|
Paskaitos autorius: Rektorius M-zidinys
2008.10.10
Perkantiems ir besidomintiems. |
|
Paskaitos bendraautorius: Studijų Prodekanas M.Baneris
( +15 Taškų )
|
MACHINE RE-VOLT
Ruoškis mašinų perversmui su Machine Re-Volt! struktūrine kalade. Joje pilna mechaninių monstrų, Jugio naudojamų "Gadget'ų" bei senovinių mašinų "Ancient Gears". Tapk 12 naujų kortų savininku ir atskleisk tikrąją jų galią. Gamink, perdirbk bei stiprink senovinius mechanizmus ir kviesk juos į kovos lauką.
Sensacija tapusi kaladė, kuri buvo pripažinta perkamiausia 2007 metais Lietuvoje. Kaladė pilna mašinų, įvairių senovinių krumpliaračių, spalvotų raktų. Ji įgalina mus sukurti visą mašinų fabriką, gaminantį galingas karo mašinas, atsparias spąstų ir burtų poveikiui. Ši kaladė išskirtinį žaidėjų susidomėjimą pelnė dėl garsiųjų 3 spalvų "Gadget'ų", kurie puikiai sau vietą rado kitose kaladėse. Čia jie vaidina pagrindinį vaidmenį: stiprina giminingus monstrus, kuriems suteikia papildomus efektus bei kviečia vienas kitą. Kaladė siūlo didelį senovinių mašinų pasirinkimą su specialiai joms skirtomis spąstų ir burtų kortomis. Mano nuomone tai viena iš gražiausių struktūrinių kaladžių, kuri vizualiai gerai žiūrisi ( vieno stiliaus, detalūs kortų paveiksliukai, dvelkiantys viduramžių dvasia ).
Dabar apžvelkime visas STIPRIAUSIAS kaladės kortas:
Ancient Gear Gadjintron Dragon 3000/2000 Earth / 8 lv /
Machine nuožmiausias kaladės monstras. Kai ši korta puola, priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Jeigu šiai kortai iškviesti paaukosime vieną iš "Gadget'ų", monstras įgaus šiuos papildomus efektus: 1) Green Gadget - puolant užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui. 2) Red Gadget - kai ši korta padaro žalą priešininko taškams, jis patiria papildomą 400 taškų žalą. 3) Yellow Gadget - kai šis drakonas sunaikina priešininko monstrą, jis patiria papildomą 600 taškų žalą.
Nors ši korta turi daugiau galimybių, tačiau jos yra ribojamos 3 raktų ir iš esmės niekuo nesiskiria nuo efekto.
Ancient Gear Golem 3000/3000 Earth
/ 8 lv / Machine niekuo nenusileidžia retajam kaladės drakonui. Golem'as negali būti specialiai iškviestas, puolant užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui bei priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Tad šis monstras turi storą plieno sluoksnį, kuris saugo jį nuo visokiausių netikėtumų. Faktiškai šio puolančio monstro sustabdyti tiesiog neįmanoma.
Ancient Gear Gadjiltron Chimera 2300/1300 Earth / 6 lv / Machine taip pat naudojasi "Gadget'ų" teikiamomis galiomis: 1) Green Gadget - gauna 300 ATK. 2) Red Gadget - Chimerai sėkmingai atakavus priešininką tiesiogiai, jis patiria papildomus 500 taškus žalos. 3) Yellow Gadget - šiai kortai sunaikinus priešininko monstrą, jis patiria papildomą 700 taškų žalą. Šis efektas kažkur labai jau girdėtas...
Ancient Gear Beast 2000/2000 Earth / 6 lv / Machine vikrus pasiutęs alavinis žvėris. Jis negali būti specialiai iškviestas. Šio žvėries sudraskyti ir apkandžioti monstrai netenka savo efektų (JEI yra sunaikinami pvz. Marshmallon nebus sunaikintas ir jo efektas nebus nuneigtas), nes yra nuneigiami, o ir priešininkas jausis bejėgis, nes negalės aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Kaip jau supratote tai šauniausias šio tipo monstrų efektas, kurį turi beveik visi senoviniai mechanizmai, o būtent šis monstras yra sunkiausiai "pagaunamas" ( sunaikinamas ), nes jam nebaisūs monstrų, burtų ir spąstų efektai jo puolimo metu. Na aišku po puolimo šiam baisūnui belieka tik bėgti ir slėptis būdoje, nes nepasižymi didele ataka.
