SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Blackwings

Paskaitos aautorius: Dėstytojas Yusei

(+40 Taškų )
2009.07.03
Visiems besidomintiems naujuoju kortų tipu.

BLACKWINGS - JUODIEJI VARNĖNAI

Blackwings - tamsos pasauliui atstovaujančios sparnuotosios būtybės, panašios į juoduosius varnėnus, kurie pasirodė „Crisom Crisis“ papildymo pakuotėje. Šių monstrų šeima pasipildė naujais nariais išėjus „Raging Battle“ papildymo pakuotei, kurioje buvo daugiau monstrų ir paremiančių kortų. Šis tipas dar nėra užbaigtas ir rugpjūčio mėnesį turėtų pasirodyti kita papildymo pakuotė „Ancient Prophecy“.

Monstrų gebėjimai unikalūs: galime specialiai iš savo rankų išsikviesti šio tipo monstrą, jei vieną jau turime savo lauke. Taip galime greitai pripildyti pilną lauką monstrų per vieną ėjimą, svarbu tik nepritrūkti kortų. Patekę į lauką, jie gali keisti savo ir kitų monstrų puolimo ir gynybos taškus. Taigi, visa strategija sukoncentruota ties žaibišku kvietimu ir ATK/DEF keitimu. Dėl šios priežasties jie pasižymi agresyviu žaidimo stiliumi, todėl nėra sunku padaryti OTK (pergalė vienu ėjimu), svarbu tik nepritrūkti kortų ir kvailai visų neišnaudoti, nes tai gali reikšti jūsų pralaimėjimą. Taip pat jie pritaikyti Synchro monstrų kvietimui.

KALADĖS PRANAŠUMAI:

Kaladė palaiko tempą. Monstrai nėra silpni, tačiau ir nėra galiūnai. Jei priešininkas išsikviečia kokį nors labai galingą monstrą, galime pasinaudoti Blackwing - Kalut the Moon Shadow efektu ir padidinti pasirinkto Blackwing‘o atakos taškus 1400 ATK. Su šia kalade labai lengva kviesti monstrus iš rankos, kapinyno ar kaladės. Lengvai iškviečiami ir Synchro monstrai, kurie dvikovą perkelia į aukštesnį lygį. Visi Blackwing monstrai yra Dark atributo, todėl norėdami pagreitinti kaladę, suteikti daugiau galios ir pan., galime naudoti Dark monstrams skirtas kortas: Dark Armed Dragon, Allure of Darkness, The Dark Creator ir kt.

KALADĖS TRŪKUMAI:

Rankoje greitai tuštėja kortos, todėl jas reikia naudoti išmintingai, nepervertinant savo jėgų. Pripildyti lauką galime lengvai tik tada, jei arenoje turime kokį nors Blackwing monstrą. Blackwing monstrai pasižymi mažais gynybos taškais, todėl su jais galima žaisti tik atakos rėžimu.

PAGRINDINIAI MONSTRAI:

I) Kaladės pagrindas yra Blackwing - Bora the Spear ir Blackwing - Gale the Whirlwind:

Blackwing - Bora the Spear 1700/800 4 Lv / Dark / Winged-Beast. Jeigu lauke turi kitokį Blackwing monstrą, nei Blackwing - Bora the Spear, šį varnėną gali specialiai iškviesti iš rankų. Su šiuo monstru puldamas užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui.

Blackwing - Gale the Whirlwind 1300/ 400 3 Lv / Dark / Winged-Beast / Tuner. Jeigu lauke turi kitokį Blackwing monstrą, nei Blackwing - Gale the Whirlwind, gali specialiai iškviesti šį monstrą iš rankos. Vieną kartą per ėjimą gali padalinti atversto priešininko monstro ATK ir DEF per pusę.

Su šiais padarais labai lengva pripildyti areną monstrais, o su Blackwing - Gale the Whirlwind pagalba, galime lengvai išsikviesti galingą Synchro monstrą.

