|
Paskaitos autorius: Dėstytojas IgniuX@Z
2010.07.19
( +30 Taškų )
Kaladės sudėtis ir aprašymas: Quickdraw Dandywarrior |
|
Paskaitą papildė: Rektorius M-zidinys
Paskaita Monarch gerbėjams.
|
QUICKDRAW DANDYWARRIOR
Pristatysiu jums neseniai praūžusio J_Project Mirror Match kaladę - Quickdraw Dandywarrior arba dar vadinamą Quickdraw plants. Kaladė yra laimėjusi SJC turnyrą (vieni iš didžiausių turnyrų Amerikoje), todėl yra didelė galimybė gerai pasirodyti ir Akademijos turnyruose.
PROFESIONALIOS KALADĖS SUDĖTIS (2010.03.01 Ban sąrašas)
Monstrai: [20]
[2]
[1]
[1]
[2]
[2]
[1]
[1]
[2]
[1]
[1]
[2]
[2]
[1]
[1]
Burtai: [10]
[2]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
[2]
Spąstai: [10]
[2]
[3]
[2]
[1]
[1]
[1]
Viso: [40]
Extra: [10]
[1]
[1]
[1] [svarbiausia]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
[1]
Tai kaladė, kurios tikslas naudojant ir derinį į lauką iškviesti Drill Warrior, kurio efektas leis manipuliuoti Dandylion, Quickdraw Synchron bei kitomis kaladės kortomis, sudarant galimybę atlikti dar daugiau kvietimų. Šią strategiją papildo Debris Dragon korta, kuri gerai veikia kartu su Dandylion ir prigamina dar daugiau Token‘ų. Gaunamas uždaras Token‘ų gamybos ratas, kuris ne vieną kartą bus panaudojamas Synchro kvietimams. Visos kaladės kortos skirtos kuo greičiau panaudoti Dandylion efektą, dažniausiai numetant jį iš kaladės ar rankos į kapinyną, vėliau specialiai išsikviečiant Synchro kvietimui.
Šioje kaladėje dėka Quickdraw Synchron galime labai lengvai išsikviesti visus Synchro monstrus, kuriems reikalingas Tuner'is, savo varde turintis žodį Synchron. Yra net 5 padarai, iš kurių galėsime pasirinkti savo Synchro monstrą. Tačiau pats svarbiausias yra : jo efektas leidžia, sumažinus paties ATK per pusę, pulti priešininką tiesiogiai, vėliau per savo Main Phase, išmetus kortą iš rankos, jį panaikinti iš žaidimo (jei išmesime Dandylion gausime +2 Token'us). Per mūsų Standby Phase šis pašalintas monstras sugrįš į lauką ir leis mums iš kapinyno į ranką įsidėti vieną monstrą (jei kapinyne yra Dandylion, jį galime susigrąžinti į ranką). Negana to, Drill Warrior grįždamas per Standby Phase į lauką turi pilną ATK ir nebijo
Bottomless Trap Hole, Torrential Tribute ar panašių kortų, nes jų tuo metu aktyvuoti negalima! Iš rankos naudinga išmesti ne tik Dandylion, bet ir , kuris iš kapinyno padės susigrąžinti vieną Flip monstrą t.y. Ryko, Lightsworn Hunter, kuris galbūt į kapinyną numes Dandylion.
Prie Synchro ir Token'ų gamybos taip pat prisideda , kuris iškviestas normaliai leidžia specialiai iškviesti monstrą iki 500 ATK 1-3 LV,
kurio efektas bus nuneigtas. O tai reiškia, kad galime iškart atlikti 6-7 LV Synchro kvietimą. Tinka dauguma kaladės kortų: Card Trooper (3 LV), Lonefire Blossom (3 LV), Morphing Jar (2 LV), Night Assailiant (3 LV), Ryko, Lightsworn Hunter (2 LV). Tačiau geriausia išsikviesti Dandylion (3 LV) ir po Synchro kvietimo turėti du Token‘us.