SENOVINIŲ MAŠINŲ ŠEIMA:
Trys broliai, kurie niekada nevaikšto po vieną. Į ranką gaunate naują monstrą, mažinate kaladėje kortas. Juos galime paaukoti bei suteikdami naujų efektų. Būdami gyvi taip pat atneša naudos pvz. ar efektams. Naudos atneša ir pats jų normalusis kvietimas į lauką dėl efekto. Apie visas minėtas kortas išsamiau skaitykite apačioje. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad jie kaip ir nepriklauso "Ancient Gear" monstrų tipui, nes jų pavadinime nėra šių žodžių, o tai reiškia, kad jų negalėsite panaudoti tokios kortos efektui kaip .
Yellow Gadget 1200/1200 Earth / 4 lv / Machine jauniausias iš trijulės. Normaliai ar specialiai iškviestas į lauką, sau į pagalbą pasikviečia Green Gadget.
Green Gadget 1400/600 Earth / 4 lv / Machine vyriausias raktas. Normaliai ar specialiai iškvietus jį į kovos lauką, į ranką gali įsidėti Red Gadget.
Red Gadget 1300/1500 Earth / 4 lv / Machine. Normaliai ar specialiai iškviestas, įgalina į ranką įsidėti Yellow Gadget.
Boot-Up Soldier – Dread Dynamo 0/2000 Earth / 4 lv / Machine. Jei turi nors vieną “Gadget” monstrą savo kovos lauke, ši korta gauna 2000 atakos. Na o jei neturime, ji galės apginti su 2000 gynyba.
Stronghold the Moving Fortress Continuous Spąstų korta. 0/2000 Earth / 4 lv / Machine. Taip tai neklaida. Ši spąstų korta turi ATK ir DEF. Po aktyvavimo, šią kortą reikia specialiai iškviesti gynybos pozicijoje, ji traktuojama kaip efektinis monstras, tačiau vistiek tai spąstų korta. Kai visi trijų spalvų "Gadget'ai" yra tavo lauke, ši spąstų korta gauna 3000 ATK. Efektas panašus į tačiau jos nereikia kviesti į lauką ir naudoti normalų kvietimą.
Ancient Gear Soldier 1300/1300 Earth / 4 lv / Machine. Kai ši korta puola, priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Geras priešakinių eilių kareivis, kuris papildys jūsų sąvartyną, nes priešininkas greitai jį nusiųs perdirbimui. Tačiau jūs iš to vis tiek gausite naudos, nes šiai kaladei svarbus karių skaičius kapinyne bei pats kvietimo momentas.
Ancient Gear Engineer 1500/1500 Earth / 5 lv / Machine turi net tris naudingus efektus. Spąstai, kurie taikosi į šį monstrą yra nuneigiami. Kai ši korta puola, priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Kai ši korta atakuoja, sunaikink 1 spąstų arba burtų kortą žalos skaičiavimo pabaigoje. Tai daug geresnė korta už tad ja derėtų kuo greičiau atsikratyti ir įsidėti dar vieną gręžiantį inžinierių.
Ancient Gear Cannon 500/500 Earth / 2 lv / Machine. Paukojus šį patrankos pabūklą, priešininkas patiria 500 taškų žalą ir tada neivienas iš žaidėjų negali aktyvuoti spąstų kortų toje puolimo fazėje. Ši korta nėra labai naudinga, nes pagrinde visi šios kaladės monstrai nebijo spąstų ir burtų kortų puolimo metu. Aišku ji leidžia apdrausti kitokio tipo monstrus nuo nelaimingų atsitikimų.
Ancient Gear 100/800 Earth / 2 lv / Machine visų mašinų sudedamoji dalis - krumpliaratis. Kol “Ancient Gear” ( monstras - Ancient Gear ) yra atverstas tavo lauko pusėje, tu gali specialiai išsikviesti šią kortą iš rankos atakos pozicijoje. Taip pat visą jų šutvę, mažuosius krumpliaračius, kaip juos dar vadinu krumpliais, lengva bus išsikviesti su burtų korta. Kaladėje yra 2 Ancient Gear, tad neblogai būtų įsimesti dar vieną.