II) Norėdami lauką pripildyti varnėnais, mums padės ir kiti monstrai, turintys galią specialiai iškviesti kitus Blackwing monstrus, tai Blackwing - Shura the Blue Flame ir Blackwing - Blizzard the Far North:

Blackwing - Shura the Blue Flame 1800/1200 4 Lv / Dark / Winged-Beast. Kai šis monstras sunaikina priešininko monstrą kovoje ir nusiunčia jį į kapinyną, gali specialiai iškviesti 1 Blackwing monstrą iš savo kaladės su 1500 ar mažesne ATK. To Monstro efektas(-ai) yra nuneigiamas.

Šis peraugęs varnėnas gali iškviesti savo draugą paskutiniam smūgiui ar tuner monstrą, kuris iškviestų Synchro galiūną.

Blackwing - Blizzard the Far North 1300/0 2 Lv / Dark / Winged-Beast / Tuner. Šio monstro negalima specialiai iškviesti. Kai šis monstras yra normaliai iškviestas, gali specialiai iškviesti vieną 4 ar žemesnio lygio Blackwing monstrą iš savo kapinyno atverstą, gynybos pozicijoje.

Šis monstras labai praverčia kviečiant 6 lygio Synchro monstrus.

III) Blacwing monstrai sugeba netik kviesti kitus, bet ir didina vienas kito ATK taškus:

Blackwing - Sirocco the Dawn 2000/900 5 Lv / Dark / Winged-Beast. Jeigu tavo priešininkas kontroliuoja monstrą, tuo metu kai tavo lauke švilpauja vėjai, gali normaliai iškviesti ar užversti šį monstrą be jokios aukos. Vieną kartą per ėjimą, gali pasirinkti vieną Blackwing monstrą iš savo lauko. Jis gauna ATK, lygią visų arenoje esamų Blackwing monstrų ATK, išskyrus jo paties. Tik šis pasirinktas monstras gali pulti šį ėjimą.

Monstras padeda pripildyti kovos lauką. Be to, su jo pagalba galime nukauti stipriausius galiūnus. Tad šis monstras Blackwing kaladėje yra nepamainomas.

Blackwing - Kalut the Moon Shadow 1400/1000 3 Lv / Dark / Winged-Beast. Kai tavo Blackwing monstras puola ar yra užpultas, per žalos skaičiavimo fazę, šią kortą iš savo rankos gali nusiųsti į kapinyną, kad tavo monstras gautų 1400 ATK.

Šis monstras gali būti labai naudingas, nukaunant stiprius priešininko monstrus, arba pribaigiant priešininką, kai neužtenka arenoje turimų monstrų galios, taip pat tinka netikėtam nustebinimui besiginant.

IV) Yra dar vienas Blackwing monstras, kuriam reikia kitų Blackwing monstrų:

Blackwing - Elphin the Raven 2200/1200 6 Lv / Dark / Winged-Beast. Jeigu kontroliuoji atverstą Blackwing monstrą, gali normaliai iškviesti šį monstrą be jokios aukos. Kai šis monstras yra normaliai iškviestas, gali pakeisti 1 priešininko monstro kovos poziciją.

Šis monstras, puikiai padeda pripildyti lauką, tik su viena sąlyga, reikia turėti Blackwing monstrą.

SYNCHRO:

Kaip jau minėjau Blackwing - Gale the Whirlwind, puikiai tinka kviesti Synchro monstrus. Ir šiaip Blackwing kaladė neįmanoma be Synchro monstrų. Kaladėje dažniausiai naudojami 6 bei 7 lygio Synchro monstrai, dar ganėtinai dažnai naudojami 8, retkarčiais ir 5 lygio. Dabar aptarsiu kiekvieną lygmenį atskirai.

5 LYGIO Synchro monstrai šioje kaladėje labai retai naudojami, tačiau bent vieną Extra kaladėje turėti reikia. Kadangi tėra tik vienas normalus visom kaladėm pritaikomas 5 lygio Synchro monstras, o 5 lygio Synchro Blackwing monstro nėra, todėl naudoti reikėtų Magical Android, jam iškviesti naudojamas 2lv Blackwing - Blizzard the Far North + 3lv Blackwing - Kalut the Moon = Magical Android.

