|
Paskaitos autorius: Rektorius M-zidinys
2009.02.27
Paskaita Fiend - Archfiend gerbėjams.
|
|
Paskaitos idėjos autorius / bendraautorius: Slifer'ių studentas YGO.
( +25 Taškų )
|
ARCHFIENDS ARBA ŠACHAS IR MATAS
Visi Archfiend monstrai yra Fiend* tipo. Jie lengvai identifikuojami, nes jų pavadinime yra Archfiend žodis. Sutinkamos kelios jų atmainos:
1) Šachmatų tema paremti monstrai ir juos paremiančios kortos.
2) Kiti monstrai, kurių pavadinime yra Archfiend žodis.
3) Senai išleistos kortos, kurių pavadinime nėra Archfiend žodžio, tačiau vis tiek yra priskiriamos šiam tipui. Pvz: Summon Skull - laikomas Archfiend pradininku, jų protėviu.
*Fiend - dažniausiai tamsos pasauliui atstovaujančios piktosios dvasios, demonai, velniai, goblinai ir kitokio plauko niekšeliai. Juos gali sustiprinti ir Lauko burtų kortomis. Daugelis turi efektus, kurie apriboja priešininko veiksmus, pasirinkimus, tačiau kai kurie iš jų turi būti nusiųsti į kapinyną, kad efektai suveiktų. Populiariausi Fiend tipai yra šie: Archfiends, , , . Yra ir LV monstrų ir Dark Mimic. Tad Fiend kaladės yra labai skirtingos, nes yra daug Fiend tipo monstrų, kurie padės pasiekti skirtingus tikslus.
Grafikos požiūriu visi Archfiend monstrai primena kaukolinius monstrus, kurie yra apsiginklavę smailiomis kaulų ataugomis. Šachmatų temos monstrų pavadinimai atitinka realias šachmatų figūrėles, o jų fone puikuojasi šachmatų lenta. Visi jų efektai reikalauja gyvybės taškų aukos, gali nuneigti ir sunaikinti priešininko efektus, kurie taikosi (Targets*) į mūsų Archfiend monstrą, jei išmetus kauliuką, iškris mums palankus skaičius. Tad žaidžiant su šio tipo kalade mums teks pasikliauti akla sėkme. Kaladės tikslas įveikti mūsų priešininką raumeningų Fiend monstrų pagalba, kol nesibaigė mūsų pačių gyvybės taškai, nes kaladė pati save naikina.
PRIVALUMAI:)
Archfiend monstrai yra galingiausi Fiend pasaulyje, nors daugelis jų tėra 4 lygio. Visi jie turi savisaugos insktintą, kuris gali juos apsaugoti nuo Target'inamų priešininko kortų efektų.
TRŪKUMAI:(
Už kiekvieną reikia mokėti nuo 500 - 1000 LP per kiekvieną savo Standby Phase. Jie gali labai greitai sušlamšti jūsų gyvybės taškus, o ir patys nėra galiūnai, tad teks saugotis nuo tokių kortų kaip:
, , visų stiprinančių kortų bei monstrų, kurie atrodo didesni nei atrodo:
, ir t.t. Beje, sunku pasinaudoti jų efektais, nes reikia mesti kauliuką (metimo sėkmė nuo 16-50 %). Tačiau visus šiuos trūkumus galime pašalinti su Pandemonium ir gyvybės taškus didinančiomis bei saugančiomis kortomis. Tad mūsų Chess Archfiend kaladei reiks labai stipraus spąstų ir burtų užnugario.
Visus Archfiend vienija Pandemonium Lauko burtų korta, kuri gali nuneigti jų nepasotinamą taškų valgymą ( mokėti nereikia už aukas, mokamas per Standby Phase). Kai mūsų Archfiend yra sunaikinamas ne kovos metu ir nusiunčiamas į kapinyną, iš kaladės į ranką galime įsidėti vieną Archfiend, kurio lygis yra mažesnis viena žvaigždute, nei to sunaikinto monstro. Ši korta labai svarbi, dėl to galime įsidėti 3 kopijas. Ją suieškoti padės arba , o apsaugoti arba , kuris būdamas lauke, neleis jos sunaikinti.