Tiek šioje kaladėje yra "Ancient Gear" šeimos monstrų
KITI MONSTRAI:
Mechanicalchaser 1850/800 Dark / 4 lv / Machine. Medžiotojas, kuris nepailstamai persekioja savo taikinį, mašinų karaliaus įsakymu. Stipriausias 4 žvaigždučių karys kaladėje, tačiau aš jį pakeisčiau kitu monstru iš "Ancient Gear" šeimos.
Gear Golem The Moving Fortress 800/2200 Earth / 4 lv / Machine. Kartą per "Main" faze 1, gali paaukoti 800 gyvybės taškus ir tiesiogiai pulti priešininką. Tai stipriausia gynyboje 4 žvaigždučių korta kaladėje.
Cannon Soldier 1400/1300 Dark / 4 lv / Machine monstras savižudis, kuris gali paaukoti save arba kitą tavo valdomą monstrą ir padaryti 500 taškų žalą priešininko gyvybės taškams. Puikiai tiktų su monstrais, kuriuos geriau jau pačiam pribaigti nei laukti kol patys nusibaigs. :)
Heavy Mech Support Platform 500/500 Dark / 4 lv / Machine tikras transformeris. Kartą per ėjimą jei valdai šį monstrą, gali jį equip ( prijungti ) prie savo mašinų tipo monstro arba nuimti jį ir specialiai iškviesti į lauką atakos pozicijoje. Monstras prie kurio prijungtas šis žaisliukas gauna 500 ATK. Prie monstro vienu metu gali būti prijungtas tik vienas Heavy Mech Support Platform, o jei tas monstras turi būti sunaikintas, susinaikina ši korta. Kitaip sakant ši korta prideda 500 atakos ir suteikia antrą šansą. Kaladėje 2 kortų kopijos, kurias lengviau išsikviesti padės . Todėl įsidėčiau dar vieną šios kortos kopiją.
Roll Out Paprasta spąstų korta, kuri leidžia panaudoti Heavy Mech Support Platform efektą dar kartą. Gali pasiimti vieną "transformerį" ir prijungti prie vienos savo mašinos. Gaunasi neblogas derinys.
SPECIALIOS BURTŲ KORTOS
Ancient Gear Castle Besitęsiančio veikimo burtų korta - tikras fabrikas ir prieglobstis senovinėms mašinoms, nes kiekvienas “Ancient Gear” monstras gauna 300 ATK. Kiekvieną kartą, kai monstras yra normaliai iškviečiamas arba padedamas gynybos pozicijoje, ant šios kortos užsideda 1 "Caunter'is". Jei aukodamas kvieti "Ancient Gear" monstrą, gali laikyti šią tvirtovę kaip aukojimo pakaitalą, jei jos turimų "Counter'ių" skaičius yra lygus arba didesnis už aukojimui reikalingų monstrų skaičių. Kitaip sakant jei turi 1 Counter'į gali išsikviesti 6 lygio kortą ir t.t. Kaladėje yra tik viena kopija, tad pagal mane reiktų įsidėti dar vieną. +300 mūsų monstrams bei galimybė paaukoti visą pilį kokiam Golem'ui išsikviesti. Sweet :)
Ancient Gear Factory Paprasta burtų korta, kuri kaip minėta pilis gali padėti be resursų naudojimo ( aukojimo ) išsikviesti aukšto lygio monstrą. Tereikia išsirinkti vieną “Ancient Gear” monstrą savo rankoje, parodyti priešininkui ir iš savo kapinyno pašalinti iš žaidimo “Ancient gear” monstrus, kurių bendra žvaigždučių suma yra dvigubai didesnė už norimo išsikviesti monstro žvaigždučių skaičių.
Ancient Gear Workshop Normalaus veikimo burtų korta, kuri leidžia iš savo kapinyno į rankas pasiimti 1 "Ancient Gear" monstrą. Trumpai drūtai. Šiaip vietoj šios kortos pasiimčiau ir pasilikčiau sau galimybę išsikviesti bet kokį monstrą iš kapinyno tiesiai į lauką. Tačiau kai kurių galingiausių kaladės monstrų Specialiai išsikviesti negalime, nes to neleidžia jų efektai.
