Gegužės 15 d. Vilniuje, Holiday Inn keturių žvaigždučių viešbutyje vyko 2011 m. Nacionalinis Yu-Gi-Oh Čempionatas, kuriame dalyvavo 45 žaidėjai iš visos Lietuvos. Šiais metais patalpos buvo tikrai prabangios ir vertos svarbiausio metuose oficialaus renginio, kurio pagrindinis prizas - apmokėta kelionė į Ispanijoje, Madride, vyksiantį Europos Čempionatą. Taip pat turnyras, pasikeitus Yu-Gi-Oh žaidimą kuruojančiam atstovui, pirmą kartą vyko Vilniuje. Už tai turėtume būti dėkingi D6 parduotuvės savininkui Rudolf, kuris taip pat talkininkavo iš Estijos atvažiavusiam oficialiam Konami atstovui, prižiūrėjusiam turnyro tvarką.
Nacionaliniai turnyrai nuo kitų visada skiriasi prizų gausa, tačiau šiuo atveju buvo daugiau ne prizų, o pažadų. Visų pirma oficialiame puslapyje kiekvienam dalyviui buvo žadama duoti po vieną papildymo pakuotę vien už dalyvavimą. Šis pažadas įvykdytas nebuvo, nes nebuvo atvežti prizai ir buvo nutarta Booster'ius pirkti iš D6 ir juos kaip prizus išdalinti TOP 16. TOP 8 numatyti kiti prizai: įmautės, kilimėliai, trofėjai, kortos, kelionė, kuriuos žadėjo atsiųsti.
TOP 16 geriausių žaidėjų turėjo gauti įmautes ir papildymo pakuočių. Įmaučių nebuvo atvežta, tačiau visi gavo nors po vieną Storm of Ragnarok papildymo pakuotę. TOP 8 turėjo gauti žaidimo kilimėlį, TOP 4 trofėjus, o laimėtojas 3 kortas: T. G. Hyper Librarian, Meklord Emperor Granel, Meklord Astro Mekanikle. Visų šių gėrybių taip pat nebuvo atvežta, tačiau pažadėta, kad viskas bus išsiųsta paštu kiekvienam asmeniškai. Tikėkimės, kad praeitų metų Nacionalinio turnyro scenarijus nepasikartos ir tikrai visi gaus prizus. Visi TOP 8 užsitikrino pakvietimus Ispanijoje vyksiantį Europos Čempionatą, tačiau tik laimėtojas galės sau leisti ten nuvažiuoti.
PAPILDYMAS - visi žadėti šio ir praėjusių turnyrų prizai atkeliavo 2011.07
O kas nieko nelaimėjo, galėjo nusipirkti sau paguodos prizų, nes produkcija prekiavo D6: Storm of Ragnarok papildymo pakuotės (14 Lt), struktūrinės kaladės: Marik (29 Lt) ir Dragunity Legion (32 Lt) bei įmautėmis (apie 7 Lt).
TURNYRO EIGA
Nacionaliniame turnyre visi privalėjo turėti A) užpildytą, nustatytos formos kaladės sudėties lapą; B) COSSY numerį (KDE turnyruose naudojama nauja programinė įranga, pakeitusi senąją Mantis ir UDE kodus), kas neturėjo kortelės, ją gavo turnyro metu. Informacija! tiems, kas pametė savo kortelę arba jos visai negavo. Svarbiausias yra KODAS, o ne pati plastmasinė kortelė. Jei pametėte savo kodą, jį galite rasti ČIA.
Susirinkus 45 žaidėjams, yra skelbiami 6 ratai, kurių metu sužinomi 8 geriausi žaidėjai. Jų reitingas skaičiuojamas ne tik pagal laimėtų mačų skaičių, bet programa skaičiuoja ir buvusių priešininkų stiprumą t.y. kiek jie surinko pergalių. Į TOP 8 tikrai patenka tie, kurie surenka 5-6 pergales, surinkusių 4 pergales likimas priklauso jau nuo varžovų užimtų vietų. Vėliau vyksta ketvirtfinalinis, pusfinalinis bei finalas. Kas yra jau dalyvavę nors viename turnyre žino, kad visuose turnyruose galioja tokia pati tvarka, todėl norėdami susipažinti su detalesne eiga, skaitykite ankstesnių turnyrų aprašymus.