6 LYGIO Synchro monstrai dažnai naudojami, ypač kviečiant su Blackwing - Blizzard the Far North, dėl 2 lygio ir jo paties efekto, kuris leidžia išsikvieti 4 ar žemesnio lygio Blackwing monstrą. Yra Blackwing‘ų 6 lygio Synchro monstras:

Blackwing Armed Wing 2300/1000 6 Lv / Dark / Winged-Beast / Synchro. 1 Blackwing tuner monstras + 1 ar daugiau ne tuner monstrų. Jeigu šis monstras puola gynyboje esantį monstrą, šis monstras per žalos skaičiavimo fazę gauna 500 ATK. Per kovos fazę puldamas užverstą monstrą, priešininkas patiria žalą, lygią puolančiojo monstro ATK ir besiginančio monstro DEF taškų skirtumui.

Jis nėra labai geras, todėl geriau naudoti Goyo Guardian, kurio ATK didesnė, o ir efektas geresnis, tačiau šio monstro neskubėkime mesti iš kaladės, nes tada galime pritrūkti monstrų, juk Goyo Guardian limituotas iki 1 kortos.

7 LYGIO monstrų grupė yra pati dažniausia. Čia dominuoja Blackwing serijos monstras:

Blackwing Armor Master 2500/1500 7 Lv / Dark / Winged-Beast / Synchro. 1 Blackwing tuner monstras + 1 ar daugiau ne tuner monstrų. Ši korta negali būti sunaikinta kovoje, šios kortos savininkas negauna kovos žalos, kai kovoja šis monstras. Jeigu šis padaras puola monstrą, žalos žingsnio pabaigoje gali uždėti 1 Wedge Counter‘į ant to monstro (maksimaliai 1). Gali pašalinti visus Wedge Counter‘ius nuo priešininko monstrų, kad sumažintum tų monstrų, kurie turėjo Wedge Counter‘ių ATK ir DEF iki 0, ėjimo pabaigos.

8 LYGIO kategorijoje Blackwing Synchro monstrų išleistų neturi (yra Blackwing - Lone Silver Wind), bet jų ir nereikia, nes šioje srityje puikiai pasitarnauja Stardust Dragon, kuris padeda apsisaugoti nuo naikinančių kortų. Dažniausiai jis kviečiamas pasinaudojus 3 Lv Blackwing - Gale the Whirlwind ir 5 Lv Blackwing - Sirocco the Dawn.

BURTŲ IR SPĄSTŲ KORTOS:

Black Whirlwind Besitęsiančio veikimo burtų korta. Kai Blackwing monstras yra normaliai iškviestas tavo lauko pusėje, gali įsidėti 1 Blackwing monstrą iš savo kaladės į ranką, kuris turi mažiau ATK nei iškviestasis monstras.

Ši korta yra būtina Blackwing kaladei, nes ji suteikia papildomo greičio.

Against the Wind Normalaus veikimo burtų korta. Pasirink vieną Blackwing monstrą iš savo kapinyno. Gauk gyvybės taškams žalą, lygią pasirinkto monstro ATK, tada įsidėk tą monstrą į savo ranką.

Raptor Wing Strike Normalaus veikimo burtų korta. Sugrąžink 1 Blackwing monstrą, kurį tu kontroliuoji į savo kaladę. Įsidėk vieną Blackwing monstrą iš savo kaladės sau į ranką.

Fake Feather Normalaus veikimo spąstų korta. Nusiųsk 1 Blackwing monstrą iš savo rankos į kapinyną ir pasirink 1 normalaus veikimo spąstų kortą iš priešininko kapinyno. Šios kortos efektas bus toks pat, kaip ir pasirinktos kortos.

Delta Crow - Anti Reverse Normalaus veikimo spąstų korta. Aktyvuok tik tada, kai kontroliuoji atverstą Blackwing monstrą. Jeigu tu kontroliuoji būtent 3 Blackwing monstrus, ši korta gali būti aktyvuota iš tavo rankos. Sunaikink visas priešininko užverstas burtų ir spąstų kortas.

