Konkurso užduotis: Naudojant pateiktą kaladės šabloną, sukurti savo svajonių Yu-Gi-Oh! struktūrinės kaladės pakuotę ir pateikti šios kaladės kortų sąrašą. Taip pat pridėti trumpą kaladės aprašymą bei kelis kovos vaizdus, kuriuose būtų matomos įdomios situacijos arba kaladės galimybės.
Pasibaigus pirmąjai konkurso dalei, bus skelbiamas specialus YGOpro turnyras, kuriame turės dalyvauti visi dalyviai su savo sudėtomis kaladėmis. Susumavus konkurso ir turnyro rezultatus, bus išaiškinti nugalėtojai. Visi klausimai dėl konkurso >>>
KONKURSINIS DARBAS BUS PRIIMTAS, JEI YRA ŠIOS DALYS:
(taip pat žiūrėti pavyzdį):
A) Struktūrinės kaladės paveiksliukas, išsaugotas .png formatu;
B) Pilnas kaladės sudėties sąrašas, pateiktas raštu ir .jpg paveiksliuku (screen'as);
C) Kaladės trumpas aprašymas nuo 50 iki 150 žodžių (.doc formatu arba WordPad);
D) Paveiksliukai iš kovos lauko .jpg formatu (bent 1-3 paveiksliukus / screen'us)
Viską derėtų siųsti kartu nurodytu el-paštu arba per Skype. Apie konkursinio darbo trūkumus abra priimtą darbą bus pranešta kiekvienam asmeniškai.
DARBO PAVYZDYS
[ Struktūrinės kaladės paveiksliukas ]
[ Struktūrinės kaladės kortų sąrašas ]
Monstrai [18]
[1] Arcanite Magician / Assault Mode (Ultra Rare)
[1] Assault Beast
[1] Magical Exampler
[1] Defender, the Magical Knight
[1] Genex Blaster
[1] Breaker the Magical Warrior
[1] Alchemist of Black Spells
[2] Summoner Monk
[1] Genex Ally Birdman
[1] Geomancer of the Ice Barrier
[1] Arcane Apprentice
[1] Synchro Fusionist
[1] Spellbook Magician of Prophecy
[2] Apprentice Magician
[1] Magical Undertaker
[1] Effect Veiler
Burtai [20]
[1] Spellbook Library of the Heliosphere
[1] Spellbook of Power
[2] Miracle Synchro Fusion
[1] Spellbook Library of the Crescent
[1] Dark Hole
[1] Spellbook of the Master
[1] Spellbook of the Eternity
[1] Terraforming
[2] Spell Power Grasp
[1] Spellbook of Secrets
[1] Spellbook of Wisdom
[1] Spellbook of Fate
[1] Arcane Barrier
[2] Spellbook Star Hall
[1] Spellbook of Life
[1] The Grand Spellbook Tower
[1] Magical Citadel of Endymion
Spąstai [2]
[1] Assault Mode Activate
[1] Pitch-Black Power Stone
Extra [5]
[1] Supreme Magician (Ultimate Rare)
[1] Supreme Arcanite Magician (Ultra Rare)
[1] Tempest Magician
[1] T.G. Hyper Librarian
[1] Alchemist Magician
[ Struktūrinės kaladės aprašymas ]
Kaladės tikslas – kuo greičiau iškviesti Arcanite Magician monstrą bei jo kitas formas: Supreme Arcanite Magician bei Arcanite Magician / Assault Mode. Kaladės strategija remiasi Spell Counter‘iais, kurie leidžia išnaudoti visą Supreme Arcanite bei kitų kaladės esančių monstrų potencialą. Kaladėje naudojamas Spellbook kortų branduolys, kuris greitai generuoja reikalingus Counter‘ius bei didina tikimybę sėkmingai iškviesti kaladės šeimininką.
Ši kaladė sudėta taip, kad apjungtų varomąją burtų knygų galią ir subtilų žaidimo stilių su Counter‘iais. Kaladėje rasime beveik visas Spellbook burtų kortas bei galingiausius burtų Counter‘ius naudojančius monstrus. Tokia yra mano svajonių struktūrinė kaladė, kurią galima tobulinti, koncentruojantis į vieną iš siūlomų žaidimo stilių: Spellbook‘us arba Counter‘ius, siekiant mūsų priešininką nustebinti netikėtais deriniais.
