SOCIALINIAI TINKLAI

   

SKAITLIUKAI

web tracker



NARŠYMUI



AKADEMIJA

Pradžia
Apie mus
Naujokams
Nuorodos
Vadovybė
TOP 10
Reitingai
Fondas
Parašai
Geradariai
Kontaktai
Reklama
Auka Akademijai
. . . . . . . . . . . . . . .
FAKULTETAI

Slifer'ių
Ra
Obelisk'ų
Slaptas
. . . . . . . . . . . . . . .
VEIKLA

Klubai
Biblioteka
Žurnalas The Duelist
Kaladžių Aruodas
Mokymo programa
Turnyrai
Ordinai
Konkursai
Egzaminų Centras
. . . . . . . . . . . . . . .
BENDRAUKIME

Senasis Forumas
Naujasis Forumas
Skype
Paplepėk
. . . . . . . . . . . . . . .
LAISVALAIKIS

Kinas
Manga GX
Kortų Galerija
Darbastaliai
Fanų piešiniai
Siuntiniai
. . . . . . . . . . . . . . .
SVARBU

1. PRIĖMIMAS VIII
2. Turnyrai
. . . . . . . . . . . . . . .

Lightsworns

Paskaitos autorius: Dėstytojas Yusei

(+35 Taškai )
2009.07.31
Visiems besidomintiems galingomis kaladėmis.

LIGHTSWORNS - ŠVIESOS TARNAI

Lightsworns – šviesai tarnauti prisiekę angelai, drakonai, druidai, riteriai, vienuoliai ir kiti taurios sielos padarai, atvykę kovai su žemės, gelmių bei tamsos išperomis. Monstrai pasirodė „Light of Destruction“ papildymo pakuotėje ir į Yu-Gi-Oh! pasaulį atnešė daug šviesos. Šios būtybės pasižymi unikaliu gebėjimu - mėto kortas iš savos kaladės į kapinyną (self-milling), todėl kaladė pasižymi dideliu greičiu, gali padaryti OTK. Išmesti puolę angelai panaudojami kitų efektams. Tačiau svarbiausią vaidmenį kaladėje atlieka įspūdingasis Judgment Dragon.

Šviesos kariai susilaukė didelio pasisekimo ir yra priskiriami "metagame" tipui ( kaladės ir strategijos, kurios dominuoja tam tiktoje teritorijoje ). Jie nenusileidžia tokioms aukšto lygio kaladėms kaip Gladiator Beasts ar Teleport Dark Armed. Taip pat Lightsworn'ai derinami su tamsos monstrais. Taip sudedamos naujo tipo kaladės - Twilight. Taigi, tai viena iš stipriausių dabar žaidime naudojamų kaladžių.

KALADĖS PRANAŠUMAI:

Monstrai yra kovingi ir greitai drasko priešininko gyvybės taškus. Gali pasigirti efektų įvairove: specialaus kvietimo, gynybiniai ar naikinimo manevrai. Dėl nuolatinio kortų siuntimo į kapinyną, kaladė nepaprastai greita, dėl to galima pakankamai greitai atlikti OTK. Lightsworn'ų tipas susideda iš Light monstrų, todėl galime naudoti šiam atributui skirtas kortas. Su specialia lauko burtų korta Realm of Light galėsime sustiprinti ir taip jau galingus monstrus, kurie daugelį priešininkų privers virpėti iš siaubo.

KALADĖS TRŪKUMAI:

Visi šio tipo monstrų efektai ir paremiančios kortos liepia nuo kaladės viršaus į kapinyną siųsti kortas (2-4). Todėl žaidžiant mums reikės sėkmės, nes metant į kapinyną kortas galime prarasti svarbias pvz. Judgment Dragon kortą, o ištraukti netinkamas pvz: Wulf, Lightsworn Beast, kuris labiau praverstų jei nukeliautų į kapinyną. Taip pat jei priešininkas sugeba vilkinti laiką, mums paprasčiausiai gali pasibaigti kortos (kiti dedasi 60 kortų). Šiai kaladei kenkia kortos, kurios verčia traukti kortas iš kaladės (Morphing Jar), neleidžia panaudoti efektų (Light-Imprisoning Mirror), specialiai kviesti monstrų (Royal Oppression). Kaladė bejėgė prieš Macro kalades, kurios šalina iš žaidimo kortas. Todėl negalėsime panaudoti angelų efektų, kurie meta kortas į kapinyną.