Ancient Gear Drill Normalaus veikimo burtų korta. Aktyvuoti galima tik išmetus vieną kortą iš rankos, kol nors vienas "Ancient Gear" monstras yra tavo lauke. Išsirink iš savo kaladės vieną burtų kortą ir padėk užverstą savo lauko pusėje. Šios kortos iškart aktyvuoti negalėsime, tačiau jei pasiimsime ar kitą greito veikimo kortą, ją aktytuoti galėsime per priešininko ėjimą.
Ancient Gear Explosive Normalaus veikimo burtų korta - savižudybės įrankis. Pasirink vieną savo "Ancient Gear" monstrą kovos lauke ir sunaikink jį taip padarydamas žalos priešininko gyvybės taškams, kuri lygi pusei originalios to monstro ATK. Tai mazochistinė korta, naudojama norint arba laimėti, arba pralaimėti bent jau nesausai.
Ancient Gear Fist Equip burtų korta. Šia korta apginkluotas monstras žalos skaičiavimo pabaigoje sunaikina bet kokį monstrą, kuris su juo kaunasi. TAČIAU jei norime, kad suveiktų šis efektas, mūsų monstras po puolimo privalo išlikti gyvas, todėl jei norėsime nukauti už save stipresnius, reiks naudoti pvz. . Beje, ši korta gali padėti atsikratyti tokių įkyrių kortų kaip , .
Ancient Gear Tank Equip burtų korta. Apginkluoti galime tik "Ancient Gear" monstrą. Jis gauna 600 ATK. Kai ši korta yra sunaikinama ir nusiunčiama į kapinyną, priešininkas patiria 600 taškų žalą. Geriau šią kortą pakeisti kokiu , tačiau ji tinka kuriant šios kaladės įvaizdį.
KITOS BURTŲ KORTOS
Machine Duplication Normalaus veikimo burtų korta. Pasirink 1 mašinų tipo monstrą su 500 ar mažiau ATK tavo lauko pusėje ir iš savo kaladės specialiai išsikviesk iki 2 kortų su tokiu pat pavadinimu. Ši korta pagreitina kaladę ir padeda pagaminti daugiau šių kortų kopijų: ar .
Limiter Removal Greito veikimo burtų korta. Padvigubink ATK visiems atverstiems mašinų tipo monstrams tavo lauko pusėje iki ėjimo pabaigos. Pabaigos fazės metu, sunaikinami visi monstrai, kurie buvo paveikti šio efekto. Tai vienas iš galingiausių kaladės ginklų, kuris gali padėti tiek ginantis, tiek puolant. Neveltui ši korta yra limituota.
Weapon Change Continuous burtų korta, kuri silpnus karius gali paversti tikrais galiūnais. Kiekvieną kartą per savo "Standby" fazę, sumokėjęs 700 gyvybės taškų, gali pakeisti vieno kario arba mašinų tipo monstro ATK su DEF iki priešininko ėjimo pabaigos. Kai ši korta sunaikinama, efektas yra panaikinamas. Ši korta geriausiai veikia su , kuris sumokėjus dar 800 taškų galės pulti tiesiogiai su 2200 ATK. Taip pat veiks su ar . Jei ši korta būtų vienkartinio veikimo tikrai išmesčiau iš kaladės.
Enemy Controller Greito veikimo burtų korta. Pasirink ir aktyvuok vieną iš šių efektų: * Pakeisk vieno priešininko monstro kovos poziciją. * Paaukok vieną savo monstrą, pasirink vieną atverstą priešininko monstrą ir pasisavink jį iki šio ėjimo pabaigos. Gera gynybinė korta, paliekanti galimybę rinktis.
Pot Of Avarice Paprasta burtų korta, pavaduojanti uždraustą . Pasirink 5 monstrų kortas iš savo kapinyno ir grąžink jas į kaladę, išmaišęs kaladę trauk 2 kortas.
Be šių kortų neišsiverčia nei viena kaladė. Tačiau ši kaladė neturi tokios populiarios ir naudingos kortos kaip .