*Target - efektas taikosi, kai jis reikalauja pasirinkti vieną kortą, ant kurios norėsime panaudoti efektą. Pvz: , ar nesitaiko, nes nereikia pasirinkti ką norėsime sunaikinti. Taip pat nesitaiko ir , nes monstras yra sunaikinamas automatiškai. Taikosi visos stiprinančios (Equip) ir tokios kortos kaip: , , ir t.t. Target'inamų kortų efektas turi skambėti taip: "Select [number] [target] on [player]'s side of the field [Effect]".
1. ŠACHMATŲ ŠEIMA
Vilepawn Archfiend 1200/200 2 lv / Earth / Fiend. Pėstininkas, už kurį kiekvieną savo Standby Phase privalome mokėti po 500 LP. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 3, nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (16,(6) % tikimybė). Kol šis pėstininkas stovi ant mūsų šachmatų lentos ( kovos lauko ) priešininkas negali pulti jokio kito Archfiend monstro, išskyrus šį.
Šį silpną monstrą galime apsaugoti su burtų korta, kuri prijungiama prie 1300 ATK ar silpnesnio monstro, kuris tampa nesunaikinamas kovoje ir 100 procentu būna apsaugotas nuo Target efektų. Tačiau patiriama žala skaičiuojama.
Darkbishop Archfiend 300/1400 3 lv / Water / Fiend. Rikis, už kurį per savo Standby Phase privalome mokėti 500 LP. Kai Archfiend monstras yra Target'inamas priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 1, 3 ar 6, nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (50 % tikimybė).
Ši korta geresnė už pėstininką, nes 50 % tikimybe galime apsaugoti bet kurį mūsų valdomą Archfiend monstrą, tad ją vertėtų apsaugoti su ar , kuris neleidžia kovos metu sunaikinti to monstro.
Desrook Archfiend 1100/1800 3 lv / Light / Fiend. Bokštas už kurį per savo Standby Phase privalome mokėti 500 LP. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 3, nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (16,(6) % tikimybė). Kai yra nukertamas ir nusiunčiamas į kapinyną, gali išmesti šią kortą iš rankų į kapinyną, kad galėtum specialiai iškviesti Terrorking Archfiend.
Norėdami kompensuoti žalingus Archfiend efektus, galime naudoti tęstinio veikimo spąstų kortą, kuri už kiekvieną mūsų ištrauktą kortą pridės po +500 LP arba tęstinio veikimo spąstų korta, kuris mums pridės pusę LP, kuriuos mes turėjome sumokėti, kaip kainą.
Shadowknight Archfiend 2000/1600 4 lv / Wind / Fiend. Žirgas, už kurį per savo Standby Phase privalome mokėti 900 LP. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 3, nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (16,(6) % tikimybė). Šios kortos padaryta žala yra dalinama pusiau.
Mes galime panaudoti spąstų kortą, kuri sumokėjus 1000 LP nuneigia visus efektus. O tai reiškia, kad išsikvietę 2000 ATK monstrą, galėsime nemokėti 900 LP ir mėgautis griaunamąja galia.
Infernalqueen Archfiend 900/1500 4 lv / Fire / Fiend. Karalienė už kurią per savo Standby Phase privalome mokėti 500 LP. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 2 ar 5 nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (33(3) % tikimybė). Kol ši korta yra mūsų lauke, per kiekvieną Stanby Phase padidiname vieno Archfiend monstro ATK 1000 taškų iki End Phase.
Šią kortą būtina apsaugoti, nes galėsime savo Archfiend'us padaryti dar galingesnius. Jei sustiprinsime Vilepawn Archfiend iki 2200, mūsų priešininkas negalės pulti karalienės, kol nenukirs pėstininko.