SVARBU - mes negalime pasirinkti ar mesti kortas iš kaladės ar ne, nes tai yra privaloma!!! Tačiau visada yra išimčių. Todėl raudona spalva pažymėtos kortos, kurias privalu išmesti, o žalia pasirinktinai išmetamos kortos.

SVARBIAUSIAS monstras kaladėje yra:

Judgment Dragon 3000/2600 8 Lv / Light / Dragon. Drakonas negali būti normaliai iškviestas ar užverstas. Ši korta negali būti specialiai iškviesta, išskyrus, jei turime savo kapinyne 4 Lightsworn'us su skirtingais vardais. Galime sumokėti 1000 LP, kad sunaikintume visas kitas kortas, esančias lauke. Per kiekvieną savo End Phase reiks nusiųsti -4 viršutines kaladės kortas į kapinyną.

Šis monstras dėl Lightsworn'ų efektų gali būti lengvai iškviestas į lauką, tada įvykdyti teisingumą jame bei niekieno netrukdomas pulti 3000 ATK galia. Jei kartais jis patenka į kapinyną, Teisingumo Drakoną galime sau į rankas susigrąžinti: Monster Reincarnation, Beckoning Light ar Herald of Creation. O dar geriau, jei mes įsidėsime jį iš kaladės tiesiai į rankas: Different Dimension Capsule, Gold Sarcophagus.

LIGHTSWORN'Ų ŠEIMYNA:

I ) Kadangi Lightsworn'ai nuolat siunčia kortas į kapinyną, buvo sukurtas monstras, kurį labai pravartu šiais efektais nusiųsti į amžino poilsio vietą, nes aktyvuojasi jo ypatingas efektas:

Wulf, Lightsworn Beast 2100/300 4 Lv / Light / Beast-Warrior. Šis vilkolakis negali būti normaliai iškviestas ar užverstas. Kai ši korta nusiunčiama iš kaladės į kapinyną, specialiai iškviesk jį.

Šį monstrą dėl Lightsworn'ų efektų nesunku iškviesti, tačiau kartais netyčia galite jį ir ištraukti, o tai jau būtų tragedija. Kad taip neatsitiktų, galime pasinaudoti Foolish Burial korta ir jį nusiųsti dar per Main Phase, o tada pasinaudoti šio monstro 2100 puolamąja ataka. Taip pat galime išmesti jį iš rankos su Solar Recharge ar Lumina, Lightsworn Summoner, tačiau jo efektas nesuveiks. Šio monstro 3 kopijas naudoja dauguma Lightsworn'ų kaladžių.

II ) Lightsworn'ų šeimoje yra monstrų, kurie būdami arenoje turi efektus, kurie reaguoja į Lightsworn‘ų efektais išmestas kortas ar jų skaičių.

Jenis, Lightsworn Mender 300/2100 4 Lv / Light / Spellcaster. Per End Phase, jei korta(os) iš kaladės buvo nusiųsta į kapinyną Lightsworn'ų efektų pagalba šį ėjimą, padaryk priešininkui -500 LP žalą ir gauk +500 LP.

Ne itin naudinga korta, tačiau turi gerą gynybą, o ir kaladėje būtina Lightsworn'ų įvairovė, sėkmingam ir greitam Judgment Dragon kvietimui.

Garoth, Lightsworn Warrior 1850/1300 4 Lv / Light / Warrior. Kiekvieną kartą, kai korta(os) yra nusiųsta iš kaladės į kapinyną Lightsworn'ų efektų pagalba, išskyrus tik paties Garoth, Lightsworn Warrior efektą, nusiųsk -2 kortas nuo kaladės viršaus į kapinyną. Tada trauk +1 kortą už kiekvieną Lightsworn'ų monstrą, nusiųstą į kapinyną šiuo efektu.

