|
Paskaitos autorius: Dėstytojas Yusei
2009.04.16
(+40 Taškų )
|
GRAVEKEEPER'S
Gravekeeper's - serija monstrų, kurie primena elitinį senovės Egiptiečių kariūnų būrį, saugojusių faraono kapą nuo plėšikų. Kaladė paremta burtų lauko korta "", kuri jūsų priešininkui ir jums patiems neleis tvarkytis savo kapinyne kaip norima, nes uždraus prikelti monstrus ir šalinti kortas iš kapinyno bei visiems kapavietės saugotojams pridės +500 atakos ir gynybos taškų. Patys monstrai pasižymi vienas kito kvietimu, taip per kelis ėjimus užpildydami kovos lauką pakankamai aukšta ataka ir dar aukštesne gynybos galia. žalingą lauko burtų kortos efektą nuneigia ir leidžia naudotis kapinyno teikiamomis galimybėmis. Taigi, kaladės monstrai turi patrauklių efektų, kurie greitina kaladę, efektyviai naudoja kapinyną, o paremiančios kortos priešininkui daro netiesioginę materialinę žalą.
Gravekeeper‘s, kaip ir kiekvienas kitas kortų tipas, yra unikalūs - paveiksliukai pasižymi specialiais skiriamaisiais simboliais: egiptietiška monstrų apranga, meniškai į paveiksliuką įkomponuoti egiptiečių hieroglifai. Dėl šių priežasčių monstrai tampa kolekcionierių medžiojamomis vertybėmis. Taip pat jie priklauso Spellcaster tipui, kurie papildo jų šeimą naujomis galimybėmis, nes nenaudoja Counter'ių.
PRIVALUMAI:
Necrovalley naudojimas priešininkui neleidžia naudotis savo kapinyno resursais. Taigi, daugelis priešininko pražūtingų strategijų gali nebepasiteisinti ( , , , , ). Taip pat ši lauko burtų korta padidina Gravekeeper's +500 ATK ir DEF, paversdama juos pakankamai stipriais kariūnais, kurie iškart ima spausti priešininką. Monstrų efektų įvairovė ir jų variacijos jums leidžia pasirinkti įvairias kaladės strategijas (aggro1, stall/burn 2 , control 3 ). Galime naudoti visas burtininkus paremiančias kortas.
TRŪKUMAI:
Stipriausias kapavietės saugotojas yra tik 1900 ATK, o su lauko burtų korta +2400 ATK, todėl kaladė susiduria su problemomis, kai iškviečiamas 2400 ATK ar stipresnis monstras. Todėl reikia naudoti stiprinančias arba monstrus naikinančias kortas. Taip pat kaladė yra labai prisirišusi prie Necrovalley, todėl jos sunaikinimas yra rimtas kirtis per veidą, nuo kurio derėtų apsisaugoti korta, tačiau kaladėje yra apstu būtų ( ir ) kaip gauti šią kortą, tad neverta sukti galvos kaip ją išsaugoti.
1.
Aggro - kaladės, paremtos greitomis ir agresyviomis strategijomis. Tai dažniausiai pakeistos
Beatdown kaladės, kurios paremtos aukštos atakos monstrais, kurių tikslas kuo greičiau sumažinti priešininko gyvybės taškus. Taip pat perima ir
Control kaladės elementus, kuri kontroliuoja įvykius kovos lauke: neleidžia Specialiai kviesti monstrų, laikinai pulti ir t.t.
2.
Stall / Burn - kaladė skirta sulėtinti priešininką, sudarant kliūtis daryti žalą ar net pulti. Tuo tarpu, daroma efektinė žala arba kaupiamos kortos sudėtingai kortų kombinacijai Pvz: Exodia.
3.
Control - kaladės, leidžiančios jums pasijusti kovos lauko valdovais: monstrų savinimasis, nepalankių aplinkybių sudarymas priešininko kaladės strategijai ir t.t.
Necrovalley Lauko burtų korta. Pasidaro neveiksmingi burtų, spąstų ir monstrų efektai, kurie liečia kortą(as), esančias kapinyne. Nei vienas iš žaidėjų negali iš žaidimo pašalinti kortų, esančių kapinyne. Visi Gravekeeper‘s monstrai gauna po 500 ATK ir DEF.