ŽVILGSNIS Į ATEITĮ:

Kadangi Blackwing yra vis dar leidžiamas monstrų tipas, o OCG turi viena pakuote išleidę daugiau, kuri TCG pasirodys 2009 rugpjūčio mėnesį, tai truputį užmeskime akį ir į ateityje išeisiančias kortas:

Blackwing - Foehn the Steel Chain 500/800 2 Lv / Dark / Winged-Beast. Šis monstras gali pulti priešininką tiesiogiai. Kai šis monstras padaro kovos žalą priešininkui puldamas tiesiogiai, pakeisk 1 atakos pozicijoje esantį priešininko monstrą į gynybos poziciją.

Blackwing - Mistral the Silver Shield 100/1800 2 Lv / Dark / Winged-Beast / Tuner. Kai šis monstras yra sunaikinamas ir nusiunčiamas į kapinyną, per šį ėjimą galime sumažinti patiriamą kovos žalą iki 0, kurią gauname dėl vienos atakos.

Blackwing - Vayu the Big Flag 800 / 0 1 Lv / Dark / Winged-Beast / Tuner. Kol šis monstras yra atverstas arenoje, jis negali būti panaudotas kaip Synchro sudedamasis monstras. Jeigu šis monstras yra jūsų kapinyne, galite pašalinti iš žaidimo šią kortą ir kitą Blackwing ne turner monstrą, esantį kapinyne ir specialiai iškviesti 1 Blackwing Synchro monstrą su identišku lygiu iš savo Ekstra kaladės. Šiuo efektu iškviesto monstro efektas(-ai) yra nuneigiamas.

Gaila, kad šis monstras nuneigia Synchro monstro efektą, jei jo nenuneigtų ši korta būtų nepakartojama.

Blackwing - Lone Silver Wind 2800/2000 8 Lv / Dark / Winged Beast / Synchro. Reikalingas 1 "Blackwing" Tuner monstras ir net + 2 ne tuner monstrai. Kai ši korta yra iškviečiama Sychro būdu, galime pasirinkti iki 2 atverstų monstrų lauke, kurių DEF yra mažesnė už šio varnėno ATK taškus ir sunaikinti juos. Aktyvavus šį efektą, tą ėjimą negalima pulti. Taip pat per priešininko ėjimą, kol turi šį atverstą mostrą lauke, tavo valdomi Blackwing monstrai negali būti sunaikinti kovos metu.

Tai būtų pats galingiausias varnėnas Blackwing lizde.

TOBULINAME KALADĘ:

Kadangi Blackwing yra Dark atributo monstrai, jiems puikiai galime pritaikyti Dark monstrų kaladėm skirtas kortas:

1) Dark Armed Dragon - nepakartojamas drakonas, kurį specialiai iškviesti galime tik tada, kai kapinyne turime būtent 3 Dark monstrus. Galime pašalinti iš žaidimo vieną Dark monstrą, esantį mūsų kapinyne, kad sunaikintume vieną kortą, esančią arenoje. Beje, šis monstras turi ir solidžią ATK 2800.

2) Allure of Darkness leidžia traukti 2 kortas iš kaladės, po traukimo mums reikia pašalinti iš žaidimo vieną DARK monstrą, esantį rankoje, o jei neturime DARK monstro rankoje, turime siųsti visas rankoje esančias kortas į kapinyną. Tačiau nepatartina šią kortą naudoti jei mums monstrų reikia kapinyne.

3) The Dark Creator – šis monstras gali būti specialiai iškviestas, kai kapinyne turite 5 ar daugiau Dark monstrų, o lauke neturime nei vieno monstro. Kartą per ėjimą galime iš žaidimo pašalinti kapinyne esantį Dark monstrą, kad iškviestumėme kitą Dark monstrą iš savo kapinyno. Šis monstras taip pat gali padėti pripildyti lauką galingais monstrais.

Kadangi visi Blackwing monstrai yra Winged-Beast tipo, šioje kaladėje puikiai galime pritaikyti Icarus Attack kortą, kuri mums, paaukojus 1 Winged-Beast tipo monstrą, leidžia sunaikinti NET 2 kortas lauke.

