų End Phase keliauja į kapinyną, todėl reikia naudoti derinį, kai esame užtikrinti, kad priešininką pribaigsime vienu ėjimu.

B) + GEARTOWN SU BLACK SALVO ir OVERLOAD FUSION OTK

Be jau paminėtų kortų bazinėje kaladėje, šiai kaladei būtinos šios kortos: 3x Geartown, 2-3x Black Salvo, 2-3x Dekoichi the Battlechanted Locomotive, 1-2x Black Rose Dragon, 2-3x Ancient Gear Gadjiltron Dragon bei 1x Future Fusion. Taip pat galima įsidėti Overload Fusion, Pot of Avarice, Terraforming, Magical Hats. Reikiamas kortas greičiau ištrauksime su Gold Sarcophagus. Šioje kaladėje įmanoma naudoti ir Jinzo aukščiau aptartą derinį, tačiau nereikia į vieną kaladę bandyti sukišti visko, nes mažėja jos stabilumas.

GEARTOWN + BLACK SALVO DERINIO KAINA

1x Geartown (reiks 3x) (Common) ~ 0.50 Lt; 1x Black Salvo (reiks 2x) (Super Rare) ~ 10 Lt; 1x Dekoichi the Battlechanted Locomotive (reiks 3x) (Rare) ~ 5 Lt; 1x Black Rose Dragon (reiks bent 1x) (Secret Rare) ~ 45 Lt (vienas iš brangesnių Synchro monstrų, tinkantis visose kaladėse); 1x Ancient Gear Gadjiltron Dragon (reiks 2x) (Ultra Rare) ~ 10 Lt; 1x Future Fusion (reiks 1x) (Common) ~ 0.50 Lt. VISAS derinys kainuos ~ 100 Lt.

Papildomai galima įsidėti 1x Overload Fusion (reikės 2x) (Common) ~ 1 Lt; Pot of Avarice (reiks 2x) (Common) ~ 5 Lt; 1x Magical Hats (reiks 1x) (Rare) ~ 1 Lt; 1x Gold Sarcophagus (reiks 1x) (Super Rare) ~ 12 Lt. VISO papildomos kortos ~ 25 Lt.

Turint 3-4 reikiamas kortas galima nušluoti visą priešininko lauką ir išsikviesti itin galingą monstrą.

1. Padedame Future Fusion (1 korta iš rankos) ir iš kaladės išmetam kiek galima daugiau mašinų (10): svarbiausios Cyber Dragon, Dekoichi ir Machina Fortress, nes jas vėliau galėsime panaudoti.

2. Normaliai kviečiame Black Salvo (2 korta iš rankos), kurio efektu Specialiai išsikviečiame Dekoichi iš kapinyno. Jei norėsime optimaliausių rezultatų, lauke turėtu būti Geartown (3 korta iš rankos). Tada atliekame Synchro kvietimą ir visą lauką ištaško Black Rose Dragon.

3. Į lauką iš kaladės, rankos ar kapinyno iškviečiamas Ancient Gear Gadjiltron Dragon su 3000 ATK. Galime užkelti jo ATK su Limiter Removal ar Solidarity. Priešininkui bus sunku reabilituotis.

4. O dabar žaidžiame pagal turimas kortas. Jei turime Overload Fusion (4 korta iš rankos), iš kapinyno ar lauko pašaliname Cyber Dragon ir dar 9 Machine tipo monstrus, kad galėtume išsikviesti 8000 ATK Chimeratech Overdragon (jis nusiunčia visas mūsų lauke esančias kortas į kapinyną, todėl reikia jį kviesti, kai mūsų laukas pustuštis (Geartown efektas tada nesuveikia) arba priešininko visiškai tuščias). Jei rankoje turime per daug Machine monstrų, juos galime išmesti ir išsikviesti Machina Fortress arba panaudoti Pot of Avarice efektą.

Ką reikėtų žinoti apie Geartown kortą? Išsamesnis kortos aprašymas - Machine Re-Volt

1. Geartown kortą visada į lauką dėkite užverstą, nes jei priešininkas tuo metu (aktyvuojant kortą) kaip atsaką aktyvuos pvz. Mystical Space Typhoon, negalėsime išsikviesti drakono, nes bus praleistas laikas / galimybė tai padaryti. O jei sunaikins užverstą, galėsime naudoti efektą.

2. Geartown galima ne tik sunaikinti kortų efektais, bet ir dedant dar vieną Geartown ar kitą lauko kortą ant viršaus, tačiau BŪTINAI užverstą, kad galėtų suveikti pirmosios Geartown kortos efektas. Jei priešininkas aktyvuoja naują lauko kortą, Geartown susinaikins tik tada, jei tuo metu ji bus atversta. Po sunaikinimo, galėsime išsikviesti drakoną.