Terrorking Archfiend 2000/1500 4 lv / Dark / Fiend. Archfiend kaladės karalius, kurio negalima normaliai iškviesti ar padėti užversto, nebent turėtume kitą Archfiend savo lauko pusėje. Už jį privalome mokėti 800 LP per kiekvieną savo Standby Phase. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 2 ar 5, nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (33,(3) % tikimybė). Taip pat nuneigiame monstrų efektus, kuriuos sunaikina šis monstras.
Asmeniškai, kaip buvęs Archfiend žaidėjas, visą laiką bandydavau išsikviesti Terrorking į lauką, kad jis nuneigtų priešininko bjaurų monstro efektą, kuris taikosi į šią kortą. Tuomet sutelkdavau dėmes, į kaip greičiau iškviesti kitus Archfiend, kurie prispaustų priešininką prie sienos. Terrorking korta turi 2000 atakos taškų ir yra 4 žvaigždučių monstras, tad ko daugiau norėti?
Terrorking Archfiend priklauso kategorijai, kuri vadinasi ‘'tik aš vienas''. Šios kortos poveikis nuneigs bet kokį šio monstro sunaikintą priešininko monstro efektą. Tai daug geriau nei . Terrorking lengva iškviesti iš Archfiend kaladės. Taip pat jis gali būti iškviestas ir Specialiuoju būdu. ir .
Imprisoned Queen Archfiend 2600/1700 8 lv / Dark / Fiend. Karalienė II, už kurią privalome pakloti net 1000 LP per kiekvieną savo Standby Phase. Per savo Standby Phase, jei Lauko burtų korta yra lauke, o ši korta kapinyne, vienas mūsų 1-4 lygio Fiend monstras gauna 1000 ATK iki End Phase (Pabaigos Fazės).
Ši korta daug naudingesnė kapinyne, tad ją galime nusiųsti su tokiomis kortomis kaip: burtų korta, kuri leis mums traukti 2 kortas iš kaladės, jei išmesime 8 lygio monstrą, monstras, kuris leidžia iš kaladės į kapinyną išmesti vieną Dark tipo monstrą ir t.t.
ARCHFIEND KALADEI REIKIA:
1. Gyvybės taškus saugančių ir juos didinančių kortų: , ar , kuris neleis mums patirti kovos žalos, kol savo kovos lauke turėsime nors vieną monstrą.
2. Silpnesnius Archfiend saugančių kortų nuo sunaikinimo: , ir pan.
3. Pandemonium Lauko burtų kortos su ją saugančiomis ir suieškančiomis kortomis.
4. Specializuotų Archfiend paremiančių kortų: , , .
5. Kelių stiprinančių kortų: , kuri laikoma Archfiend korta.
6. , kad galėtume naudoti aukštos atakos monstrus, be jokių neigiamų pasekmių: (2000), (2000), (2100), (2400).
SPECIALIOS BURTŲ / SPĄSTŲ KORTOS
Checkmate Normalaus veikimo burtų korta. Paaukojame vieną Archfiend monstrą. Šį ėjimą Terrorking Archfiend - karalius gali pulti priešininką tiesiogiai. Beje, jei turime 3 x Desrook Archfiend rankoje, panaudojame Checkmate, o lauke turime vieną Terroking Archfiend, kuris galės pulti priešininką tiesiogiai, aktyvavę tęstinio veikimo spąstų kortą, kuri sunaikina tiesiogiai puolantį monstrą, galime padaryti ( One Turn Kill ). Galėsime pulti 4 kartus (2000 x 4 = -8000 LP). Šachas ir Matas!!
Falling Down Equip burtų korta. Ji sunaikinama, jei neturime lauke nei vienos Archfiend kortos (monstro, burtų ar spąstų, kurių pavadinime yra Archfiend). Pasisaviname vieną priešininko monstrą, prie kurio prijungiame šią kortą. Patiriame 800 LP žalą per kiekvieną priešininko Standby Phase (nuo žalos mus apsaugos Pandemonium). Beje šią kortą galėsime naudoti kartu su , nes ji laikoma Archfiend. Taigi geriau už , ar .