Kadangi esu jau dalyvavęs 2 Nacionaliniuose bei 4 Neoficialiuose turnyruose, esu pakankamai kompetetingas, kad galėčiau įvertinti šio turnyro teigiamus ir neigiamus dalykus. Tai mano asmeninės įžvalgos, kurios nebūtinai atspindi visų dalyvių nuomonę. Taip pat išsakytos pastabos nėra skiriamos konkretiems asmenims.
KAS TURNYRE BUVO PADARYTA GERAI
1) Išnuomotos geros ir pakankamai pigios patalpos (po ~8 Lt nuo žaidėjo). Lyginant su sporto sale, tai didelis žingsnis pirmyn. Matomai, taupumo sumetimais, buvo išnuomotas holas ir atskira nedidelė patalpa. Vietos pilnai visiems užteko, gal kiek oro pritrūko mažojoje patalpoje. O ir susisiekimas, važiuojant nuo stoties yra tikrai neblogas. PS: stalai su staltiesėmis ir minkštos kėdės, o dar koks vaizdas pro langą!!
2) Turnyras praėjo sklandžiai, nors ir neveikė spausdintuvas, todėl visus ratus skelbė per kompiuterį. Nekilo didesnių ginčų žaidžiant, nes juos išspręsdavo teisėjas iš Estijos, taip pat jam talkininkavo D6 savininkas ir keli iš mūsų žaidėjų tarpo.
3) Lyginant su 2010 m. turnyru, buvo sumažintas mokestis iki 25 Lt. Pats dalyvio mokestis buvo 12 Lt + 8 Lt už patalpas ir +5 Lt teisėjams, organizatoriams ar dar kažkur nuėjo kitur. Negerai, kad nėra pasakyta, kur ir kiek surinktų pinigų buvo panaudota. Kaip buvo išleisti 1125 Lt? Veiklos skaidrumas užtikrina pasitikėjimą ir užkerta kelią piktnaudžiavimams.
Apibendrintai, galima teigti, kad turnyras organizacine prasme pavyko, tačiau šį turnyrą aptemdė keli dalykai, kurie kartojasi.
KAS TURNYRE BUVO DAROMA BLOGAI
1) Nustatyta orientacinė turnyro data buvo staiga paankstinta ir visiems tai sudarė sunkumų planuojant savo kalades bei dalyvavimą. Nors tai ir nepriklausė nuo mūsų, tačiau dalis žaidėjų negalėjo atvykti. Ir kodėl sekmadienį?
2) Vėl nebuvo atvežti prizai, nors ir pažadėjo atsiųsti visiems paštu, tačiau nemanau, kad toks būdas yra pigesnis nei imti ir atvežti tuos prizus. Taip pat nebuvo laikomasi oficialiai nustatytų prizų paskirstymo reikalavimų, nes nebuvo atvėžti prizai ir reikėjo suktis iš padėties.
3) Visur reikia saugoti savo daiktus, o turnyruose ypač, nes visur yra ilgapirščių, kurie ne vietoje paliktus daiktus tiesiog privatizuoja. Tai nepriklauso nuo turnyro organizatorių, tačiau mums derėtų prižiūrėti savo ir kaimyno daiktus, o pastebėjus ką nors įtartina pranešti atsakingam asmeniui.
4) Teisėjų darbas. Nereikia būti aklam biurokratui, kuris vadovaujasi rašytiniu žodžiu ir nesigilina į realią situaciją t.y. būti griežtam kur nereikia ir atlaidžiam kur tikrai pažeidžiamos taisyklės ir kalbu ne tik apie žaidimo, bet apskritai apie tvarkos užtikrinimą turnyro metu. Pvz: naujokui, netyčia blogai užpildžius kaladės sąrašą, skiriamas kovos pralaimėjimas, o laiku neprisėdus prie stalo įskaitomas mačo pralaimėjimas, kai tuo tarpu per finalinę kovą toleruojamas "pirikūras", kai net pietų pertraukos dėl laiko stokos skirta nebuvo.