Priešininkas negalės aktyvuoti kortų, kurios taikosi/paveikia (Targets) kapinyne esančias kortas: Monster Reborn, Premature Burial, Call of the Haunted, , , , . Taip pat galėsite nuneigti kainą (Cost) ir efektus, kurie reikalauja panaikinti monstrus iš kapinyno: , , , , , .
Tačiau negalėsite nuneigti kortų efektų, kurie suveikia, kai yra nusiunčiamos į kapinyną: , , ir t.t. Taip pat efektas neveiks toms kortoms, kurios nesitaiko (Targets) į kortas, esančias kapinyne: , , ar .
Taigi, korta padaro neveiksmingus efektus tų kortų, kurios liečia kapinyną. Tačiau žaidžiant su Gravekeeper‘s kalade daugiausia bėdos turės jūsų priešininkas, nes jums šios kortos neigiamoji pusė nedarys žalos, jei savo lauko pusėje turėsite Gravekeeper‘s Chief arba naudositės efektu. Beje, yra kortų, kurių efektai tampa geresni nuo Necrovalley: ir .
* Yra vienas Gravekeeper's monstras, galintis mums pagelbėti ištraukti Necrovalley, kuris veikia kaip ir .
Gravekeeper‘s Commandant 1600/1500 4 lv / Earth / Spellcaster. Gali išmesti šią kortą į kapinyną ir įsidėti vieną Necrovalley kortą iš kaladės į savo ranką. Tai vertingas monstras, kurį galime naudoti tiek kovoje, tiek pasiuntinio vaidmenyje, o vėliau specialios kortos pagalba iš kapinyno į kovos lauką išsikviesti su 2100/2000 rodikliais.
* Kadangi lauke jau turime Necrovalley, mums reikėtų atsikratyti jos neigiamo efekto, o tuo pasirūpins jau minėtasis Gravekeeper‘s Chief:
Gravekeeper‘s Chief 1900/1200 5 lv / Dark / Spellcaster. Gali kontroliuoti tik vieną Gravekeeper‘s Chief vienu metu. Tavo kapinynas neklauso Necrovalley efekto. Kai ši korta yra Tribute Summoned, tu gali Special Summon 1 Gravekeeper‘s monstrą iš savo kapinyno. Nors vienu metu galime turėti tik vieną šios kortos kopiją, kaladėje mums derėtų turėti visus tris, nes jis pasikviečia draugų, o ir sunaikintas gali būti prikeltas su Rite of Spirit korta, kurios efekto nenuneigia mūsų geroji lauko korta.
* Yra vienas Gravekeeper‘s monstras, kurio efektas gali būti aktyvuotas tik tada, kai lauke yra Necrovalley.
Gravekeeper‘s Assailant 1500/1500 4 lv / Dark / Spellcaster. Efektą galime aktyvuoti tik tada, kai savo lauke turime Necrovalley. Kai ši korta puola, galime pakeisti vieno atversto monstro kovos poziciją. Taip galime pašalinti labai stiprius monstrus, kurie dažnai negali pasigirti gerais gynybiniais rodikliais arba nukauti stiprius gynyboje.
* Daugiau Gravekeeper‘s monstrų, susijusių su Necrovalley savo efektais nėra, tačiau yra monstrų, susijusių vienas su kitu. Vienas iš jų - Gravekeeper‘s Cannonholder:
Gravekeeper‘s Cannonholder 1400/1200 4 lv / Dark / Spellcaster. Paaukok vieną monstrą su Gravekeeper‘s užrašu pavadinime savo lauko pusėje ir padaryk 700 taškų efektinę žala priešininko gyvybės taškams. Tačiau tu negali aukoti šios kortos ar kito Gravekeeper‘s Cannonholder. Tai vertinga korta, kuri po sėkmingo masinio puolimo padaro papildomos žalos ir galbūt sunaikina paskutinius taškus, kurie skiria jus nuo pergalės.