Archfiend's Oath Tęstinio veikimo burtų korta. Kartą per ėjimą, sumokėję 500 LP, galime paskelbti vienos kortos pavadinimą ir traukti vieną kortą nuo mūsų kaladės viršaus. Jei ištraukiame tą kortą, kurią paskelbėme, galime ją įsidėti į ranką, jei ne, ji išmetama į kapinyną. Spėlioti pakankamai sunku, o tai dar yra brangus užsiėmimas. Tad pasinaudokime tęstinio veikimo burtų korta, kuri apvers abiejų žaidėjų kalades, todėl mes visada žinosime kokia korta yra ant kaladės viršaus. Taip pat galime panaudoti monstrą, kuris mums parodys 5 viršutines kaladės kortas ir drąsiai galėsime išsitraukti 3 papildomas kortas (per 3 traukimus)
Archfiend's Roar Normalaus veikimo spąstų korta. Nemokamas tik sūris pelėkautuose, tad sumokėję 500 LP, specialiai išsikviečiame 1 Archfiend monstrą iš savo kapinyno. Šis monstras negali būti paaukotas ir yra sunaikinamas per End Phase. Su šia korta galime išsikviesti , o kai jis susinaikins, galėsime susilpninti vieno priešininko monstrą 500 taškų. Tačiau veiksmingesnis Monster Reborn.
Battle-Scarred Tęstinio veikimo spąstų korta. Pasirenkam vieną Archfiend mūsų lauko pusėje, kad aktyvuotume šią kortą. Nuo šiol mūsų priešininkas mokės tiek pat taškų, kiek ir mes už pasirinktą Archfiend monstrą. Kai ši korta yra sunaikinama, sunaikinamas ir tas monstras. Jei sunaikinamas monstras, sunaikinama ši korta.
2. KITI ARCHFIEND MONSTRAI
Archfiend Soldier 1900/1500 4 lv / Dark / Fiend. Kovų ekspertas, kuris priklauso rinktinei šėtonų grupuotei. Jis garsėja tuo, kad visada padaro savo darbą. Labai praverčia Archfiend kaladėje, nes neturi jokio efekto (nedaro žalos mums) ir yra pakankamai stiprus.
Archfiend General 2100/800 4 lv / Dark / Fiend. Galime išmesti šią kortą į kapinyną, kad į ranką įsidėtume vieną Pandemonium Lauko burtų kortą. Jei ši korta yra laukia, tačiau neturime Pandemonium, ji sunaikinama. Tai stipriausias 4 lygio Archfiend monstras, kuris padeda suieškoti labai reikalingą lauko kortą, kuri yra visos kaladės sėkmės garantas.
Cyber Archfiend 1000/2000 4 lv / Dark / Fiend. Savo traukimo fazės pradžioje, jei neturi nei vienos kortos rankoje, gali traukti vieną papildomą kortą. Per savo End Phase jei turi vieną ar daugiau kortų rankoje, ši korta sunaikinama. Padės traukti kortas ir užtikrins gynybą.
Mad Archfiend 1800/0 4 lv / Dark / Fiend. Kai šis pamišėlis kaunasi prieš gynyboje esantį monstrą, priešininkui padaroma žala, lygi puolančio monstro ATK ir besiginančio DEF taškų skirtumui. Kai šis monstras pasirenkamas kaip puolimo taikinys, jis pasukamas į gynybos poziciją. Šią kortą galime apsaugoti su , kuri užtikrins efektyvią gynybą ir puolimą, nes neleis sunaikinti jo kovos metu.
Mist Archfiend 2400/0 5 lv / Dark / Fiend. Šią kortą galime išsikviesti normaliai be jokios aukos. Jei jis taip yra iškviečiamas, per End Phase jis sunaikinamas ir jūs patiriate 1000 LP žalą. Labai aktyviai galime išnaudoti šią kortą, kai yra mūsų lauke, nes neveiks nei vienas monstro efektas. Ji nesusinaikins ir nereiks mokėti LP.