Prieš prasidedant turnyrui, vyksta registracija, kurios metu visi pildo kaladžių sąrašus, ieško trūkstamų kortų, keičiasi, perka ir galiausiai laukdami pradžios apšyla draugiškose kovose. Tai ramybės ir susikaupimo metas, kai bandoma ką nors sužinoti apie būsimų priešininkų kalades, susitinkama su pažįstamais ir draugais. Tai savotiškas ritualas prieš prasidedant kovoms.
- 1 RATAS -
Šiais metais pripleškinau tiek, kad net fotoaparatas išsikrovė. Visas nuotraukas sudėjau pagal ratus ir pagal fotografavimo eiliškumą. Peržvelgę visas nuotraukas, turėtumėte pasijusti lyg patys būtumėte stebėję visas kovas. Šį kartą bandžiau užfiksuoti visus turnyro dalyvius, išskyrus save (tokia ta fotografo dalia) ir įdomesnes situacijas žaidimo lauke.
BURTAI [12]
[3] Pot of Avarice
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Charge of the Light Brigade
[1] Enemy Contoler
[1] Monster Reborn
[1] Book of Moon
[1] Giant Trunade
[1] Foolish Burial
[1] Dark Hole
SPĄSTAI [7]
[2] Bottomless Trap Hole
[1] Limit Reverse
[1] Solemn Judgment
[1] Torrential Tribute
[1] Mirror Force
[1] Call of the Haunted
EXTRA DECK [15]
[2] Formula Synchron
[2] Black Rose Dragon
[1] Magical Android
[1] Colossal Fighter
[1] Shooting Star Dragon
[1] Stardust Dragon
[1] Arcanite Magician
[1] Gaia Knight the Force Of Earth
[1] Scrap Dragon
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Brionac Dragon of the Ice Barrier
[1] Iron Chain Dragon
[1] Red Dragon Archfiend
SIDE DECK
[3] Pulling the Rug
[3] Puppet Plant
[3] Mirror of Oaths
[2] D. D. Crow
[2] Nobleman of Crossout
[1] One For One
[1] Cyber Dragon
EXTRA DECK [15]
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier
[1] Colossal Fighter
[1] Dragunity Knight - Gae Bulg
[1] Dragunity Knight - Gae Dearg
[2] Dragunity Knight - Vajrayana
[1] Flamvell Uruquizas
[1] Magical Android
[1] Scrap Dragon
[2] Stardust Dragon
[1] Thought Riler Archfiend
[1] Trident Dragion
[1] Trishula, Dragon of the Ice Barrier
SIDE DECK [?]
[1] Black Rose Dragon
[2] Chain Disappearance
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Crevise Into the Different Dimension
[2] Cyber Dragon
[2] D. D. Crow
[2] Dust Tornado
[2] Kinetic Soldier
[2] Puppet Plant
Spoiler'is: Šarūnas Rumšas prieš Ievą Kniežaitę
Mantas Petrauskas [8-5 vieta]
Machina Gadgets [40]
MONSTRAI [22]
[3] Cyber Dragon
[3] Doomcaliber Knight
[2] Yellow Gadget
[2] Green Gadget
[2] Red Gadget
[1] Machina Force
[3] Machina Fortress
[3] Machina Gearframe
[1] Machina Peacekeeper
[2] Thunder King Rai-Oh
BURTAI [9]
[1] Book of Moon
[1] Dark Hole
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Monster Reborn
[1] Pot of Avarice
[3] Smashing Ground
EXTRA DECK [3]
[2] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Stardust Dragon
SIDE DECK
[2] D. D. Crow
[2] Divine Wrath
[3] Kinetic Soldier
[1] Malevolent Catastrophe
[1] Mind Crush
[3] Nobleman of Crossout
[2] Pulling the Rug
[1] Starlight Road
Aleksandras Šankinas [2]
Six Samurai [40]
MONSTRAI [15]
[1] Effect Veiler
[1] Enishi, Shien's Chancellor
[2] Grandmaster of the Six Samurai
[1] Hand of the Six Samurai
[3] Kagemusha of the Six Samurai
[3] Legendary Six Samurai - Kageki
[2] Legendary Six Samurai - Kizan
[1] Spirit of the Six Samurai
[1] The Six Samurai - Yaichi
BURTAI [13]
[1] Datk Hole
[1] Gateway of the Six
[1] Giant Trunade
[1] Monster Reborn
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Reinforcement of the Army
[3] Shien's Smoke Signal
[3] Six Samurai United
SPĄSTAI [12]
[2] Black Horn of Heaven
[2] Dimensional Prison
[3] Double-Edged Sword Technique
[1] Mirror Force
[2] Musaki Magatama
[1] Royal Oppression
[1] Solemn Judgment
EXTRA DECK [?]