* Kitas nepakartojamas Gravkeeper‘s monstras yra Gravekeeper‘s Spy:
Gravekeeper‘s Spy 1200/2000 4 lv / Dark / Spellcaster. Atvertus: Special Summon vieną Gravekeeper‘s monstrą su 1500 ar mažesne ATK iš savo kaladės. Monstras, naudojamas įvairiose kaladėse, nors kaip matote, jis labiausiai tinka šioje kaladėje. Tai bene, pagrindinė ir veiksmingiausia korta su galima 2500 gynyba, kuri gali iškviesti beveik visus Grevekeeper's monstrus.
* Toliau pateikti monstrai savo efektais nėra susiję su kitais Gravekeeper‘s monstrais. Tad trumpai apie juos. Pirmasis į gretas stoja Gravekeeper‘s Guard:
Gravekeeper‘s Guard 1000/1900 4 lv / Dark / Spellcaster. Atvertus: Pasirink vieną monstro kortą priešininko lauko pusėje (nepaisant pozicijos) ir sugrąžink ją į savininko rankas. Mano manymu, tai geriausias šios grupelės monstras, kuris turi didelę gynybą ir gerą efektą, tinkantį visom kaladėm bei dalinai išsprendžia šios kaladės silpnybė - jei negalime nukauti stiprių aukojamų monstrų, tiesiog grąžinkime juos į rankas.
Gravekeeper‘s Spear Soldier 1500/1000 4 lv / Dark / Spellcaster. Kai šis monstras puola užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui. Monstras turi niekuo neišsiskiriantį efektą, kuriuo gali pasigirti daugelis kitų, o ir puolamoji galia nedžiugina, tačiau kaip vienas iš kapavietės saugotojų, užima garbinga vietą būryje.
Gravekeeper‘s Watcher 1000/1000 4 lv / Dark / Spellcaster. Kai tavo priešininkas aktyvuoja kortą , kurios efektas verčia išmesti kortą(as) iš jo/jos rankos (išskyrus išmetimą kaip kainą - Cost), išmetant šią kortą iš rankos į kapinyną, gali aktyvuoti šios kortos efektą. Nuneigiamas priešininko kortos efektas ir sunaikinama korta. Komplikuotas efektas, kuris realios naudos kaladei neatneša, nebent žaistume prieš kaladę, kuri mėgsta mėtyti savo kortas.
Gravekeeper‘s Curse 800/800 3 lv / Dark / Spellcaster. Kai ši korta yra Normal Summoned, Flip Summoned ar Special Summoned, padaryk 500 taškų efektinę žalą priešininko gyvybės taškams. Monstras gali tikti Burn kaladėms, o ir su Gravekeeper‘s Cannonholder būtų nebloga pora.
Gravekeeper‘s Vassal 700/500 3 lv / Dark / Spellcaster. Kovos žala, kurią padaro šis monstras priešininko gyvybės taškams, yra laikoma efektine žala. Monstras gali praversti tik tada, kai jums reikia nuimti šiek tiek priešininko gyvybės taškų, tačiau priešininkas turi aktyvavęs kortą, kuri bet kokią kovos žalą padaro lygią 0 arba turite , kuri už efektinę žalą padaro papildomą 300 LP žalą.
* Monstrų sąrašas baigėsi, toliau seka vienintelė spąstų korta, kuri paremia konkrečiai Gravekeeper‘s monstrus, tai Rite of Spirit:
Rite of Spirit Normalaus veikimo spąstų korta. Pasirink vieną monstrą su Gravekeeper‘s užrašu pavadinime ir Special Summon jį atverstą atakos ar gynybos pozicijoje. Kortos aktyvavimas ir efektas yra neveikiamas Necrovalley efekto. Tai korta, kuri privalo būti visose šio tipo kaladėse, nes ji veikia kaip uždrausta Call of the Hunted korta, tad galėsite išsikviesti monstrą jums geriausiu metu: per savo ar priešininko kovos fazę, po kovos ir pan.
* Deja, tėra ir tik viena burtų korta, kuri susijusi su Gravekeeper‘s, tai Royal Tribute:
Royal Tribute Normalaus veikimo burtų korta. Ši korta gali būti aktyvuota tik tada, kai tavo Necrovalley korta yra kovos lauke. Abu žaidėjai privalo išmesti visas monstrų kortas savo rankose į kapinyną. Nebloga korta, jei mes neturime monstrų rankoje ir esame išsikvietę visą jų armiją lauke.