Šis monstras nereikalauja kiekvieną ėjimą išmesti -2 kortas. Tai reikia padaryti, kai suveikia kitų angelų efektai, kurie meta kortas. Yra rizika, kad išmetę kortas mes negausime papildomų kortų, jei tarp jų nepasitaikys Lightsworn'as. Tad šis monstras gali padėti tuštinant mūsų kaladę.

III ) Egzistuoja daug kortų, kurios turi Target efektus (efektas taikosi, kai jis reikalauja pasirinkti vieną konkrečią kortą, ant kurios norėsime panaudoti efektą bei taikosi visos apginklavimo kortos), nuo tokių efektų visus mūsų Lightsworn'us apsaugos šis monstras - druidas:

Aurkus, Lightsworn Druid 1200/1800 3 Lv / Light / Beast-Warrior. Lightsworn'ai negali būti Target‘inami kortų efektų. Per kiekvieną savo End Phase privalome nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -2 viršutines kortas.

IV ) Dvikovoje svarbu naikinti priešininko kortas, kad neįvyktų kas nors netikėto, tad pasitelkime Lightsworn'ų naikintojų efektus:

Celestia, Lightsworn Angel 2300/200 5 Lv / Light / Fairy. Kai šis angelas iškviečiamas paaukojus Lightsworn'ą, galime nusiųsti -4 kortas nuo savo kaladės viršaus į kapinyną, kad sunaikintume iki 2 kortų, kurias kontroliuoja mūsų priešininkas.

Angelas nužengęs iš dangaus, kuris gali sunaikinti net 2 kortas (užverstas/atverstas) lauke (monstrai, spąstai, burtai). Labai naudinga korta kaladėje.

Lyla, Lightsworn Sorceress 1700/200 4 Lv / Light / Spellcaster. Gali šios atverstos burtininkės kovos poziciją pakeisti iš atakos į atverstą gynybos poziciją ir sunaikinti 1 burtų ar spąstų kortą, kurią kontroliuoja tavo priešininkas. Jeigu aktyvuoji šį kortos efektą, jos kovos pozicija negali būti pakeista iki kitos tavo ėjimo pabaigos, išskyrus su kortos efektu. Per kiekvieną savo End Phase privalai nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -3 viršutines kortas.

Ryko, Lightsworn Hunter 200/100 2 Lv / Light / Beast. Atvertus: gali sunaikinti 1 kortą, esančią lauke (burtai, spąstai, monstrai). Tuo metu nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsk -3 viršutines kortas.

V ) Mums dvikovoje svarbu išsikviesti pakankamai monstrų, tad šioje srityje mums puikiai pagelbėja vienas Lightsworn'as:

Lumina, Lightsworn Summoner 1000 /1000 3 Lv / Light / Spellcaster. Kartą per ėjimą gali išmesti vieną kortą iš rankos, kad specialiai iškviestum vieną 4 ar žemesnio lygio Lightsworn'ą iš savo kapinyno. Per kiekvieną savo End Phase privalėsime nuo kaladės viršaus į kapinyną išmesti -3 kortas.

Korta, kuri kaladei padeda daryti OTK (One Turn Kill) - Pergalė vienu ėjimu.

VI ) Kiti Lightsworn'ai turi tokius efektus, kurie jiems padeda kovos įkarštyje:

Ehren, Lightsworn Monk 1600/1000 4 Lv / Light / Warrior. Jei ši vienuolė puola monstrą, esantį gynybos pozicijoje, prieš žalos skaičiavimo žingsnį grąžink tą monstrą į jo savininko kaladę. Per kiekvieną savo End Phase reiks nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -3 viršutines kortas.

Padeda bent laikinai atsikratyti nesunaikinamų priešininko monstrų.