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Ancient Fairy Dragon
[1] Black Rose Dragon
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Colossal Fighter
[1] Gaia Knight, the Force of Earth
[3] Legendary Six Samurai - Shi En
[1] Mist Wurm
[1] Naturia Beast
[1] Scrap Archfiend
[1] Scrap Dragon
[1] Stardust Dragon
SIDE DECK
[1] Cyber Dragon
[2] Dimensional Fissure
[3] Dust Tornado
[1] Effect Veiler
[1] Kinetic Soldier
[2] Nobleman of Crossout
[2] Puppet Plant
[2] Rivalry of Warlords
[1] System Dawn
Spoiler'is: Mantas Petrauskas prieš Aleksandrą Šankiną
BURTAI [13]
[1] Allure of Darkness
[1] Book of Moon
[1] Dark Hole
[2] Gravekeeper's Stele
[2] Mystical Space Typhoon
[3] Necrovalley
[2] Royal Tribute
[1] Smashing Ground
EXTRA DECK [15]
[1] Ally of Justice Decisive Armor
[1] Ally of Justice Light Gazer
[1] Black Rose Dragon
[1] Black - Winged Dragon
[1] Blackwing Armed Wing
[1] Blackwing Armor Master
[1] Colossal Fighter
[1] Gaia Knight, the Force of Earth
[1] Iron Chain Dragon
[2] Magical Android
[1] Red Dragon Archfiend
[1] Stardust Dragon
[1] Arcanite Magician
[1] Tempest Magician
SIDE DECK
[2] Chaos Trap Hole
[2] Crevice Into the Different Dimension
[2] Kinetic Soldier
[2] Kycoo the Ghost Destroyer
[1] Mask of Crossout
[2] Nobleman of Crossout
[1] Pulling the Rug
[3] Puppet Plant
BURTAI [14]
[3] Pot og Avarice
[3] Enemy Controller
[1] Monster Reborn
[1] One for One
[1] Foolish Burial
[1] Mark of the Rose
[1] Mind Control
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Dark Hole
SPĄSTAI [1]
[1] Treacherous Trap Hole
EXTRA DECK [15]
[3] Formula Synchro
[2] Black Rose Dragon
[1] Scrap Dragon
[1] Shooting Star Dragon
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Iron Chain Dragon
[1] Magical Android
[1] Colossal Fighter
[1] Armory Arm
[1] Stardust Dragon
BURTAI [10]
[1] Book of Moon
[1] Dark Hole
[2] Gravekeeper's Stele
[1] Mystical Space Typhoon
[3] Necrovalley
[2] Royal Tribute
SPĄSTAI [14]
[1] Compulsory Evacuation Device
[2] Bottoless Trap Hole
[3] Dimensional Prison
[2] Seven Tools of the Bandit
[2] Rite of Spirit
[1] Mind Crush
[1] Mirror Force
[1] Royal Oppression
[1] Solemn Judgment
[1] Torrential Tribute
EXTRA DECK [15]
[2] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Arcanite Magician
[1] Tempest Magician
[1] Magical Android
[1] Black Rose Dragon
[1] X - Saber Urbellum
[1] Iron Chain Dragon
[2] Gaia Knight, the Force of Earth
[2] Colossal Fighter
[3] Stardust Dragon
SIDE DECK [15]
[2] Gozen March
[2] Rivaltry of Warrior
[3] Puppet Plant
[2] Pulling the Rug
[3] Cyber Dragon
[2] Ciaus the Shadow Monarch
[1] Mystical Space Typhoon
Sviatoslav Burlakov [4-3]
Six Samurai [40]
MONSTRAI [13]
[2] Grandmaster of the Six Samurai
[1] Hand of the Six Samurai