SPĄSTŲ KORTOS
Covering Fire Paprasta spąstų korta. Jei priešininkas atakuoja tavo monstrą, gali aktyvuoti šią kortą ir padidinti to nelaimėlio ATK taškų suma, lygia kito tavo valdomo monstro ATK žalos skaičiavimo momentu. Gynybinio pobūdžio korta, tačiau reikalaujanti bent 2 monstrų savo lauke.
Ultimate Offering Continuous spąstu korta. Paaukok 500 gyvybės taškus, normaliai iškviesk ar užversk 1 papildomą (extra) monstrą. Efektą galima aktyvuoti tik per savo "Main" fazę arba per priešininko puolimo fazę. Ji nėra labai vertinga, nebent turėtumėte pilną ranką monstrų arba aukojamą monstrą ir vieną ar kelis monstrus savo lauke, priešininko puolimo metu. Staigmena garantuota. Tačiau jei turite šią kortą ir nors vieną Gadget'ą, per vieną ėjimą galėtumėte visus juos išsikviesti. Štai receptas: -500 LP, 1 Gadget'as į lauką + 1 į rankas, -500 1 Gadget'as į lauką ir t.t.
Rare Metalmorph Continuous spąstų korta. Pasirink 1 mašinų tipo monstrą savo lauko pusėje. Jis gauna 500 ATK ir tik vieną kartą galime nuneigti burtų kortos efektą, kuris taikosi "Targets" į pasirinktą kortą. Kai pasirinktas monstras yra sunaikinamas, sunaikinama ir ši korta. Galėtume apsisaugoti nuo tokios kortos kaip .
Micro Ray Paprasta spąstų korta, kuri yra bevertė šioje kaladėje. Vienam atverstam monstrui sumažinama DEF iki 0. Kam ji čia reikalinga? Koks tikslas mažinti DEF iki 0? Geriau jau sustiprinti savo monstrą, kad galėtų įveikti stiprų monstrą gynybos ar puolimo pozicijoje. Tačiau nepamirškime, kad šioje kaladėje yra tokie monstrai pvz. , kurie puldami užverstas kortas vis tiek padaro žalos, o jei ji bus lygi 0, tai tas pats kas pulti priešininką tiesiogiai.
Sakuretsu Armor Paprasta spąstų korta, efektingiausia spąstų korta kaladėje. Jų yra net dvi, tačiau įsidėčiau ir trečią, nes efektas panaudojamas bet kurioje situacijoje. Aktyvuoti galima tik per priešininko puolimo fazę, sunaikinti gali vieną puolantį monstrą. Paprasta kaip du kart du.
KALADĖS DERINIAI
1) + vienas Gadget'as + arba . Su Ultimate Offering spąstų korta, turėdami vieną Gadget'ą rankoje išsikviečiate visus tris už -1000 LP į lauką. Aktyvuojate Stronghold the Moving Fortress spąstų kortą, tačiau ją galėsite iškviesti tik į gynybos poziciją su 3000/2000 galia. Arba galite dar paaukoję -500 iš rankos išsikviesti Boot-Up Soldier - Dread Dynamo su 2000/2000 galia.
2) + . Išsikviečiame monstrą ir už -700 LP apkeičiame jo ATK su DEF, jo galia po efekto bus 2200/800. Dar sumokėję -800 galėsite pulti tiesiogiai.
3) + + . Su Micro Ray sumažiname gynyboje esančio monstro DEF iki nulio, aktyvuojame Limiter Removal ir puolame su Golem'u 6000 galia.
4) + "Ancient Gear" bet koks monstras + . Jei ant lauko turime "Ancient Gear" monstrą ir iškviečiame Heavy Mech Support Platform jį prijungiame prie to monstro ir jam prisideda +500 ATK. Tada aktyvuojame Ancient Gear Fist. Taip gausime vieną papildomą gyvybę turintį karį, kuris galės nukauti bet kokio galingumo 1 monstrą, nes prijungta platforma neleis vieną kartą žūti mūsų monstrui, o Ancient Gear Fist sunaikins tą monstrą, kuris pabandys su juo kautis. Šauniai veikia prieš nesunaikinamus mažus pyplius: Spirit Reaper, Marshmallon ir t.t.
Derinių ši kaladė turi ir daugiau, kurie jums atsiskleis kovų metu, tik reikia pasinaudoti tinkama proga.