Gragonith, Lightsworn Dragon 2000/1600 6 Lv / Light / Dragon. Šis drakonas gauna +300 ATK ir DEF už kiekvieną Lightsworn'ą su skirtingais vardais tavo kapinyne. Per kovą tarp šio ir gynybos pozicijoje esančio monstro, kurio DEF yra mažesnė negu šio monstro ATK, priešininko gyvybės taškams padaroma kovos žala, lygi šio monstro ATK ir besiginančio monstro DEF skirtumui. Per kiekvieną savo End Phase reiks nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -3 viršutines kortas.

Teoriškai šio monstro galia gali išaugti iki 5300 ATK. Tačiau kokiais +1200 ATK tikrai galima padidinti be jokio vargo.

Jain, Lightsworn Paladin 1800/1200 4Lv / Light / Warrior. Jeigu šis riteris puola priešininko monstrą, jis gauna +300 ATK tik per žalos žingsnį. Per kiekvieną savo End Phase reiks nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -2 viršutines kortas.

BURTAI IR SPĄSTAI:

Pastaruoju metu labai populiarėja lauko burtų kortos, beveik kiekvienas kortų tipas turi tokią, ne išimtis ir Lightsworn'ai:

Realm of Light Lauko burtų korta. Kiekvieną kartą, kai korta(os) yra nusiųsta iš kaladės į kapinyną, uždėk vieną Shine Counter‘į ant šios kortos. Visi Lightsworn'ai gauna +100 ATK už kiekvieną Shine Counter‘į. Jeigu ši korta bus sunaikinta kortos efektu, vietoj sunaikinimo, pašalink 2 Shine Counter‘ius.

Kad kaladė pasiektų neapsakomą greitį yra specializuota viena burtų korta, kuri leidžia traukti kortas:

Solar Recharge Normalaus veikimo burtų korta. Išmesk vieną Lightsworn'ą iš savo rankos. Trauk 2 kortas, tada nusiųsk -2 viršutines kortas iš savo kaladės į kapinyną.

Išmetame -1 Lightsworn'ą, traukiame +2 kortas ir iš kaladės išmetame -2 kortas. 5 Kortų cirkuliacija vienu ėjimu.

Kadangi šiais laikais kaladėms greičio visada būna maža:

Charge of the Light Brigade Normalaus veikimo burtų korta. Nusiųsk -3 viršutines kortas iš savo kaladės į kapinyną. Įsidėk vieną 4 ar žemesnio lygio Lightsworn'ą iš savo kaladės į savo ranką.

Kartais apginklavimo kortos labai praverčia, ypač kai ją nusiuntęs iš kaladės į kapinyną gali pasinaudoti jos efektu:

Lightsworn Sabre Apginklavimo burtų korta. Apginkluok tik Lightsworn'ą. Jis gauna +700 ATK. Kai ši korta yra nusiunčiama iš kaladės į kapinyną, tu gali šia korta apginkluoti vieną Lightsworn'ą, kurį kontroliuoji lauke.

Kadangi pastoviai iš kaladės viršaus į kapinyną siunčiame kortas, tai pasistenkime išpešti iš to daugiau naudos:

Light Spiral Tęstinio veikimo spąstų korta. Kiekvieną kartą, kai korta(os) yra nusiunčiamos iš tavo kaladės į kapinyną Lightsworn'ų efektais, iš žaidimo pašalink viršutinę priešininko kaladės kortą.

Nelabai naudinga korta, nes geriausiu atveju iš žaidimo mes pašalinsime tik kelias priešininko kortas.

Kai būna riesta, reikia apsisaugoti nuo priešininko atakų:

Lightsworn Barrier Besitęsiančio veikimo spąstų korta. Kai atverstas Lightsworn'as yra pasirinktas kaip atakos taikinys, kad nuneigtum ataką gali nusiųsti -2 viršutines kortas iš savo kaladės į kapinyną.

Panašus kortų veikimas: Threatening Roar, Negate Attack ir pan.