Skull Archfiend of Lightning 2500/1200 6 lv / Dark / Fiend. Šios kortos savininkas moka 500 LP per kiekvieną savo Standby Phase. Kai ši korta yra Target'inama priešininko valdomos kortos, metame kauliuką ir jei rezultatas 1, 3 ar 6 nuneigiame ir sunaikiname tą kortą (50 % tikimybė).
Archfiend of Gilfer 2200/2500 6 lv / Dark / Fiend. Kai ši korta nusiunčiama į kapinyną, galime aktyvuoti jos efektą. Kaip Equip burtų kortą galime prijungti šį monstrą prie lauke jau esančio, kuriam sumažinsime ATK 500 taškų.
NAUJAUSIOS KARTOS SYCNHRO
Thought Ruler Archfiend 2700/2300 8 lv / Dark / Psychic / Synchro. Šį naujos kartos Synchro monstrą galime išsikviesti su 1 Tuner + paprasto monstro pagalba. Kai šis padaras sunaikina priešininko monstrą ir nusiunčia jį į kapinyną, gauname tiek gyvybės taškų, kiek originalios ATK turėjo tas nukautas monstras. Galime paaukoti 1000 LP, kad nuneigtume burtų ar spąstų kortą, kuri taikosi į vieną mūsų Psychic monstrą. Tad šis monstras privalo būti Archfiend kaladėse.
Galime naudoti bet kurį 4 ar žemesnio lygio Tuner monstrą, kad išsikviestume šį monstrą (tinkamiausias 4 lygio Fiend). Nors jis labiau skirtas Psychic monstrų tipui, tačiau jis priklauso ir Archfiend'ams, tad galėsime naudoti visas paremiančias kortas ir kitus Archfiend efektus.
Red Dragon Archfiend 3000/2000 8 lv / Dark / Dragon / Synchro. Tai vienas iš 5D's nuožmiųjų drakonų, kuris sunaikinęs priešininko besiginantį monstrą, sunaikina visus priešininko gynyboje esančius monstrus. Ėjimo pabaigoje sunaikinami visi kiti tavo monstrai, kurie tą ėjimą nepuolė.
3. ARCHFIEND ŠEIMAI PRIKLAUSANČIOS KORTOS:
Kaulais apsišarvavę monstrai - Archfiend protėviai.
+1000 ATK
3200/2500
2400/2150
2000/1200
2100/1000
800/700
2500/1200
2500/1200
Visos šios kortos veikia su Archfiend's Roar, Checkmate, Battle-Scarred ir visais kitais Archfiend efektais. Taip atsitiko dėl kūrėjų kaltės, nes jie tik vėliau įvedė Archfiend terminą, o senieji monstrai taip ir liko nepervadinti.
KALADĖS KONSTRAVIMAS:
Fiend kaladei galime panaudoti ne tik Archfiend monstrus, tačiau ir kitus galingus Fiend'us:
ar , ir . Pateiksiu Chess Archfiend ir Synchro Archfiend kaladžių variantus.
1. Chess Archfiend
Monsterai: [19]
2 x
1 x
2 x
3 x
2 x
2 x
2 x
2 x
1 x
1 x
1 x
Burtai: [14]
3 x
3 x
2 x
2 x
2 x
1 x
1 x
1 x
1 x
Spąstai: [7]
2 x
2 x
2 x
1 x
2. Sycnhto Archfiends
Monstrai [21]
2 x
3 x / Tuner 3 lv
3 x / 5 lv
3 x
3 x
2 x
2 x
2 x
1 x
Burtai: [10]
3 x
3 x
1 x
1 x
1 x
Spąstai: [10]
2 x
2 x
2 x
1 x
1 x
1 x
1 x
Extra Kaladė: [2]
1 x / 8 lv
1 x / 8 lv
SUSIJUSIOS PASKAITOS
1)