IŠVADA
Kaladės kariai pasižymi keturiomis savybėmis: 1) Kai "Ancient Gear" monstrai puola, priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. 2) Naudojasi Gadget'ų teikiamomis galimybėmis: Didina ATK, daro papildomą žalą priešininko taškams arba suteikia papildomų efektų. 3) Kviečia vienas kitą ir taip didina kaladės greitį bei žaidimo tempą ( Gadget'tai, Ancient Gear ) 4) Kai kurie monstrai su burtų pagalba aukoja kitus arba save suteikdami papildomos žalos priešininkui. Pati kaladė pasižymi monstrų kvietimu, kuris turi papildomos naudos ir paremia kai kuriuos burtų efektus, daroma papildoma žala nuo įvairiausių kortų efektų, o kas svarbiausia ji turi daugybę galimų derinių. Su ja labai smagu ir lengva žaisti, nes kaladė tikrai išsiskiria iš kitų savo veikimo būdu ir galimybėmis.
TOBULINAME KALADĘ:
Jei norime turėti pilną "Ancient Gear" monstrų komplektą mums derėtų gauti šias kortas:
"" papildymo pakuotėje galime rasti Geartown Lauko burtų kortą. Jos pagalba mes galėsime kviesti aukšto lygio "Ancient Gear" monstrus nenaudojant aukų (5-6 Lv) arba naudojant viena auka mažiau (7-12 Lv) nei reikalauja aukojamas monstras. Tai dar ne viskas, kai ši korta yra sunaikinama, mes galime specialiai išsikviesti iš rankos, kaladės ar kapinyno 1 "Ancient Gear" monstrą. Geriausiai veiktų su , kurį galėtume išsikvieti su viena auka arba specialiai išsikviestume, sunaikindami šią lauko kortą. Ši korta tikrai turi potencialo, nes ją sunaikinti galima įvairiausiai būdais net panaudojant efekto pagalba.
"" papildymo pakuotėje galime rasti Ancient Gear Knight 1800/500 Earth / 4 lv / Machine. Jis vertingas kaladėje vien dėl savo aukštos atakos, tačiau pirmą kartą iškviestas jis laikomas normaliu monstru, o antrą kart iškviestas įgauna efektą: kai jis puola, priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos.
"" papildymo pakuotėje rasti galime Spell Gear Paprasta burtų korta. Nusiuntę 3 savo "Ancient Gear" monstrus nuo lauko į kapinyną galime specialiai išsikviesti 1 iš rankos ir 1 iš kaladės, nežiūrint į kvietimo sąlygas, tada sunaikinami visi kiti mūsų kontroliuojami monstrai. O tie 3 monstrai galėtu būti , kuriuos labai lengva išsikviesti su arba .
"" taip pat galime rasti Ultimate Ancient Gear Golem 4400/3400 Eart / 10 lv / Machine / Fusion. Šį beprotiškai galingą monstrą galime išsikviesti sujungus 1 Ancient Gear Golem + 2 bet kokius "Ancient Gear" monstrus. Puolant užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui bei priešininkas negali aktyvuoti burtų ir spąstų kortų iki pat žalos skaičiavimo pabaigos. Beje šis sunaikintas monstras vietoje savęs specialiai iškviečia 1 Ancient Gear Golem iš kapinyno, nežiūrint į kvietimo sąlygas. Tai tikrai labai šaunus efektas. Šį monstrą galime sujungti panaudoję , kuris padvigubins jo galią iki 8800 ATK!
Taip pat šią kaladę galite tobulinti ir kitomis mašinomis tai: , , , ir kt. Tačiau aš nepatarčiau to daryti, nes galite suardyti kaladės "Ancient Gear" monstrų balansą. Juk jais ir remiasi kaladės visi efektai. Tad reikia atsikratyti visų svetimkūnių ir įsidėti kuo daugiau senovinių mašinų.