Kai pritrūkstame monstrų, į pagalbą galime pasitelkti spąstų kortą:

Glorious Illusion Besitęsiančio veikimo spąstų korta. Pasirink vieną Lightsworn'ą iš savo kapinyno ir specialiai iškviesk jį atakos pozicijoje. Per kiekvieną savo End Phase reiks nuo savo kaladės į kapinyną nusiųsti -2 viršutines kortas. Jeigu ši korta yra pašalinta iš lauko, sunaikink tą monstrą. Jeigu tas monstras yra pašalintas iš lauko, sunaikink šią kortą.

Jei priešininkas išsikviečia galingą monstrą, kuris gali pridaryti daug žalos vien būdamas arenoje ( pvz.: Jinzo), mums tada į pagalbą gali ateiti greito veikimo spąstai:

Vanquishing Light Greito veikimo spąstų korta. Paaukok vieną Lightsworn'ą. Nuneik monstro kvietimą ir sunaikink jį.

TOBULINAME KALADĘ:

1) Dėl pastovaus kortų siuntimo iš kaladės į kapinyną, gali greitai baigtis kaladė. Todėl į pagalbą galime pasitelkti kortas, grąžinančias jas iš kapinyno į kaladę: The Transmigration Prophecy ar Pot of Avarice ir pan. Nors tai nėra labai naudinga, nes mums reikia Lightsworn'ų kapinyne.

2) Kadangi dažnai iš kapinyno specialiai kviečiame monstrus, galime pasinaudoti Card of Safe Return, kad savo kaladę padarytumėme nepavejamą.

3) Kaladės gynybai praverčia Honest, Gorz the Emissary of Darkness ir ypač Necro Gardna, esanti kapinyne.

IŠVADOS:

Lightsworn'ų kaladės turi didelį greitį, kuris būna labai naudingas, tačiau kartais - pražūtingas. Monstrai pasižymi didele efektų įvairove: ATK didinimas, masinis ir pavienis kortų naikinimas, specialus kvietimas, LP didinimas ir mažinimas, kortų traukimas, apsauga nuo besitaikančių efektų ir t.t. Visus juos vienija neišvengiamas savų kortų metimas į kapinyną, kuris nėra betikslis, nes padeda iškviesti pagrindinį kaladės monstrą Judgment Dragon bei aktyvuoja kitus naudingus efektus. Tačiau šios kaladės greitai tuštėja ir tuo gali pasinaudoti priešiškos kaladės, turinčios galimybę trukdyti priešininkui pulti, pačios mažina priešininko kortų skaičių, neleidžia atlikti specialaus kvietimo arba šalina kortas iš žaidimo. Tačiau prieš gerai subalansuotą Lightsworn'ų kaladę gali atsilaikyti tik retas dvikovininkas.

PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS: (2009.09.01 Ban sąrašas)

Kad geriau suprastumėte ir įsivaizduotumėte, kaip turi atrodyti tikrai profesionali Lightsworn'ų kaladė, pateikiu jums kaladės pavyzdį. Panašią galite be vargo susidėti ir patys, nes visus Lightsworn'us rasite vienoje vietoje - Light of Destruction papildymo pakuotėje bei pavienių kortų rasite The Duelist Genesis pakuotėje.

Monstrai [24]
[2] Celestia, Lighstworn Angel
[1] Chaos Sorcerer
[2] Garoth, Lightsworn Warrior
[1] Gorz, the Emissary of Darkness
[3] Honest
[1] Jain, Lightsworn Paladin
[2] Judgment Dragon
[3] Lumina, Lightsworn Summoner
[2] Lyla, Lightsworn Sorceress
[3] Necro Gardna
[1] Plaguespreader Zombie
[1] Ryko, Lightsworn Hunter
[2] Wulf, Lightsworn Beast

Burtai [11]
[3] Charge of The Light Brigade
[1] Heavy Storm
[2] Lightning Vortex
[1] Monster Reincarnation
[1] Mystical Space Typhoon
[3] Solar Recharge

Spąstai [5]
[2] Bottomless Trap Hole
[1] Call of The Haunted
[1] Mirror Force
[1] Torrential Tribute