Kaladėje naudojamas Plant variklis, kurio dėka padeda greičiau gauti Dandylion arba kovai prieš didelius ir piktus varžovo monstrus. ir padeda greičiau numesti Dandylion į kapinyną ir gauti du Token'us. Taip pat jie padaro maisto Pot of Avarice. Į kapinyną naudinga numesti ir , kuris galės būti puikus maistas Monarchui arba tarnauti kaip Synchro sudedamoji dalis.
Kaladėje puikiai veikia , nes Token’ai gali būti naudojami ne tik Synchro kvietimui, bet ir aukojimui. Taip varžovas atkertamas nuo bet kokių veiksmų, o mums leidžia kiek atsipūsti ir rankoje kaupti kortas. irgi tinka aukojant patį Dandylion arba vieną iš jo Token'ų.
Burtai: Book of Moon padeda panaudoti Ryko ir Night Assailant Flip efektus dar kartą, Enemy Controler - panaudojus Token'us arba Treeborn Frog, galėsime vienam ėjimui pasisavinti varžovo monstrą. Mind Control ir Brain Control palengvins galimą Synchro kvietimą. Kadangi daugiausiai žaidžiama monstrų efektais, mums labai pagelbėti gali , kuri sušaldys visus spąstus ir burtus (per mūsų ėjimą ir priešininko). Dalis burtų ir spąstų kortos dažnai naudojamos visose kaladėse todėl jų plačiau neaptarsime.
DERINIAI
- Quickdraw Synchron (išmetam iš rankos Dandylion) gaunam +2 Token'us (kviečiam Drill Warrior), Normal Summon Debris Dragon (special Summon Dandylion ir kviečiam Stardust Dragon) +2 Token'ai.
- Jei atliksime Black Rose Dragon Synchro kvietimą su Debris Dragon ir Dandylion bei aktyvuosime šio drakono visą lauką naikinantį efektą, po jo mūsų lauke atsiras du Token‘ai.
- Per mūsų Standby fazę iš rankos aktyvavę Enemy Controller ir paaukoję į lauką ką tik specialiai iškviestą Treeborn Frog, ši varlė iškart grįš vėl į lauką.
PASTABOS
1. Su Debris Dragon efektu paimtas Card Trooper galės aktyvuoti savo efektą, nes tai yra Cost, tačiau ATK nebus pridedama.
2. Nors Debris Dragon ir nuneigia specialiai savo efektu iškviestų monstrų efektus, jie veikia, jei aktyvuojasi kapinyne pvz. Dandylion.
3. Light and Darkness Dragon (LaDD) silpnybė. Turėdami 2 kortas, kurios gali padaryt Chain Link, jūs nesunkiai jo atsikratysite. Pvz. turite užverstus 2 Bottomless Trap Hole. Varžovas deda LaDD, jūs aktyvuojate vieną Bottomless. LaDD efektas bando jį nuneigti, jūs verčiate dar vieną Bottomless ir LaDD yra pašalinamas iš žaidimo.
3.1 LaDD nebijo Gorz the Emissary of Darkness. Jis nuneigia kvietimą ir Gorz net nėra dedamas į lauką, LaDD praranda 500 ATK ir DEF.
3.2 LaDD gali nuneigti kortų efektus tik 4, o ne 5 kartus. Taip yra todėl, kad ATK (2800) ir DEF (2400) mažėja po -500. Todėl turėdami LaDD su 800/400 negalėsime nuneigti kortos, nes DEF tik 400 ir 500 atimti jau negalime.
Kaip matote apie šios kaladės kortas reikia žinoti tikrai nemažai, nes žaisdami pirmą kartą galite pridaryti begalę klaidų. Kaip visada kaladė yra tik rekomendacinio pobūdžio, todėl jūs galite (arba net privalote) keisti jos sudėtį (pvz. įdedant: , , , , ).
Pagarbiai jūsų, IgniuX@Z.