3. Geartown galime sunaikinti ne tik su Black Rose Dragon, Mystical Space Typhoon bet ir su Ancient Fairy Dragon, kuris sunaikina lauko kortą, prideda +1000 LP (tačiau reikia pasirinkti, kad neįsidėtume naujos lauko kortos į ranką, tik tada suveiks sunaikintos kortos efektas).

C) + ULTIMATE OFFERING + Xyz arba 3x Tribute arba Monarchs = OTK

Į kaladę įdėjus 3x Ultimate Offering ir naudojant po 3x visų spalvų Gadget'us, galima susidėti OTK kaladę, kurią sustiprinsime naujausiais Xyz - ik-seez, taip pat dar neoficialiai vadinamais kaip Exceed monstrais, kviečiamais iš Extra kaladės. Kaladėje tinka visi 4 rango Xyz monstrai, kuriuos iškviesime, po jais pakišus 2-3 Gadget'us (priklauso nuo kortos kvietimo reikalavimų). Taip atsilaisvina vieta kovos lauke ir turime galingus Xyz monstrus, kurių efektai aktyvuojami į kapinyną nusiuntus vieną kvietimui panaudotą monstrą. Laisvas vietas galime užpildyti Gadget'ais arba Machina monstrais. Taigi, turėdami tik dvi kortas, galime užpildyti visą lauką monstrais ir laimėti.

Galima išsiversti ir be Xyz monstrų. Kai išsikviečiame visus 5 Gadget'us jau turime 6600-6400 smogiamąją galią. Tada galime aktyvuoti Solidarity arba United We Stand (viso per 10 000 ATK); Limiter Removal (viso per 12800 ATK), Megamorph (idealiausiu atveju lygiai 8000 ATK).

GADGET OTK DERINIO KAINA

1x Ultimate Offering (Common) 2 Lt. Visam deriniui reikės 3x tokių kortų ir 9x Gadget'ų. VISO ~ 12 Lt. Pigus ir efektyvus derinys. Stiprinančios kortos kainuos 1x United We stand (Common) ~ 4 Lt; 1x Megamorph (Common) ~ 1 Lt.

Šiam deriniui taip pat tinka monstrai, kuriems reikalingos net trys aukos. Tinka tokios kortos kaip: legalūs dievai - Obelisk the Tormentor bei The Winged Dragon of Ra, itin galingus efektus turintys Beast King Barbaros, Gilford the Lightning, ar Destiny Hero - Plasma ir pan.

Su Ultimate Offering korta galime bandyti susidėti ir Monarch Gadget kaladę. Apie šiuos imperatorius yra parašyta išsami paskaita - Monarchs. Pagrindinis tikslas, Gadget'us aukoti Monarchams, kurie savo efektais pravalys priešininko lauką ir suteiks mums dar didesnį pranašumą.

D) +UNION paremiančios kortos, skirtos Machina kortoms

Ši kaladės versija paremta Union monstrų gebėjimais. Machina kaip tik turi du Union monstrus - Gearframe ir Peacekeeper, kurie gali prisijungti prie bet kokio Machine tipo monstro. Šiam deriniui be jau bazinėje kaladėje esančių kortų, reikės 3x Combination Attack, 2-3x Roll Out! bei 2x Machina Peacekeeper. Kaladė daugiau orientuota į Machina šeimos monstrus, tačiau joje puikiai veikia ir Gadget kortos.

UNION DERINIO KAINA

1x Combination Attack (reiks 3x) (Common) 1 Lt; 1x Rolll Out! (reiks 2-3x) (Common) 0.10 Lt; Machina Peacekeeper (reiks 2-3x) (Super Rare) 1 Lt. VISO derinio kaina ~ 5.20-6.30 Lt.

Šio derinio tikslas, iškvietus Union monstrą, jį prikabinti prie lauke jau esančio Machine tipo monstro. Atliekamas puolimas ir po žalos skaičiavimo aktyvuojama Combionation Attack korta - atkabinamas Union monstras. Šios kortos efektas leidžia pakartotinai pulti monstrui, prie kurio buvo prikabintas Union, taip pat gali pulti ir pats Union monstras. Tokiu būdu galima padaryti daug žalos. Paveiksliuke parodyta, kiek žalos padaroma iškvietus Machina Gearframe ir Machina Fortress (viso 6800 LP).