* Yra trys monstrai, paremiantys Gravekeeper‘s strategiją, tai yra Charm of Shabti, A Cat of Ill Omen, An Owl of Luck:
A Cat of Ill Omen 500/300 2 lv / Dark / Beast. ir An Owl of Luck 300/500 2 lv / Wind / Winged Beast.
Monstrai turi Flip (atvertimo) efektus, kurie leidžia pasirinkti vieną spąstų ar lauko burtų kortą (priklausomai nuo monstro) ir pasidėti tą kortą ant kaladės viršaus, o jeigu Necrovalley yra arenoje, pasirinktą kortą galime įsidėti tiesiai į ranką. Šiuos du monstrus galime naudoti įvairiose kaladėse, bet jų efektai nieko gero neduotų, o Gravekeeper‘s kaladėje su Necrovalley kovos lauke, suteiktų papildomo greičio.
Charm of Shabti 100/100 1 lv / Earth / Rock. Išmetę šią kortą iš rankos į kapinyną, galime apsaugoti visus tuo metu esančius Gravekeeper's monstrus nuo sunaikinimo kovoje, nes kovos žala jiems lygi 0. Tačiau žala gyvybės taškams yra skaičiuojama normaliai.
* Yra dar viena korta, priskiriama Gravekeeper‘s tipui, tai burtų korta Gravekeeper‘s Servant:
Gravekeeper‘s Servant Continuous veikimo burtų korta. Jei priešininkas nenusiunčia vienos kortos nuo savo kaladės viršaus į kapinyną, jis/ji negali paskelbti atakos. Korta ganėtinai sena, ji buvo sukurta žymiai anksčiau nei visas Gravekeeper‘s monstrų tipas. Ją geriausia naudoti tokiose kaladėse, kurių tikslas ištuštinti priešininko kaladę.
TOBULINAM KALADĘ:
Kadangi Gravekeeper‘s monstrai nepasižymi didele ATK, mums galėtų pagelbėti galingas Equit (apginklavimo) kortų arsenalas, pavyzdžiui: , , ar kitos.
Konstruojant Gravekeeper‘s kaladę turėkime omeny, kad visi Gravekeeper‘s monstrai yra Spellcaster tipo, todėl šioje kaladėje gali būti panaudotos tik Spellcaster‘ius paremiančios kortos:
1) padės mums pagreitinti kaladę ir greičiau iškviesti Gravekeeper‘s Chief ar bet kokį kitą reikiamą Gravekeeper‘į iš kaladės, kai su Spellcaster monstru paskelbsime puolimą.
2) korta turi būti visose Spellcaster‘ių kaladėse, tad ir ši kaladė ne išimtis. Paaukojame vieną Spellcasterį lauke, Specialiai iškviečiame vieną Spellcasterį iš rankos ir sunaikiname vieną priešininko monstrą, esantį kovos lauke.
Visi Gravekeeper‘s yra DARK tipo monstrai (išskyrus vieną Gravekeeper‘s Commandant, kuris yra EARTH). Tad galime panaudoti tokias kortas, kurios naudojamos DARK kaladėse:
1) leidžia traukti 2 kortas iš kaladės, po traukimo mums reikia pašalinti iš žaidimo vieną DARK monstrą, esantį rankoje, o jei neturime DARK monstro pašalinimui, turime siųsti visas rankoje esančias kortas į kapinyną.
2) sunaikintas kovoje ir nusiųstas į kapinyną, mums leidžia Specialiai iškvieti vieną DARK monstrą su 1500 ar mažesne ATK iš savo kaladės atakos pozicijoje. Ši korta, taip pat kaip ir Allure of Darkness suteikia papildomo greičio mūsų kaladei.
Taip pat galime įsidėti Sangan, kuris nusiųstas į kapinyną, leidžia įsidėti vieną monstrą iš kaladės su 1500 ar mažesne ATK. Tad šis tritonas leistų įsidėti beveik visus Gravekeeper‘ius.