[3] Kagemusha of the Six Samurai
[3] Legendary Six Samurai - Kageki
[3] Legendary Six Samurai - Kizan
[1] Spirit of the Six Samurai
BURTAI [17]
[1] Book of Moon
[1] Dark Hole
[1] Gateway of the Six
[1] Giant Trunade
[1] Monster Reborn
[2] Mystical Space Typhoon
[1] Reinforcement of the Army
[3] Shien's Smoke Signal
[3] Six Samurai United
[3] Upstart Goblin
EXTRA DECK [15]
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Ancient Fairy Dragon
[1] Black Rose Dragon
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier
[1] Chimeratech Fortress Dragon
[1] Colossal Fighter
[1] Gaia Knight, the Force of Earth
[2] Legendary Six Samurai - Shi En
[1] Magical Android
[1] Trishula, Dragon of the Ice Barrier
[1] Naturia Beast
[1] Naturia Ladoise
[1] Scrap Dragon
[1] Stardust Dragon
SIDE DECK
[2] Rivalry of Warlords
[2] Chain Disappearence
[2] Cyber Dragon
[1] System Down
[2] Cunning og the Six Samurai
[3] Puppet Plant
[2] Dust Tornado
[1] D. D. Crow
Spoiler'is: Kazimieras Kanarskas prieš Sviatoslav Burlakov
Turnyrą, pasitelkęs juodąsias technologijas, rezultatu 2:1 laimėjo Augustinas Žalys (CheGewara), o antrą ne mažiau garbingą vietą užėmė užsidegimo nestokojantis Shans'as, kuris praeitais metais Nacionaliniame buvo užėmęs 3 vietą. Jei laikysimės dėsningumo, 2012 m. Nacionalinio turnyro nugalėtojas jau turėtu būti aiškus. PS: žmogus žmogui ir vargo pavydi!
Neblogai pasirodė ir kiti Akademijos Komandos nariai J_BYYX su savo vieninteliais ir nepakartojamais Scrap'ais ir daugybę apdovanojimų jau susišlavęs Tadidas, na o aš negaliu susitelkti ties žaidimu, nes turiu surinkti informaciją ir paruošti visų laukiamą reportažą. Retoriškai pagalvojus, galėtų bent neimti turnyrinio mokesčio už visą šį intelektinį darbą.
1. Esi sparčiai kylantis naujokas, kuris per du metus sugebėjo užimti 3 ir 2 vietas Nacionaliniuose turnyruose. Tad ką patartum naujokams, tik pradėjusiems siekti šio žaidimo aukštumų?
Na... Reiktų atrasti save šiame žaidime t.y. savo žaidimo stilių, kuris būtų patogus ir suprantamas. Jei nežinosi ką darai, nepavyks pasiekti didesnių laimėjimų. Aš pradėjau žaisti realiai, nes patiko Synchro Summon idėja, todėl nuo pirmosios dienos bandžiau susidėti gerą Synchro kaladę. Pirmoji rimtesnė kaladė buvo Flamvell‘iai, su kuriais užėmiau 3-ą vietą, nes tikėjau jos galimybėmis. Tai buvo man artima kaladė, tačiau akivaizdžiai per silpna, lyginant su kitomis to laikotarpio kaladėmis. Jei būčiau labiau patyręs ir žinočiau daugiau taisyklių, galėjau ir į finalą patekti. Tada supratau, kad reikia žinoti ne tik kaip veikia tavo kaladė, bet ir kitų, nes antraip bus sunku pralįsti į Top‘us. Dabar žaidžiu su viena iš stipriausių šiuo metu kaladžių, kuri man patinka dėl labai daug Synchro Summon.