KALADĖS STATISTIKA
40 Cards: 14 Spell 8 Trap 18 Monsters.
14 Spell: 7 Normal 2 Continuous 3 Quick – Play 2 Equip.
8 Trap: 5 Normal 3 Continuous.
20 Monsters: 17 Effect 1 Normal
Monsters
1. Attribute: 4 Dark 14 Earth.
2. Level: 3 – 2lv; 2 – 3lv; 8 – 4lv; 1 – 5lv; 2 – 6lv; 2 - 8 lv.
3. Type: 18 Machine
Vienos iš naudingiausių kortų:
PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS: (2009.09.01 Ban sąrašas)
Remdamasis struktūrinės kaladės sudėtimi ir tema, pateikiu
Ultimate Ancient Gear Golem OTK kaladės galima sudėtį:
MONSTRAI [19]
[2]
[1]
[1]
[2]
[2]
[3]
[3]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
BURTAI [17]
[1]
[1]
[1]
[1]
[3]
[1]
[1]
[3]
[1]
[2]
[1]
[1]
SPĄSTAI [4]
[1]
[1]
[2]
EXTRA [4]
[1]
[1]
[2]
VEIKIMO APRAŠYMAS
1. lauko burtų kortos efektyvus naudojimas: A) Efektas leidžia be aukų kviesti iki 6 žvaigždučių Ancient Gear monstrus, kartu su leidžia kviesti 7-8 Ancient Gear faktiškai be jokių aukų. B) Sunaikinta ši lauko korta leidžia jums specialiai iškviesti 1 Ancient Gear monstrą iš kaladės, rankos ar kapinyno (atminkime, kad specialiai neišsikviesime ar ) tam labiausiai tinka su 3000 ATK. Jei mūsų priešininkas nesunaikina šios kortos, tai galime padaryti patys su arba tiesiog padėti UŽVERSTĄ (tik tada suveiks efektas) kitą Geartown kortą ant jau esančios lauke. C) Taip pat labai efektyviai kortą galėsime panaudoti su spąstų korta, kuri klaidindama mūsų priešininką į lauką iškvies dvi Geartown kortas, kurios po efekto susinaikina ir leidžia specialiai iškviesti net 2 Ancient Gear monstrus. D) Kaladėje itin praverčia , kuris kaladėje ieško lauko kortų.
2. galime išsikviesti keliais būdais: A) Geriausias būdas su , nes Fusion monstro turimą galią padidina dvigubai (iki 8800), tačiau ėjimo pabaigoje atima 4400, todėl vertėtų skaičiuoti savo gyvybės taškus. B) Nepavojingas kvietimas su korta, kurią mums iš kaladės suieškos – Fusion monstro pakaitalas. C) Ilgiau trunkantis kvietimas su , kuris surankioja reikiamus monstrus iš kaladės ir per 2 ėjimą nuo kortos aktyvavimo iškviečia Fusion monstrą, tačiau jei ši korta bus sunaikinta, susinaikins ir iškviestasis Fusion monstras, tačiau mes tai galime išnaudoti savo naudai, nes aktyvuosis monstro efektas ir specialiai iš kapinyno iškvies Ancient Gear Golem. D) Fusion monstro kvietimas be specialios burtų kortos su monstro pagalba, tačiau visi 3 reikiami monstrai turės būti lauke.
3. Nors puldami monstrai yra atsparūs užverstų burtų ir spąstų efektams, tačiau kvietimo momentu jie būna labai pažeidžiami ir todėl reikalinga kortos apsauga.
4. Mūsų priešininką stabdys , kuris padarys pradinę -1000 LP žalą (liks tik 7000 LP atimti) bei , kuris išloš mums laiko renkant kortas, būtinas jungimui.
5. Iš kaladės mums kortas trauks , , kurio šalutinis efektas mums nepakenks jei iki tol priešininkas jau bus nukautas. Taip pat kortų kaladėje ieškos , kuris: A) Gali užversti , kurį galėsime panaudoti jau per priešininko ėjimą, taip pat kaip tik šios kortos pagalba išvystome 17 600 ATK. B) Pagal esamą situaciją išsitraukti Fusion jungimui reikalingas burtų kortas, kurias jau kitą ėjimą galėsime naudoti. C) Galiausiai galime išsitraukti Geartown kortą, kuri iškart suveiks ir sunaikins jau esamą mūsų aktyvuotą lauko kortą ir iškvies 1 Ancient Gear mūsų pasirinktą monstrą. Su iš kapinyno į ranką galėsime įsidėti Fusion jungimui trūkstamą jau anksčiau sunaikintą Ancient Gear monstrą.
6. reikalingas planui B, kviečiant arba .
SUSIJUSIOS PASKAITOS
1)
2)
3)
4)