Prikabinti Union monstrai savo efektais taip pat saugo "šeimininką". Neprikabinti taip pat turi šaunius efektus. Machina Gearframe ieško kitų Machina monstrų, o sunaikintas Machina Peackeeper, (nesvarbu ar prikabintas / neprikabintas) ieško kitų kaladėje esančių Union monstrų. Kapinyne esančius Union monstrus perdirbsime su Roll Out! Geriausia kviestis Peacekeeper, nes nemokamai galime gauti dar vieną Peacekeeper arba Gearframe, kuris savo ruožtu mums padovanos dar vieną Machina monstrą.

----------------------------------------------

KUR DAR TINKA GADGET'AI?

1) Neblogai veikia Ritualinėse kaladėse, kviečiant 8 lygio monstrus: pvz. Demise, King of Armageddon, kuris šauniai veikia kartu su Geartown. Padedant vieną Gadget'ą, traukiame kitą, todėl automatiškai turime dvi aukas ritualiniam kvietimui.

2) Galima dėtis įdomią Chimeratech Gadget (Cyber) kaladę. Su Power Bond, Overload Fusion, Polymerization kviesime Cyber Dragon Fusion šeimos atstovus: Cyber Twin Dragon, Cyber End Dragon, Chimeratech Overdragon.

3) Tinka Ancient Gear kaladėse. Išsami paskaita - Machina Re-Volt + siūloma Kaladės Sudėtis, prie kurios tikrai galima priderinti po 2x Gadget'us.

4) Galima dėtis paprastą Gadget'ų kaladę, kurioje viskas sukasi apie šiuos monstrus. Su jais labai gerai veikiančios kortos: Machina Armored Unit - sunaikinus žalią, į jo vietą kviečiam raudoną, į ranką dedamės geltoną ir t.t.; Scrap Recycler - perdirbame Gadget'us, traukiam kortas; Shreddder - iš rankos naudosime Gadget'us, naikindami 1-4 Lv monstrus ir pan.

5) Anti-Meta Gadgets. Šios kaladės kenks tuo metu vyraujančioms priešininkų kaladėms. Dažniausiai daugeliui kaladžių kenkia kortų šalinimas (pvz. Macro Cosmos, Dimensional Fissure, Banisher of the Radiance) arba Specialaus kvietimo apribojimai (pvz. Royal Oppression, Fossil Dyna Pachycephalo, Vanity's Fiend).

JEI NUSPRENDEI DĖTIS MACHINA GADGET KALADĘ IR KAŽKAS NEAIŠKU: SUDĖTIS, KORTŲ EFEKTAI, DERINIAI, KAINOS AR DAR KAS...

IR MES TAU BŪTINAI ATSAKYSIME!!!

APIBENDRINKIME, KODĖL VERTA DĖTIS MACHINA GADGET?

1) Kaladės branduolys: Gadget ir Machina monstrai yra pigūs ~ 32 Lt. Pilna siūlomos kaladės sudėtis, jei visiškai pradeda rinkti nuo nulio, kainuoja ~ 180 Lt. Kaina gali pakisti nuo jūsų naudojamų kortų arba siūlomų derinių, kurių kainos svyruoja nuo 6 Lt. iki 100 Lt. Kainą gali pakoreguoti ir kiti veiksniai: pirkimo būdas, gebėjimas derėtis, mainai, siuntimo išlaidos ir pan.

2) Yra daug Machina Gadget kaladžių variantų, galinčių konkuruoti su geriausiais. Todėl rinktis galima pagal savo norus bei išgales. Visos Machina Gadget kaladės turi galimybę užimti aukščiausias vietas.

3) Investavę į kaladę, nepasigailėsite, nes visos kortos yra panaudojamos kitose kaladėse, taip pat jiems nekenkia naujai išleidžiami uždraustų kortų sąrašai. Kortos beveik nenuvertėja, todėl neprarandate pirminių investicijų.

4) Bazinė siūloma kaladė yra labai paprasta ir efektyvi. Lengva žaisti, todėl tai geriausias būdas pradėti mokintis žaisti virtualiai ar realybėje. Atsibodus pirminei kaladei, galima dėtis siūlomus derinius, taip praplečiant esamas galimybes.

~ MACHINA GADGETS - LANGAS Į YU-GI-OH ~

Susijusios paskaitos:

1. Tragoedia Oppression Gadgets ( 2008.09.09 ); Kaladės aprašymas
2. Machine Re-Volt ( 2008.10.10 ); Geartown derinio aprašymas
3. Counter Gadgets ( 2008.11.29 )
4. Oppression Gadgets ( 2009.01.19 )
5. Jinzo - Returner ( 2010.07.27 ); Jinzo ir Jinzo - Returner derinio aprašymas