Kad kaladė būtų greitesnė, galime pritaikyti Reckless Greed ir Pot of Avarice.

IŠVADOS:

Blackwing pavykęs monstrų tipas, turintis potencialo šiuolaikiniame beprotiškame YU-Gi-Oh! pasaulyje. Ši kaladė labai greita, pasižymi ganėtinai didele monstrų galia ir efektų įvairove. Su kalade įmanoma atlikti daug įvairių kombinacijų ir lengvai padaryti OTK bei kviesti Synchro monstrus. Ši kaladė turi tik vieną rimtą trūkumą - greitai tuštėjanti ranka, todėl reikia naudoti papildomas kortas su traukimo efektais: Pot of Avarice, Reckless Greed.

Apibendrinant efektus, galime daryti tokias išvadas:

1) Varnėnai padeda kviesti vienas kitą, su kuriais galima atlikti OTK.
2) 5-6 lygio monstrai nereikalauja aukos, jei yra išpildomos efekto sąlygos.
3) Tipas pritaikytas aktyviam Synchro monstrų naudojimui. Yra net 4 Tuner specializuoti monstrai.
4) Efektams būdinga: keičia priešininko monstrų kovos poziciją, didina/mažina ATK taškus, daro žalą monstrams, esantiems gynybos pozicijoje, kai kuriems efektams reikalingas kapinynas.
5) Paremiančios kortos papildo ranką naujais monstrais arba atlieka apsaugines funkcijas.

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2009.09.01 Ban sąrašas)
Monstrai [18]
[2] Blackwing – Blizzard the Far North [*2 Tuner]
[3] Blackwing – Bora the Spear *4
[1] Blackwing – Gale the Whirlwind [*3 Tuner]
[3] Blackwing – Kalut the Moon Shadow *3
[3] Blackwing – Shura the Blue Flame *4
[3] Blackwing – Sirocco the Dawn *5
[2] Blackwing – Vayu the Emblem of Honor [*1 Tuner]
[1] Dark Armed Dragon *7

Burtai [12]
[2] Allure of Darkness
[3] Black Whirlwind
[2] Book of Moon
[1] Brain Control
[1] Heavy Storm
[1] Mind Control
[1] My Body as a Shield
[1] Mystical Space Typhoon

Spąstai [11]
[2] Bottomless Trap Hole
[3] Icarus Attack
[1] Mirror Force
[2] Royal Oppression
[1] Solemn Judgment
[1] Torrential Tribute
[1] Trap Dustshoot

Extra [15]
[1] Ally of Justice Catastor *5
[1] Magical Android *5
[1] Goyo Guardian *6
[1] Brionac, Dragon of the Ice Barrier *6
[3] Blackwing Armed Wing *6
[2] Blackwing Armor Master *7
[1] Black Rose Dragon *7
[1] Blackwing - Silverwind the Ascendant *8
[1] Stardust Dragon *8
[1] Red Dragon Archfiend *8
[1] Colossal Fighter *8
[1] Mist Wurm *9

VEIKIMO APRAŠYMAS
1. Specialūs kvietimai
A) Galime kviesti šiuos monstrus, jei jau vieną Blackwing‘ą turime savo lauko pusėje: Bora the Spear, Gale the Whirlwind.
B) Sirocco the Dawn galime kviesti, kai mes neturime monstrų, o priešininkas turi.
C) Su Shura the Blue Flame sunaikinę monstrą iš kaladės galėsime kviestis 1500 ATK varnėną, tačiau efektas yra nuneigiamas.
D) Normaliai iškviestas Blizzard the Far North leidžia mums iš kapinyno išsikviesti vieną 1-4 lygio varnėną iš kapinyno. Viso net 12 tokių monstrų (+DAD).