Extra: [12]
[1] Ally of Justice Catastor
[1] Black Rose Dragon
[1] Colossal Fighter
[1] Dark End Dragon
[1] Gaia Knight, The Force of The Earth
[1] Goyo Guardian
[1] Magical Android
[1] Red Dragon Archfiend
[1] Sea Dragon Lord Gishilnodon
[1] Stardust Dragon
[1] Tempest Magician
[1] Thought Ruler Archfiend

KALADĖS VEIKIMO APRAŠYMAS
1. Reikiamus Lightsworn monstrus susiieškome su Charge of The Light Brigade, kartu numesdami net 3 kortas nuo kaladės viršaus. Nepanaudojamus arba tuo metu nereikalingus Lightsworn monstrus, tokius kaip Wulf, Lightsworn Beast, išmetame į kapinyną Solar Recharge pagalba, nieko neprarasdami, nes traukiame 2 kortas ir dar 2 numetame nuo kaladės viršaus.
2. Mėtydami kortas nuo kaladės viršaus ne tik renkame 4 skirtingus Lightsworn monstrus, reikalingus Judgment Dragon kvietimui, bet ir monstrų zoną greičiau užpildome specialiu kvietimu atėjus Wulf, Lightsworn Beast arba didiname gynybą Necro Gardna dėka arba numetę Plaguespreader Zombie galėsime kada panorėję panaudoti jo efektą ir išsikviesti Synchro monstrą.
3. Labai stiprius priešo monstrus pašaliname su Lightning Vortex, kartu išmesdami nereikalingą kortą, o įkyrius priešo spąstus naikiname su Heavy Storm, Mystical Space Typhoon ar Lyla, Lightsworn Sorceress.
4. Monstrams būti sunaikintiems kovoje neleidžia Honest (didindamas jų ataką) ir kortos, kurios juos saugoja: Mirror Force, Lightning Vortex, Bottomless Trap Hole ir Torrential Tribute.
5. Šios kaladės kozeris yra Judgment Dragon. Jų galima turėti tik 2 ir juos numetus kokio nors Lightsworn efektu, prarandame didelę galimybę greičiau pribaigti priešininką, todėl yra laikoma Monster Reincarnation korta, kuri leidžia sugrąžinti šį galiūną iš kapinyno į ranką.
6. Lightsworn kaladėje yra netgi Monarchų elementas – tai Celestia, Lightsworn Angel. Paaukoję vieną Lightsworn monstrą, iškviečiame Celestia, numetame net 4 kortas nuo kaladės viršaus ir sunaikiname iki dviejų kortų priešininko arenos pusėje. Kad Celestia iškviesti būtų lengviau, čia labai padeda Call of the Haunted, prikeldamas Lightsworn‘ą ir atiduodamas auką Celestia kvietimui.
7. Turėdami nors vieną Lightsworn monstrą savo kapinyne, kviečiame Lumina ir jos efektu galime iškviesti pvz.: Garoth, o ėjimo pabaigoje numesime 5 kortas nuo kaladės viršaus ir galėsime pasidaryti iki +2 kortų pranašumą.
8. Neturint nieko nei savo arenos pusėje, nei rankose, nereiškia, kad viskas baigta, net jeigu priešininkas turi kur kas daugiau kortų. Pakanka ištraukti Charge of The Light Brigade ir krentant geroms kortoms nuo kaladės viršaus (Wulf, Lightsworn Beast / Necro Gardna) galime nesunkiai reabilituotis ir netikėtai perimti žaidimą į savo rankas.
9. Šioje kaladėje puikiai veikia Gorz The Emissary of Darkness. Kai esate priešininko užspaustas į kampą, Gorz gali greitai viską apversti aukštyn kojomis ir netikėtai pelnyti pergalę. Savo vietą randa ir Chaos Sorcerer, kurį iškviesime iš kapinyno pašalinę vieną šviesos ir tamsos monstrus.

SUSIJUSIOS PASKAITOS

1. Kaladžių Greitis