[ Priedas - kaladė ]
[ Priedas - įdomūs kovos epizodai ]
PAGRINDINĖS TAISYKLĖS:
STRUKTŪRINĖS KALADĖS PAKUOTĖS GAMYBAI
Papildytos taisyklės >>>
1. Kaladės dėžutė nebus vertinama, tačiau bus skiriami papildomi balai už koncepciją t.y. kaladės idėją: pavadinimas, išrinktas kaladės šeimininkas / šeimininkai. Dėžutės dizaino idėja turi sietis kaladės sudėtimi ir strategija.
2. Jums patiems kaladės dėžutės kurti nereikės, nes ji bus sugeneruota. Tačiau turėsite patys parinkti reikiamus paveiksliukus, sugalvoti pavadinimą ir viską atsiųsti su savo konkursiniu darbu. Reikia atsiųsti:
2.1 Kaladės foną (nuorodą arba paveiksliukas)
2.2 Kaladės šeimininko paveiksliuką "Render" (iškirptas paveiksliukas be fono - jo nuorodą arba prikabinti patį paveiksliuką).
2.3 Turite sugalvoti kaladės pavadinimą ir nurodyti šrifto spalvą.
- - - - - ( negaliojančios taisyklės ) - - - - -
1) Atsisiunčiate specialų Norėdami keisti .PSD failą, privalote naudoti Photoshop programą (Paint, Gimp ar kitos grafinės programos netinka). Jei neturite programos, jos bandomąją versiją galite atsisiųsti iš gamintojo svetainės >>> <<<
2) Šablone galite keisti viską, išskyrus pakuotės "Būtinas Detales". Jos visos sudėtos į vieną bendrą grupę (Group 1).
3) Turite įdėti kaladės foną, šeimininką (pagrindinė korta, apie kurią sukasi visas žaidimas), sugalvoti pavadinimą (angliškas arba lietuviškas), galite keisti pavadinimo šriftą, spalvą ar įdėti kitų smulkmenų.
4) Nekeiskite šablono (kaladės) dydžio 400x680 px. Darbą išsaugokite TIK PNG formatu (File > Save as... > Format > .PNG), kad jis būtų be fono (ne PSD, JPG ar kitu formatu).
SVARBU! Kaip naudotis šiuo šablonu? Atsisiųstą failą atsidarykite Photoshop programa. Pamatysite daug sluoksnių. Jei jų nematote, spauskite Window > Layers. Nejudinkite "Group 1" failų, nes tai yra visi būtini šablono elementai, kurie yra nekintami (TAČIAU galima koreguoti tam tikrų detalių spalvas). Norėdami "aprengti" kaladės dėžutę, ant jos uždėkite jums patinkantį pagrindą. Spaudžiame File > Open > jūsų paveiksliukas kompiuteryje. Šį paveiksliuką tiesiog nutempkite t.y. paspaudę ant paveiksliuko tempiame ant kaladės šablono (šis paveiksliukas turėtų uždengti visą kaladės pakuotės plotą). Tada reiks iškirpti ir priderinti paveiksliuką prie kiekvienos dėžutės sienelės. Tai padaryti labai lengva:
1. Uždedate pagrindą (foną) ant kaladės, kad nesimatytų šablono.
2. Pasirinkite sluoksnį, kurio pavadinimas yra "Snapas". Laikydami Control (ctrl) mygtuką spragtelkite pele ant to sluoksnio paveiksliuko, prie kurio parašyta "Snapas". Tada jums punktyrine linija turi pasižymėti ta detalė ant šablono.
3. Tada pele spragtelkite ant savo įkelto pagrindo (būsimo kaladės fono) ir laikydami ctrl mygtuką nuspauskite raidę J. Tokiu būdu išsikirps jums reikiama detalė (Snapas) ir susikurs naujas sluoksnis. Originalus paveiksliukas (jūsų fonas) liks nepakitęs, tačiau jo mums dar reikės karpant kitas sieneles.