2. Synchro kvietimai
A) Blizzard the Far North [*2 Tuner‘is] normaliai iškviestas į lauką, iš kapinyno mums leis išsikviesti 1-4 lygio varnėną. Tai Kalut (*3), o dažniausiai vienas iš aštuonių 4 lygio monstrų.
B) Gale the Whirlwind [*3 Tuner‘is] gali būti specialiai iškviestas, kai jau turime vieną varnėną. Per vieną ėjimą galime išsikviesti 6-8 lygio Synchro. Shura the Blue Flame savo efektu irgi gali iš kaladės iškviesti Gale, kurio efektas bus nuneigtas, tačiau galėsime atlikti Synchro kvietimą.
C) Vayu the Emblem of Honor ypatingas [*1 Tuner‘is], kurį galėsime panaudoti tik kapinyne. Jis gali būti panaudotas 5-9 lygio Synchro monstrų kvietimui. Pvz.: Kalut (*3) + 4-5 lygio monstras + *1 Tuner‘is = 8-9 Synchro, tačiau jo efektas bus nuneigtas. Galimos įvairiausios kombinacijos.
E) Synchro kvietimą palengvina ir savinimosi kortos: Brain Control ar Mind Control.

3. ATK didinimas/mažinimas
A) Kalut the Moon Shadow, kuris bet kada (puolant priešininkui ar jums) išmetus iš rankos į kapinyną prie monstro turimos ATK pridės +1400 ATK. Geriausia jį panaudoti, kai priešininkas puola Shura the Blue Flame, nes tada mes dar gausime ir vieną monstrą.
B) Sirocco the Dawn gali savo ir kitų varnėnų ATK perduoti vienam pasirinktam monstrui (geriausia pasirinkti Bora the Spear, nes dar padarys ir žalos priešininkui, jei jis ginsis).
C) Gale the Whirlwind prieš iškviečiant Synchro, gali padalinti priešininko monstro ATK per pusę. Šį efektą galėsime naudoti vieną kartą per ėjimą ir jo veikimas yra ilgalaikis.

4. Kortų traukimas
A) Allure of Darkness (+2 kortos ir -1 Dark). Labai pagreitina kaladę.
B) Black Whirlwind nuostabi burtų korta, kuri už kiekvieną normaliai iškviestą varnėną, leis mums iš kaladės į ranką pasiimti silpnesnį varnėną. Kaladė pavirsta galingais Gadget‘ais. Tai leidžia mums labiau pasitikėti savo jėgomis nei paprasčiausia traukimo sėkme. Tai viena iš pagrindinių kaladės varomųjų jėgų. Kuo daugiau turėsime monstrų, tuo daugiau Synchro monstrų išsikviesime.

5. Naikinimo efektai
A) Icarus Attack irgi viena iš svarbiausių kaladės kortų. Mums tereikia paaukoti vieną Winged-Beast monstrą ir tada naikiname 2 kortas lauke. Gali pasirodyti, kad paaukoti vieną monstrą yra per daug brangu, tačiau: 1 – kortą galime aktyvuoti net tada, kai mūsų monstras yra užverstas (labai naudinga paaukoti Vayu the Emblem of Honor, nes tik kapinyne veikia jo efektas). 2 – aktyvuoti galime tada, kai mūsų monstras yra puolamas arba bus sunaikintas kitos kortos efektu.
B) Prie visko prisideda ir įprastinės masinio naikinimo kortos bei Dark Armed Dragon.

6. Gynyba
A) Kaladės sudėtyje yra Royal Oppression, kuri visiškai sužlugdo Synchro kvietimą, suparalyžiuoja daugelio varnėnų efektus (tik neveikia per žalos skaičiavimo fazę). Tačiau ji padeda apsiginti nuo Zombių, Lightsworn‘ų - Judgment Dragon iškvietimo. Tada reikia prisitaikyti prie naujų sąlygų.
B) My Body as a Shield apsaugos monstrus nuo visų naikinimo efektų. Book of Moon nuo kitų monstrų puolimo, taip pat nuo kai kurių efektų (pvz. Mirror Force). Solemn Judgment apsaugos nuo visko. Trap Dustshoot – pamatysime ką turi priešininkas ir į kaladę grąžinsime vieną monstrą.

Paskaitą redagavo M-zidinys. Paskaitos sutrumpintą versiją galite skaityti The Duelist Akademijos 1 Nr. žurnale.