IŠVADOS:
Kapavietės saugotojų kaladė lėtina kitas kalades, kurios remiasi Specialiais kvietimais iš kapinyno ir apriboja monstrų efektus, kurie reikalauja šalinimų iš kapinyno. Tad priešininkas jūsų negalės kaip nors nemaloniai nustebinti. Pati kaladė beveik arba visai neriboja savo galimybių atlikti Specialųjį kvietimą iš kapinyno. Taip pat, turėdami galimybę Specialiai kviestis monstrus iš kaladės, įgauname monstrų persvarą kovos lauke. Dėl monstrų efektų įvairovės galime pasirinkti tinkamiausią konkrečioje situacijoje ir jį Specialiai išsikviesti. Visi, kaip 4 Lygio, monstrai pasižymi pakankamai aukštomis ATK (iki 2100) ir net labai didele DEF (iki 2500).
PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2009.09.01 Ban sąrašas)
Monstrai [19]
[3]
[2]
[3]
[2]
[2]
[3]
[1]
[2]
[1]
Burtai [14]
[2]
[2]
[1]
[2]
[1]
[1]
[2]
[3]
Spąstai [7]
[1]
[1]
[1]
[2]
[1]
[1]
KALADĖS VEIKIMO APRAŠYMAS
1. į ranką galėsime įsidėti, kai į kapinyną išmesime monstrą, kurį galėsime specialiai išsikviesti su korta.
2. Šioje kaladėje specialųjį kvietimą galime atlikti atvertus su 1700/2500 galia, jei turime
Necrovalley (išsikviečiame iki 1500 ATK Gravekeeper‘s monstrą). Užpultas ir į kapinyną nusiųstas iškvies iki 1500 ATK Dark monstrą, kuris įgaus iki 2000 ATK, jei turime
Necrovalley. Sunaikintas mums į ranką leis įsidėti iki 1500 ATK Dark monstrą (pvz:
Gravekeeper‘s Spy). Galime atlikti specialųjį kvietimą su jau minėta
Rite of Spirit ir išsikviesti bet kokį Gravekeeper‘s monstrą iš kapinyno. Puldami su Spellcaster‘iu ir turėdami iš kaladės galėsime išsikviesti bet kokį Spellcaster‘į iki 2000 ATK.
3. Su
Gravekeeper‘s Spy pagal esamą situaciją galime išsikviesti su 2000 ATK, kuris puldamas atverstą monstrą galės pakeisti jo kovos poziciją, taip nukaudamas stipresnius ATK monstrus arba išsikviesti , kuris padarys žalą net ir besiginantiems monstrams. Šių monstrų kombinacija yra kietas riešutėlis, nes abu manipuliuoja priešininko monstrais.
4. Dažniausiai
Gravekeeper‘s Spy, turėdamas 2500 DEF apsigina nuo priešininko puolimo ir iškviečia monstrą. Per savo arba priešininko ėjimą galime panaudoti ir vėl šį monstrą užversti į gynybos poziciją, tada vėl atversti ir išsikviesti dar vieną monstrą. Vieną iš šių monstrų galime paaukoti monstrui, kuris pašalins vieną priešininko kortą iš lauko arba galime išsikviesti ir ramiai pulti su visais trimis monstrais. Triuškinantis puolimas jau per antrą ėjimą.
5. Kaladėje naudojama , kuri priešininko lauke iškviečia 3 Token‘us 0/1000, kurių priešininkas negali aukoti (tačiau Synchro kvietimui panaudoti gali). Jie užima brangią vietą kovos lauke, o sunaikinti padaro -300 žalą. Juos labai efektyviai galime sunaikinti su
Gravekeeper‘s Assailant, kuris pasuks vieną iš jų į ATK ir padarys -2000 bei -300 žalą arba su
Gravekeeper‘s Spear Soldier ir padaryti -1000 bei -300 žalą. Arba visus šiuos Token‘us su visais kitais lauke esančiais monstrais galime sunaikinti su korta -900 žala garantuota.
6. Kaladė pasižymi masinio naikinimo kortomis, kurios užtikrina, kad nesėkmės atveju turėsite dar laiko (, ,
Torrential Tribute, ). Nuo naikinančių efektų mus apsaugos , .
7. Kontrastą tarp jūsų puolančiųjų monstrų ir priešininko monstrų padės palaikyti . pagreitins kaladę, galėsime pasisavinti priešininko monstrą, jį paaukoti ir jei kviesime Monarchą, sunaikinti dar vieną priešininko kortą.
SUSIJUSIOS PASKAITOS
1)