2. Beveik po kiekvieno turnyro vis keiti kaladę. Kodėl taip darai ir kaip pasirenki kaladę, su kuria galėtum parodyti neblogus rezultatus?
Esu naudojęs 3 kalades: Flamvell (dalyvavau 2010 Naciuose – 3 vieta ir 2010 Summer Cup – Top 8), Synchro Plant (2010 Autumn Cup – 10 vieta ir 2011 Winter Open – nepatekau net į Top 16) ir Six Samurai (2011 Naciai – 2 vieta). Kalades renkuosi pagal tuo metu vyraujančią situaciją. Po 2010 Summer Cup prasidėjo „crazy“ laikai, nes atsirado daug specialiųjų kvietimų ir Plant‘ai buvo geriausia kaladė. Pasikalbėjęs su pastarąjį turnyrą laimėjusiu Latviu pradėjau po truputi rinkti šią kaladę. Su ja man nesisekė, todėl po dviejų nesėkmių turnyruose pamačiau Six Samurai. Testavimai parodė, kai tai stipri kaladė, todėl pardavęs savo senąją kaladę, susirinkau Samurajus, nes maniau, kad niekas jų nerinks, nes tai pakankamai brangus malonumas. Tačiau juos masiškai visi pradėjo rinkti, todėl pasidarė sunku žaisti. Nors kaladė ir stipri, tačiau reikia prie jos priprasti, o tam reikia daug laiko. Aš, kaip ir Swietas, žaidėme nuo tų laikų, kai jie dar tik atsirado OCG, todėl Nacionaliniame mums buvo lengviau patekti į Top‘us nei kitiems Six Samurai žaidėjams.
3. Turnyruose visi siekia užimti kuo aukštesnę vietą, tačiau ne visada tai pavyksta. Pralaimėjimo kartėlis pažįstamas visiems žaidėjams. Kaip susitaikyti su pralaimėjimu ir nenuleidus rankų bandyti dar kartą?
Reikia žinoti, kad jei kažkas laimi, kitas pralaimi. Pralaimėti kartais yra sveika, nes yra dar didesnis stimulas tobulėti. Tada mes pamatome ką darėme negerai, ką reikia keisti kaladėje ir net savyje. Taip pat keičiasi formatai, atsiranda naujos kortos, todėl jei sėdėsi vienoje vietoje ir galvosi, kad esi geriausias, vieną dieną tavo vietą užmis vertesnis. Reikia mokintis pralaimėti ir tame įžvelgti naujas galimybes. Tačiau daugelis žaidėjų tiesiog sako, kad aš daugiau nebežaisiu, nes man tiesiog nesiseka. Tai ne tiesa! Man buvo sunku nuo 3 vietos Naciuose kristi net už Top 16 borto. Tada atsisėdau, pergalvojau kaladę ir galimas strategijas, daug testavau ir pavyko vėl sugrįžti. Vieno mano mėgstamiausių filmų idėja teigia – „Never Back Down“. Todėl ir jums pasakysiu tą patį – niekada nepasiduok, ateis ir jūsų laikas.
4. Pasiekus TOP 8, visų dėmesys staiga nukrypsta į tuos kelis žaidėjus, o vis artėjant Finalui didėja jaudulys. Tad kaip susidoroti su ta nervine įtampa, kuri dažnai pakiša koją? Kaip atsiriboti nuo visų ir susitelkti ties žaidimu?
Yra vienas geras atsakymas – MUZIKA. Visada su savimi turiu savo mobilųjį, kuriame yra virš 600 dainų pagal individualų skonį. Šią svarbią taisyklę pamiršau per finalinę šių metų Nacionalinio kovą. Būčiau nusiraminęs ir ramiai apgalvojęs situaciją, nes priešininkas elgėsi provokuojančiai, blaškė dėmesį. Kiti tiesiog pripranta prie to jausmo, kai sėdi Top‘uose ir jiems tai patinka. Tačiau naujokus visada apima nerimas. Mano priešininkas darė daug klaidų, nes prie jo buvo daug žiūrovų, kurie stebėjo, diskutavo. Šiais metais nebuvo padaryta atskira Top 8 erdvė, todėl naujokams buvo sunkiau susitelkti ties žaidimu.