4. Šią naujai iškirptą detalę reikia padėti tarp sluoksnių "Snapas" (čia reguliuojamas Opacity t.y. sienelės blizgesys, kuris ir sudaro erdvinės figūros įspūdį) ir "Snapas 2" (baltas pagrindas su apibrėžtomis linijomis).
5. Visus šiuos žingsnius kartokite su visomis sienelėmis: "Viršus", "Šonas", "Priekis".
6. Sutvarkius visas kaladės sieneles, reikia uždėti monstro paveiksliuką ant priekinės sienelės. Tačiau jis atrodys nenatūraliai, nes sienelė yra pakrypus. Kad galėtume pakreipti paveiksliuką mums reikia: pasižymėti paveiksliuką, eiti Edit > Transform > Distort
ir kraipome paveiksliuką lygiagrečiai pagal šablono sieneles, kol gausis tinkamas pakrypimo kampas.
7. Pavadinimams jau paruošti tekstai ir jums reiks tik įrašyti savo. Galbūt sugalvosite pakeisti spalvas, uždėti daugiau efektų ir t.t.
PERSKAITEI, BET VISTIEK NESUPRATAI? NESIGAUNA?
Ne bėda! Panašiam konkursui yra sukurta aiškinamaisiais paveiksliukais , kurios pagalba išmoksi, kaip dirbti su sluoksniais ir "aprengti" skrynią (pagrindai).
- - - - - ( negaliojančios taisyklės ) - - - - -
KALADĖS KORTŲ SĄRAŠUI
5) Kaladės sąrašas turi būti sudarytas iš ne daugiau kaip 45 kortų t.y. kaladėje gali būti nuo 40 iki 45 kortų. Pavyzdžiui, pagrindinėje kaladėje yra 40 kortų, o Extra - 5 kortos.
6) Kaladės kortų sąrašas turi būti sudarytas tik iš TCG kortų, laikantis naujojo . Į sąrašą negalima įtraukti savo sugalvotų (neegzistuojančių), OCG arba anime kortų. Turite sudėti realią kaladę, su kuria galėtume žaisti virtualiame ar realiame turnyre.
7) Kiekvienoje struktūrinėje kaladėje būna bent viena reta korta t.y. kaladės šeimininkas. Naujosios kartos kaladėse būna po 3 - 4 retas kortas. Jūs taip pat turite nuspręsti, kurios kaladės kortos bus retos, taip pat turėsite nurodyti jų retumą (ne daugiau kaip 4 kortos). Retumus parenkate patys.
8) Jūsų kaladės sąrašas turi būti panašus į realios struktūrinės kaladės, o ne į turnyrinės kaladės sudėtį. Kuo jos skiriasi? Pavyzdžiui, struktūrinėse kaladėse niekada nebūna trijų tos pačios kortos kopijų, niekada nebūna kelių retų kortų kopijų, pačios svarbiausios kaladės kortos būna dažniausiai retos ir pan. Kaladėje gali būti iki 5 porinių kortų t.y. kortos, kurių yra po dvi kopijas. Formuojant kaladės sudėtį, būtina laikytis šių apribojimų.
9) Turite būti originalūs, negalima kopijuoti jau esamų struktūrinių kaladžių ar YCS bei įvairius regioninius turnyrus laimėjusių kaladžių sudėčių. Galite bandyti sudėti temines kalades pagal archetipą, pagal mėgstamą žaidimo stilių, vieną monstrą, anime veikėją ir pan.
10) Kaladės sąrašą turite pateikti dviem formatais: 1) pateikti raštu ir 2) atsiųsti kaladės sudėties paveiksliuką (per YGOpro ar DN virtualius žaidimus). Sąrašai turi sutapti.