5. Ar turnyre svarbus aplinkinių palaikymas? Ir kokia vyrauja atmosfera žaidžiant Top‘uose?
Manau svarbu. Kai prie manęs buvo artimi žmonės, kurie mane motyvuoja stengtis ir siekti gerų rezultatų, atsiranda toks jausmas, jog gali nuversti kalnus, todėl iki finalo aš ėjau ramiai ir užtikrintai, bet pasiekęs finalą papuoliau į sunkų emociškai aktyvų debesį: visi tylėjo ir galima buvo girdėti tik savo priešininko krečiamas nesąmones. Palaikyti gerą atmosferą yra labai svarbu, bet finaluose ji visada būna įtempta ir susirinkus dviem geriems žaidėjams būtina viską išsiaiškinti tarpusavyje, neliečiant kitų.
6. Ar verta dėtis brangią kaladę? Ar atsiperka investicijos? O galbūt užtenka geros idėjos ir gero pasiruošimo?
Ne kaladės brangumas laimi kovas, o pats kaladės šeimininkas, jo patirtis ir kaladės valdymo meistriškumas. Todėl visiems patariu dėtis originalias kalades, nes tik tada gerai žinosite ką daro konkreti korta kaladėje ir stengtis nekopijuoti. Jei visgi nutariate dėtis pagal kažkieno kaladės pavyzdį, būtinai testuokite, kol galutinai suprasite visų kortų tarpusavio ryšį. Pvz. vienas mano pažįstamas turėjo Six Samurai su 2x Solemn Warning‘ais (po 200 Lt vienas), o daugiau kaladės sudėtys buvo beveik identiškos. Kažkodėl į Top‘us patekau aš, o ne jis. Tad ne visada žaidimo baigtį lemia brangios kortos. Patariu dėtis tokią kaladę, kuri atitiktų formatą, o svarbiausia ji patiktų.
7. Kaip padrąsintum naujoką, norintį sudalyvauti realiame turnyre, kuris vis randa pasiteisinimų, kad neturi geros kaladės, kad nemoka dar gerai žaisti ir pan.
Tai sunkus klausimas, nes mes Vilniuje kiekvieną kartą organizuojant klubą bandome kaip nors padrąsinti žmones sudalyvauti turnyre. Skoliname jiems kortas, leidžiam daugiau prox‘ų (originalių kortų pakaitalai), mažiname dalyvių mokestį, tačiau jie visada randa priežastį nežaisti. Aš manau, kad tie pasiteisinimai yra tiesiog nepagrįsti pasiteisinimai. Aš pats pradėjau nuo Starter Deck, kuriame buvo pirmieji Synchro monstrai – Junk Warrior, Gaia Knight, the Force of Earth bei Colossal Fighter. Dar turėjau nusipirkęs Structure Deck: Rise of the Dragon Lords. Iš šių dviejų kaladžių susidėjau Synchro kaladę. Į mane klube žiūrėjo keistai, nes darydavau keistus derinius, bet kažkaip sugebėdavau laimėti net prieš tuo metu stipriuosius Blackwing‘us.
Yra labai kvailų kaladžių, yra labai gerų, bet dar yra tos kaladės, kurios veikia, nes tu žinai kodėl joje yra visos kortos, nes pats jas ten ir įdėjai. Laimėjau pakvietimą į 2010 m. Nacionalinį turnyrą, turėdamas netradicinę kaladę, kurią susirinkau per 10-15 min. iš savo turimų ir draugų skolintų kortų. Tad „Never Back Down“ ir tikėk savo kaladė, nes jei žinai kad ji veikia, ji veiks, tik svarbu tai įrodyti kitiems, o tai gali padaryti tik žaisdamas, o ne slėpdamasis tamsiame kampelyje, kur niekas tavęs nemato ir negirdi.