KALADĖS APRAŠYMUI
10. Kaladės aprašymo tikslas atkleisti jos išskirtinumą t.y. kokiu pagrindu yra sudėta (ar paremta vieno monstro tipu: Spellcaster, Zombie, Fiend, Fairy ar tai Fusion, Ritual, Sychro kaladė, o galbūt Union, Gemini ir t.t.). Taip pat kokia jos pagrindinė strategija, variklis, kaip su ja laimėti. Aprašyme RAŠYKITE tik apie svarbiausias kaladės kortas, nesigilinant į jų efektus. Strategija turi būti pristatyta tik bendrais bruožais.
11. Rašykite normine lietuvių kalba. Naudokite lietuvišką raidyną bei venkite grubių gramatikos ir stiliaus klaidų.
12. Visas aprašymas turėtų užimti nedaugiau kaip pusę A4 formato 12 Times New Roman šriftu 1,5 tarpais tarp eilučių prirašytą lapą. Arba apie 50-150 žodžių. Tačiau turi būti ne mažiau kaip 50 žodžių.
PRIEDAMS
13. Kaladę turėtumėte susidėti per YGOpro arba DN žaidimą ir ją išbandyti. Turite pateikti kaladės sąrašo paveiksliuką (spaudžiate klaviatūros mygtuką "PrtSc" ir atsidarę Photoshop naują langą File > New > Paste (arba Ctrl + V). Taip pat turėtumėte pateikti įdomiausių kovų epizodus, kuriuose matomos svarbiausios kaladės kortos.
TURNYRUI
14. Pasibaigus konkursui, bus skelbiamas YGOpro turnyras. Sistema priklausys nuo dalyvių skaičiaus, kuri bus paskelbta vėliau. Visi turės dalyvauti su savo sudėtomis struktūrinėmis kaladėmis, kurių sudėties keisti turnyro metu negalima.
BENDROSIOS TAISYKLĖS
15. Galima atsiųsti tik vieną darbą (kaladės pakuotę, kortų sąrašą, trumpą aprašymą ir priedus). Darbai bus talpinami anonimiškai svetainėje.
16. Šablone ir pateikiamuose kovos vaizduose negalima nurodyti savo NIKO, nes darbai bus talpinami anonimiškai. Testuodami kaladę, turite pasikeisti savo niką arba jį užtušuoti.
Siutimas:
Savo darbus siunčiate man paštu mzidinys@mail.ru. Nepamirškite parašyti savo NIKO.
Vertintojai:
Slaptas Fakultetas, Valdybos nariai, Bendruomenės nariai bei Akademikai. Atskirai bus vertinamas pakuotės dizainas, kaladės sąrašas su aprašymu, o papildomus taškus galima bus gauti turnyro metu (užėmus atitinkamą vietą).
Prizai:
Prizinių vietų skaičius ir prizai priklausys nuo dalyvių skaičiaus. Tai gali būti kortos iš Akademijos Prizinio Fondo arba speciali struktūrinė kaladė.
Vertinimo kriterijai:
Bus atsižvelgta į darbų dizainą, spalvinius derinius, darbų kokybę, idėją ir kitas detales. Svarbus kaladės sudėties originalumas, atitikimas keliamiems reikalavimams. Aprašymas vertinamas pagal aiškumą, kaladės strategijos ar veikimo branduolio paaiškinimą. Kaladės efektyvumas bus vertinama turnyro metu. Detalesnė vertinimo sistema bus paskelbta vėliau.
Papildytos taisyklės >>>
1. Kiekvienas dalyvis už laimėtą mačą gaus +1 konkursinį tašką (daugiausia galima surinkti +5 taškus). Tai kaladės funkcionalumo rodiklis, kuris turės didžiausią įtaką išaiškinant nugalėtoją.
2. Papildomi taškai bus skiriami už struktūrinės kaladės sudėtį, vertinant šiuos kriterijus:
2.1 Naujumas ( ar nebuvo išleista panašių struktūrinių ar startinių kaladžių, kuriose kartotųsi konkursinės kaladės tematika pvz. archetipas ) +1 taškas
2.2 Originalumas ( įdomūs, netradiciniai kortų deriniai arba netikėti sprendimai, panaudoti tam tikras kortas - "Secret Tech", kurios išplečia arba papildo kaladės galimybes) +1 taškas
Konkurso Data: 2013.12.15 - 2014.01.11